Jupp er det dessverreOida, syk??? Høres ikke bra ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp er det dessverreOida, syk??? Høres ikke bra ut!
Venter enda?Lei.no
Vært her siden 14.15...
Kjipt, men dere rekker helst å bli ferdige før fødsel?Ser ut som det kanskje kommer vannkopper i hus
Vi skal leieOi så spennende Kjøpe eller leie?
Ser ut som det kanskje kommer vannkopper i hus
Jeg har lyst på vannkopper i hus, kan noen sende litt hit?De hadde vi julen for ett år siden. Begge to fikk det. Greit å være ferdig med det da.
Håper det er det, for da rekker vi det nok akkuratKjipt, men dere rekker helst å bli ferdige før fødsel?
Det skulle jeg akkurat rekke i fjor da vi fikk vannkopper i hus 17.12 og jeg satset på at andremann skulle rekke å få det og være ferdig før jeg skulle føde mes termin 10.1 om jeg var heldig
Vel. Jeg fødte 25.12 og nr to fikk det da hun var 5 dager gammel
Og hun selv fikk det to uker senere...
Ja veldig greitDe hadde vi julen for ett år siden. Begge to fikk det. Greit å være ferdig med det da.
Hadde garantert søktHar et lite dilemma her jeg sitter
Jeg har en jobb jeg trives veldig godt i.
Har en god sjef og gode kollegaer.
Men jeg arbeidet meg opp til den stillingen fra en timesbassert sidestilling mens jeg studerte til den stillingen jeg har nå.
Har liksom aldri vært ute i den virkelige verden...
Nå er det utlyst en stilling i et annet firma.
- Jeg er godt kvalifisert til den
- Den er lønnet ganske høyt (lønnsrammen er 60.000-320.000 over den lønnen jeg har i dag)
- Det er veldig få med min kompetanse så det er veldig vanskelig å få tak i kvalifisert arbeidskraft slik at dersom jeg får den vil jeg mest sannsynlig ikke få tilbud nederst på den lønnsstigen
På den ene siden er det veldig behagelig der jeg sitter nå, men på den andre siden hadde det vært veldig gøy med nye utfordringer også på et annet sted...
Sitter og vrir hodet på hva jeg skal gjøre
Jeg har lyst på vannkopper i hus, kan noen sende litt hit?
Håper det er det, for da rekker vi det nok akkurat
Ja veldig greit
Hadde garantert søkt
Du får komme hit
Jeg har lyst på vannkopper i hus, kan noen sende litt hit?
Vært å sett på leilighet. 2 min å gå fra bhg til storebror. Nå vi 2 trøtte unger i bilen på vei hjem. Og er det mulig å hyle så intenst og bil? Skulle tro lillebror ble mishandlet i baksetet slik som han hyler
Kanskje.
Jeg går erfaringsvis litt lei uten lesere/tilbakemelding da er det lettere å skravle her...
Falsk krupp [emoji17] blæææ...
God kveld da har jeg endelig fått skrudd opp senga til babyene nå er det meste klart så da er det bare å vente
Ellers kan jeg likegodt skrive på papir. Jeg gjør det også alrså. Men greia med å skrive på nett er jo at noen leser det.Det er sant, man trenger jo litt tilbakemeldinger
God bedring!Skummelt med falsk krupp altså [emoji17] derfor jeg ikke er her inne nå. Vi er oppe om natta og igår trodde jeg at jeg mistet han. Han gispet etter luft.....
SøkeHar et lite dilemma her jeg sitter
Jeg har en jobb jeg trives veldig godt i.
Har en god sjef og gode kollegaer.
Men jeg arbeidet meg opp til den stillingen fra en timesbassert sidestilling mens jeg studerte til den stillingen jeg har nå.
Har liksom aldri vært ute i den virkelige verden...
Nå er det utlyst en stilling i et annet firma.
- Jeg er godt kvalifisert til den
- Den er lønnet ganske høyt (lønnsrammen er 60.000-320.000 over den lønnen jeg har i dag)
- Det er veldig få med min kompetanse så det er veldig vanskelig å få tak i kvalifisert arbeidskraft slik at dersom jeg får den vil jeg mest sannsynlig ikke få tilbud nederst på den lønnsstigen
På den ene siden er det veldig behagelig der jeg sitter nå, men på den andre siden hadde det vært veldig gøy med nye utfordringer også på et annet sted...
Sitter og vrir hodet på hva jeg skal gjøre