Skravletråd januar

Jeg har en liten utfordring til dere: Klarer dere å presse opp antall innlegg? Det har i en lang periode vært under 4000 innlegg daglig.. Dette igjen gjør det vanskelig for meg å hente inn premier. Vi trenger ett aktivt forum med masse diskusjoner og mye liv. Overalt, ikke bare på generelt.
Klarer vi sammen å nå kanskje 5000 daglig innlegg over tid?

Kan vi i moderatorstaben gjøre noe anderledes?

Her er ikke så kaldt ifølge gradestokken, sånn 2-3-4 plussgrader. Men det blåser en liten storm og hagler tid tider heftig så det oppleves ganske guffent. Planlegger å hente guttungen på skolen med bil så han slipper å gå

Våkna opp til -4 her :) tror nok det blir en liten tur ut idag.

Jeg har en liten utfordring til dere: Klarer dere å presse opp antall innlegg? Det har i en lang periode vært under 4000 innlegg daglig.. Dette igjen gjør det vanskelig for meg å hente inn premier. Vi trenger ett aktivt forum med masse diskusjoner og mye liv. Overalt, ikke bare på generelt.
Klarer vi sammen å nå kanskje 5000 daglig innlegg over tid?

Kan vi i moderatorstaben gjøre noe anderledes?
Det er ikke så lett.

Terminforumene lekker brukere til fb og det klarer man visst ikke stoppe. Det er nesten null og nada aktivitet på mine og da er det ikke gøy å skrive der når ingen svarer.

Tema-underforumene er det vel varierende aktivitet på.

Moderatorstabben, vet ikke. Disse trådene du/dere starter (og gjerne flytter så de blir tomme i appen om ikke det er fikset enda) skjønner jeg jo at dere gjør for aktivitet og det funker kanskje? Personlig oppleves det som "kunstig" og derved irriterende, men jeg er litt sær kanskje. ;-)

Jeg har hatt lite tid til å skravle i nov/des og det er muligens ikke mye bedre i januar (og litt mindre å skravle om da høytidsforumet dro en del aktivitet før jul ;-))

Men dagene går. Vi kan jo prøve å skravle mer.

Men bv har av uviss grunn et utvalg brukere som synes generell er der alt skal skje. I motsetning til andre forum jeg er på. Men bv har alltid vært sånn. Og dels er det jo en yngre horde enn meg som kommer inn her, som har andre vaner på sosiale medier enn meg. Jeg er jo en anelse gammel. Bruker lite sosiale medier egentlig og har lite av det under huden. Så jeg forholder meg til gode, gammeldagse forum. Det aner meg at jeg er en utdøende rase....

Her er rundt null i dag og ikke så kaldt. Men så glatt! Frosset slaps med litt snø eller vann på alle steder. Glatt!! (ja, ikke på hovedveien, den er saltet. Og veien vår har relativt greie bilspor som er bare bortsett fra nederst i bakken) så det frister ikke så mye å gå tur

Frister litt å kjøre på plantasjen etter såjord og litt småpjask, muligens gmax eller xxl og se om jeg finner et akebrett til mellomste som faller i smak. (men tror det skal vente et par dager til vi er blitt enige utfra utvalget på nettbutikken)
Januar er tid for å så chili og blodbeger i alle fall. De vokser så sakte.

Her er rundt null i dag og ikke så kaldt. Men så glatt! Frosset slaps med litt snø eller vann på alle steder. Glatt!! (ja, ikke på hovedveien, den er saltet. Og veien vår har relativt greie bilspor som er bare bortsett fra nederst i bakken) så det frister ikke så mye å gå tur

Frister litt å kjøre på plantasjen etter såjord og litt småpjask, muligens gmax eller xxl og se om jeg finner et akebrett til mellomste som faller i smak. (men tror det skal vente et par dager til vi er blitt enige utfra utvalget på nettbutikken)

God bedring til tassen din:)
Tusen takk [emoji4] han sliter med pusten og hoster til han spyr og hoster til han mister pusten. 4. natten han er oppe fra rundt midnatt til 4 tiden av og på. Litt sliten... må få avgårde natalia i bhg [emoji4]

Last edited:
God "morgen" damer! Fleire enn meg som har fri idag? Med mitt energinivå om dagane kjenner eg det er godt eg jobbar berre 70% [emoji6]

Tusen takk [emoji4] han sliter med pusten og hoster til han spyr og hoster til han mister pusten. 4 natten han er oppe fra rundt midnatt til 4 tiden av og på. Litt sliten... må få avgårde natalia i bhg [emoji4]
Huff da, hørtes ikke godt ut

Er litt i tvil om jeg skal ut eller ikke :p det blåser. Men jeg må vel lufte lille J litt :)

Er litt i tvil om jeg skal ut eller ikke [emoji14] det blåser. Men jeg må vel lufte lille J litt :)
Jeg skal ut og lufte hunden nå etter bleieskift/potte (hun sitter på potta nå) men det blir bare kort lufting tror jeg.

Back
Topp