Skravletråd januar

Ser ut som det kanskje kommer vannkopper i hus
Kjipt, men dere rekker helst å bli ferdige før fødsel?

Det skulle jeg akkurat rekke i fjor da vi fikk vannkopper i hus 17.12 og jeg satset på at andremann skulle rekke å få det og være ferdig før jeg skulle føde mes termin 10.1 om jeg var heldig

Vel. Jeg fødte 25.12 og nr to fikk det da hun var 5 dager gammel
Og hun selv fikk det to uker senere...

Har et lite dilemma her jeg sitter

Jeg har en jobb jeg trives veldig godt i.
Har en god sjef og gode kollegaer.
Men jeg arbeidet meg opp til den stillingen fra en timesbassert sidestilling mens jeg studerte til den stillingen jeg har nå.
Har liksom aldri vært ute i den virkelige verden...

Nå er det utlyst en stilling i et annet firma.
- Jeg er godt kvalifisert til den
- Den er lønnet ganske høyt (lønnsrammen er 60.000-320.000 over den lønnen jeg har i dag)
- Det er veldig få med min kompetanse så det er veldig vanskelig å få tak i kvalifisert arbeidskraft slik at dersom jeg får den vil jeg mest sannsynlig ikke få tilbud nederst på den lønnsstigen

På den ene siden er det veldig behagelig der jeg sitter nå, men på den andre siden hadde det vært veldig gøy med nye utfordringer også på et annet sted...

Sitter og vrir hodet på hva jeg skal gjøre

Kjipt, men dere rekker helst å bli ferdige før fødsel?

Det skulle jeg akkurat rekke i fjor da vi fikk vannkopper i hus 17.12 og jeg satset på at andremann skulle rekke å få det og være ferdig før jeg skulle føde mes termin 10.1 om jeg var heldig

Vel. Jeg fødte 25.12 og nr to fikk det da hun var 5 dager gammel
Og hun selv fikk det to uker senere...
Håper det er det, for da rekker vi det nok akkurat

De hadde vi julen for ett år siden. Begge to fikk det. Greit å være ferdig med det da. :)
Ja veldig greit

Men jeg arbeidet meg opp til den stillingen fra en timesbassert sidestilling mens jeg studerte til den stillingen jeg har nå.

- Den er lønnet ganske høyt (lønnsrammen er 60.000-320.000 over den lønnen jeg har i dag)
- Det er veldig få med min kompetanse så det er veldig vanskelig å få tak i kvalifisert arbeidskraft slik at dersom jeg får den vil jeg mest sannsynlig ikke få tilbud nederst på den lønnsstigen

På den ene siden er det veldig behagelig der jeg sitter nå, men på den andre siden hadde det vært veldig gøy med nye utfordringer også på et annet sted...

Hadde garantert søkt

Jeg har lyst på vannkopper i hus, kan noen sende litt hit?

Du får komme hit :p

Skummelt med falsk krupp altså [emoji17] derfor jeg ikke er her inne nå. Vi er oppe om natta og igår trodde jeg at jeg mistet han. Han gispet etter luft.....

Vært å sett på leilighet:-). 2 min å gå fra bhg til storebror:-). Nå vi 2 trøtte unger i bilen på vei hjem. Og er det mulig å hyle så intenst og bil? Skulle tro lillebror ble mishandlet i baksetet slik som han hyler

Håper dere får leilighet om dere ønsker den:)

Det er sant, man trenger jo litt tilbakemeldinger:)
Ellers kan jeg likegodt skrive på papir. Jeg gjør det også alrså. Men greia med å skrive på nett er jo at noen leser det.

Søke

Og bestemme deg for hva du vil dersom du får den :-)

Back
Topp