Jeg har bodd flere år i indre ArnaArna her og dere bodde hvor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bodd flere år i indre ArnaArna her og dere bodde hvor?
Jeg har bodd flere år i indre Arna
Stemmer det. Minde
Vi har bodd her noen år nå 3,5 år caSkulle dere flytte? Eller har dere flyttet? *tenke tenke*
Tusen takk [emoji5] roligere natt, men tett på morgen. Hjalp å sitte foran vinduet [emoji23]Blæ....god bedring!
God bedring!
Ikke så langt unna, vi bodde i rekkehusene oppe i stuajordet. Men flytta for fire år siden og bor på Sunnmøre nåHvor da? Bor like ved barneskolen her
Huff så trasig hvordan erter de han ?Fant akkurat ut av ertingen av min eldste ikke har blitt bedre som jeg trodde, han har bare blitt flinkere til å skjule det, det har blitt verre.
Sitter og gråter nå
Har tatt kontakt med skole og forlangt et møte
Au da. Ikke godt. Og at de skjuler det :-( mammahjertet gråter.Fant akkurat ut av ertingen av min eldste ikke har blitt bedre som jeg trodde, han har bare blitt flinkere til å skjule det, det har blitt verre.
Sitter og gråter nå
Huff så trasig hvordan erter de han ?
Det gjør det de kan for å hisse han opp for så bruke det som unnskyldning til å sloss med han, flere mot enAu da. Ikke godt. Og at de skjuler det :-( mammahjertet gråter.
Håper skolen får tatt tak
Huff Ånei barn kan være så slu og slem håper virkelig det blir tatt tak nå. Hvor gammel er han ?Det gjør det de kan for å hisse han opp for så bruke det som unnskyldning til å sloss med han, flere mot en
Læreren har egentlig vært litt tafatt til nå, men sendte også beskjeden om hva jeg har fått vite (av et voksent vitne han har åpnet seg for og som har sett) til læreren og et hakk opp
Dette skal rektor ta tak i!Det gjør det de kan for å hisse han opp for så bruke det som unnskyldning til å sloss med han, flere mot en
Læreren har egentlig vært litt tafatt til nå, men sendte også beskjeden om hva jeg har fått vite (av et voksent vitne han har åpnet seg for og som har sett) til læreren og et hakk opp
Huff Ånei barn kan være så slu og slem håper virkelig det blir tatt tak nå. Hvor gammel er han ?
Dette skal rektor ta tak i!
Går fremoverHvordan er formen?
Ikke i går men i dag så nå er jeg utstyrt med 3 forskjellige medisinerHvordan gikk det, fant de ut noe?
Har ikke en eneste en å starte dessverreUtfordrer dere til å lage mange nye gøye tråder på generelt i dag
Uff så tristFant akkurat ut av ertingen av min eldste ikke har blitt bedre som jeg trodde, han har bare blitt flinkere til å skjule det, det har blitt verre.
Sitter og gråter nå
God bedringIkke i går men i dag så nå er jeg utstyrt med 3 forskjellige medisiner
Nyrestein er visst diagnosen