Skravletråd januar

Da har jeg og lillebror vært en tur i butikken, kom hjem i grevens tid, idet vi gikk inn døren kom regnet. Lillebror hylte hele veien frem og tilbake for han skal jo selvsagt ikke være i vogn. Lurer på om jeg noen gang får unger som kan være i vogn uten å hyle

Håper og tror det går seg til:)

Hei på dere [emoji4] frøkna tegner på nettbrett. Gadd ikke bruke masse penger på en ny mac nå. Vi vet ikke om forsikringen dekker det. Smart kjøp med nettbrett egentlig [emoji4] ligger med en syk gutt på brystet jeg. Hva gjør dere i kveld? [emoji4]

Hei på dere [emoji4] frøkna tegner på nettbrett. Gadd ikke bruke masse penger på en ny mac nå. Vi vet ikke om forsikringen dekker det. Smart kjøp med nettbrett egentlig [emoji4] ligger med en syk gutt på brystet jeg. Hva gjør dere i kveld? [emoji4]
Her har jeg akkurat skrevet månedsbrev :) Tidligere i kveld var vi på juletrefest. Kos for hele familien!

Definitivt motivert av at jeg via uviss årsak til surfing på egen blogg i går fant mitt gamle 365 ting ut av huset som jeg tenker å kjøre igjen i 2017 så vurderer jeg vagt om jeg orker å sparke liv i bloggen igjen.

Mange følgere/lesere har jeg aldri hatt og det får jeg nok ikke heller. Men en plass å loggføre prosjektet, og andre prosjekter, er det da. Og en og annen leser det...

Men vedlikeholder jeg det? Eller er det ikke vits?

Hørtes spennende ut:D
Jeg vil gjerne lese!

God bedring til tassen din:)

Under 2 t med søvn, ikke klar for jobb nei
Bestily legetime i dag så håper jeg får noen svar

Back
Topp