På akutten nåSpent på oppdatering, håper du får hjelp
Så får vi se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På akutten nåSpent på oppdatering, håper du får hjelp
Lykke tilPå akutten nå
Så får vi se
Takk for det ❤Lykke til
Sykehus er ofte mye venting ja. Skjer det noe?Mye venting på sykehus gitt
Litt mindre blod i kroppen nå , ørten prøver tatt
Likte dere leiligheten da? Er det kjøpe eller leie?Vært å sett på leilighet. 2 min å gå fra bhg til storebror. Nå vi 2 trøtte unger i bilen på vei hjem. Og er det mulig å hyle så intenst og bil? Skulle tro lillebror ble mishandlet i baksetet slik som han hyler
Ja den virket ganske grei. Er leie foreløpig. Gubben må få solgt eiendommen før vi kan kjøpe noe og det kan ta litt tid;-)Likte dere leiligheten da? Er det kjøpe eller leie?
Mulig det, men det var å klare å skrive ofte nok da...
Jeg har en liten utfordring til dere: Klarer dere å presse opp antall innlegg? Det har i en lang periode vært under 4000 innlegg daglig.. Dette igjen gjør det vanskelig for meg å hente inn premier. Vi trenger ett aktivt forum med masse diskusjoner og mye liv. Overalt, ikke bare på generelt.
Klarer vi sammen å nå kanskje 5000 daglig innlegg over tid?
Kan vi i moderatorstaben gjøre noe anderledes?
God morgen Ronja
Tusen takk [emoji4] han sliter med pusten og hoster til han spyr og hoster til han mister pusten. 4. natten han er oppe fra rundt midnatt til 4 tiden av og på. Litt sliten... må få avgårde natalia i bhg [emoji4]
Godt nyttår alle jenter [emoji322]
Kanskje.Det er jo en utfordring men du klarer det nok!
Falsk krupp [emoji17] blæææ...Uff da, stakkars lille
Har lege sett på ham?
Bare tatt masse prøver å vært på røntgenSykehus er ofte mye venting ja. Skjer det noe?
Oida, syk??? Høres ikke bra ut!Bare tatt masse prøver å vært på røntgen
Nå er jo jeg tilbake så jeg skal gjøre mitt beste!Jeg har en liten utfordring til dere: Klarer dere å presse opp antall innlegg? Det har i en lang periode vært under 4000 innlegg daglig.. Dette igjen gjør det vanskelig for meg å hente inn premier. Vi trenger ett aktivt forum med masse diskusjoner og mye liv. Overalt, ikke bare på generelt.
Klarer vi sammen å nå kanskje 5000 daglig innlegg over tid?
Kan vi i moderatorstaben gjøre noe anderledes?
Oi så spennende Kjøpe eller leie?Vært å sett på leilighet. 2 min å gå fra bhg til storebror. Nå vi 2 trøtte unger i bilen på vei hjem. Og er det mulig å hyle så intenst og bil? Skulle tro lillebror ble mishandlet i baksetet slik som han hyler