Skravletråd januar

Begynt å tenke på bursdagen til mellomste jeg

Aller helst vil hun ha akebursdag.
Det hadde vært knall det, kakao og pølser i en akebakke

Det er bare det at det er ca 2% sjangse for snø ;-) så mor trenger en backup.

Da vil hun ha lekeland. Prinsesserommet. 15 jenter blir en anelse ikke helt billig. Hører med bhg jeg, mener det er en unge til som har bursdag i de tider?

Joda, de er seks førskolebarn som har bursdag i løpet av to uker.

Det aner meg at ikke alle har lyst på prinsesserommet, da noen av dem er gutter ;-)

Tenkte å høre på skolen hva de skal ha, for klasseselskap betaler vi ikke noe, men nå gjelder det søsken av han som går på skolen og det er ikke det samme.

15 førskolejenter er litt mer enn jeg har veldig lyst å ha hjemme egentlig nemlig. Men hele avdelingen på tvers er mer enn jeg orker selv med flere foreldre å dele på, det er jo ikke noe stas når de er aååååå mange (altså er se 15 jenter og 14 eller 16 gutter, vet det er en mer av ene kjønnet) da synes jeg det blir for mye kaos, jeg kjenner bare en veldig liten håndfull av disse ungene. De er jo ikke så store heller
 
Plutselig så løsner det:p
Ja, så nå står jeg fast på det neste ;-)

Men der er gjerne hovedproblemet at jeg sovna med telefonen i hånden. "slå av spillet og napp ut ladingen" sa mannen da han kom.... Så mye for å spille mens jeg ventet på at han ble ferdig på badet...
 
-6,5 i dag... kaldt. Når jeg kjørte mini til barnehagen i dag var det en rørlegger bil som tutet noe fælt på meg når vi passerte hverandre. Jeg tenkte ikke da at det var meg. Når jeg parkerte i barnehagen (inn en liten stikkvei) så kom bilen nedover bakken igjen. Og da gikk det opp for meg at det kanskje var meg den tutet på??? Hmmm.... Jaja, de får leite om de vil ha tak i meg. Aner ikke hva det var.
Ellers så er tlf til legen tatt, og jeg er ganske langt nede nå... så får vi se hva legen har å si.
 
-6,5 i dag... kaldt. Når jeg kjørte mini til barnehagen i dag var det en rørlegger bil som tutet noe fælt på meg når vi passerte hverandre. Jeg tenkte ikke da at det var meg. Når jeg parkerte i barnehagen (inn en liten stikkvei) så kom bilen nedover bakken igjen. Og da gikk det opp for meg at det kanskje var meg den tutet på??? Hmmm.... Jaja, de får leite om de vil ha tak i meg. Aner ikke hva det var.
Ellers så er tlf til legen tatt, og jeg er ganske langt nede nå... så får vi se hva legen har å si.
Jeg har ikke fulgt helt med i timen. Hva er det med legen?
 
Jeg har sendt forespørsel til bhg om kontaktinformasjon på de andre bursdagsbarna i februar og til skolen ang pris på leie av den. Lekeland har jeg priser på, det avhenger av hvor mange barn de blir.
Og snøen... Ja det er opp til andre enn meg om det blir en mulighet.

Så da får jeg fortsette på dagen

Lufte hunden og dra på handletur.
Lunsj hos mamma og ta med mellomste hjem fra bhg.

Sånn går nå dagen
 
Jeg har ikke fulgt helt med i timen. Hva er det med legen?

Deprimert... fikk sovetabletter sist mandag. Får sove nå, men dagene er j*****.... bruker alt overskudd på jobb slik at hjemme er det mye tårer og sinne. Skal jo ikke gå utover familien.
 
Deprimert... fikk sovetabletter sist mandag. Får sove nå, men dagene er j*****.... bruker alt overskudd på jobb slik at hjemme er det mye tårer og sinne. Skal jo ikke gå utover familien.
Håper du får hjelp til å nøste opp i det. Søvn er vel og bra, men løser ikke alt.
 
Jøsses.
Lille U er 22 måneder og passer babysetet sitt fremdeles.
Både i vekt og størrelse :)
 
Vi må bytte straks, er vemodig, for da er hun ikke bitteliten lenger. Er 8,5mnd
Vi byttet egentlig når han var 13 måneder, men fikk veid han i dag og prøvde det siden det store setet hans som står i dieselbilen ikke får plass i bensin bilen, men det gjør babysetet og vi pendler til Oslo.

Hvor stor er hun?
 
Back
Topp