Skravletråd januar

Hvor da? Bor like ved barneskolen her :)
Ikke så langt unna, vi bodde i rekkehusene oppe i stuajordet. Men flytta for fire år siden og bor på Sunnmøre nå

Fant akkurat ut av ertingen av min eldste ikke har blitt bedre som jeg trodde, han har bare blitt flinkere til å skjule det, det har blitt verre.
Sitter og gråter nå :( :(

Har tatt kontakt med skole og forlangt et møte

Fant akkurat ut av ertingen av min eldste ikke har blitt bedre som jeg trodde, han har bare blitt flinkere til å skjule det, det har blitt verre.
Sitter og gråter nå :( :(

Har tatt kontakt med skole og forlangt et møte
Au da. Ikke godt. Og at de skjuler det :-( mammahjertet gråter.

Håper skolen får tatt tak

Huff så trasig :( hvordan erter de han ?:(
Au da. Ikke godt. Og at de skjuler det :-( mammahjertet gråter.

Håper skolen får tatt tak
Det gjør det de kan for å hisse han opp for så bruke det som unnskyldning til å sloss med han, flere mot en :(

Læreren har egentlig vært litt tafatt til nå, men sendte også beskjeden om hva jeg har fått vite (av et voksent vitne han har åpnet seg for og som har sett) til læreren og et hakk opp

Blæ jeg glemte å nevne for legen at snuppa skal henvises til øyelege fra ettårskontroll. Jeg sa det til hs for et par mnd siden, så mulig det ordner seg.

Det gjør det de kan for å hisse han opp for så bruke det som unnskyldning til å sloss med han, flere mot en :(

Læreren har egentlig vært litt tafatt til nå, men sendte også beskjeden om hva jeg har fått vite (av et voksent vitne han har åpnet seg for og som har sett) til læreren og et hakk opp
Huff Ånei:( barn kan være så slu og slem :(håper virkelig det blir tatt tak nå. Hvor gammel er han ?

Dette skal rektor ta tak i!

Back
Topp