Mulig det, men det var å klare å skrive ofte nok da...Da er det på tide å puste liv i den igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig det, men det var å klare å skrive ofte nok da...Da er det på tide å puste liv i den igjen
Her er ikke så kaldt ifølge gradestokken, sånn 2-3-4 plussgrader. Men det blåser en liten storm og hagler tid tider heftig så det oppleves ganske guffent. Planlegger å hente guttungen på skolen med bil så han slipper å gå
For to timer siden så ja
God ettermiddag Thaliz!
Det er ikke så lett.Jeg har en liten utfordring til dere: Klarer dere å presse opp antall innlegg? Det har i en lang periode vært under 4000 innlegg daglig.. Dette igjen gjør det vanskelig for meg å hente inn premier. Vi trenger ett aktivt forum med masse diskusjoner og mye liv. Overalt, ikke bare på generelt.
Klarer vi sammen å nå kanskje 5000 daglig innlegg over tid?
Kan vi i moderatorstaben gjøre noe anderledes?
Her er rundt null i dag og ikke så kaldt. Men så glatt! Frosset slaps med litt snø eller vann på alle steder. Glatt!! (ja, ikke på hovedveien, den er saltet. Og veien vår har relativt greie bilspor som er bare bortsett fra nederst i bakken) så det frister ikke så mye å gå turVåkna opp til -4 her tror nok det blir en liten tur ut idag.
Her er rundt null i dag og ikke så kaldt. Men så glatt! Frosset slaps med litt snø eller vann på alle steder. Glatt!! (ja, ikke på hovedveien, den er saltet. Og veien vår har relativt greie bilspor som er bare bortsett fra nederst i bakken) så det frister ikke så mye å gå turVåkna opp til -4 her tror nok det blir en liten tur ut idag.
Tusen takk [emoji4] han sliter med pusten og hoster til han spyr og hoster til han mister pusten. 4. natten han er oppe fra rundt midnatt til 4 tiden av og på. Litt sliten... må få avgårde natalia i bhg [emoji4]God bedring til tassen din
Huff da, hørtes ikke godt utTusen takk [emoji4] han sliter med pusten og hoster til han spyr og hoster til han mister pusten. 4 natten han er oppe fra rundt midnatt til 4 tiden av og på. Litt sliten... må få avgårde natalia i bhg [emoji4]
Ja. Det håper jeg du fårUnder 2 t med søvn, ikke klar for jobb nei
Bestily legetime i dag så håper jeg får noen svar
Her er rundt null i dag og ikke så kaldt. Men så glatt! Frosset slaps med litt snø eller vann på alle steder. Glatt!! (ja, ikke på hovedveien, den er saltet. Og veien vår har relativt greie bilspor som er bare bortsett fra nederst i bakken) så det frister ikke så mye å gå tur
Frister litt å kjøre på plantasjen etter såjord og litt småpjask, muligens gmax eller xxl og se om jeg finner et akebrett til mellomste som faller i smak. (men tror det skal vente et par dager til vi er blitt enige utfra utvalget på nettbutikken)
Januar er tid for å så chili og blodbeger i alle fall. De vokser så sakte.
Jeg skal ut og lufte hunden nå etter bleieskift/potte (hun sitter på potta nå) men det blir bare kort lufting tror jeg.Er litt i tvil om jeg skal ut eller ikke [emoji14] det blåser. Men jeg må vel lufte lille J litt
Takk for detÆsj, så lite
Lykke til hos legen!
Nope ikke det dessverreMen idag er det bedre eller? Kjenner at jeg er veldig trøtt idag
Spent på oppdatering, håper du får hjelpSitter å ventee på legekontoret
Nope ikke det dessverre