Skravletråd januar

Da satser vi på ny mulighet med evig liv snart:)
To timer om jeg klarer to brett og seks timer sånn fire brett etter det, så jeg kan ende i ca samme situasjon i kveld ;-)

Om jeg klarer de to når jeg legger lillemor så får jeg to timer og på de kan jeg klare flere....;-) og så er det leggetid
 
To timer om jeg klarer to brett og seks timer sånn fire brett etter det, så jeg kan ende i ca samme situasjon i kveld ;-)

Om jeg klarer de to når jeg legger lillemor så får jeg to timer og på de kan jeg klare flere....;-) og så er det leggetid

Hekta? ;)
 
God dag :) titter innom. Kommer nettop fra byen en tur. Møtte en for salg. Ungene syns det er kjekt kjøre gjennom byen så bare kos det. Og kjører jo el bil :) ellers har vi lekt både ute og inne i dag. Gøy med snø :)

Koselig dere har det:D
Her er det kun jobb idag...
 
Hehe, den varte i nøyaktig 2 minutter ;) da kom det folk som ringte på døra, åpnet og bikkja føk ut. Lillegutt på 8 år stod ved siden av vogna og ropte bikkja inn igjen. Vips var minsten våken [emoji13]

Så typisk:( håper du får en lang og fin natt da!
 
To timer om jeg klarer to brett og seks timer sånn fire brett etter det, så jeg kan ende i ca samme situasjon i kveld ;-)

Om jeg klarer de to når jeg legger lillemor så får jeg to timer og på de kan jeg klare flere....;-) og så er det leggetid

Hehe, stå på:P
 
God morgen :) har sittet i en halvtime nå og regnet ut beste reisevei for mannen når han skal på taekwondotrening i morgen pga diselforbudet.

Kollektivbudet her hos oss er ikke det beste fant vi ut :p
 
Her er bare tre kalde og ingen dieselforbud, så mannen tiner en dieselbil og om en liten halvtime gjør jeg også det...
 
Back
Topp