God morgen.
Trøtt i dag.
God morgen godt det er fredag!
Planer i helgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen.
Trøtt i dag.
Går greit her
Kb er lykkelig for at pinnene er ute
Det er det nok jaSikkert deilig for ham
Formen din da?
God morgen alle sammen
Det er det nok ja
Går fremover heldigvis
Kb hjemme fra skole pga mye smerter , kjipt i grunn for han skulle bli henyet etter skolen å bli med en fra fotballlaget hjem.
God morgen. Lite søvn ?God morgen.
Trøtt i dag.
God morgen og god vaktGod morgen alle sammen
Jobb igjen, men liker at det er fredag!
I dag skal jeg og lillemor på handletur tenker jeg. Påfyll av votter. Muligens akebrett (men uten snø haster det ikke) en bursdagsgave eller tre (mulig to av dem får penger) kanskje litt frø, i alle fall såjord på plantasjen.God morgen godt det er fredag!
Planer i helgen?
Litt lite. Jobber litt kveldstid hjemmefra for tiden, og ble litt revet med av noe avstemminger jeg bare skulle få til... Også måtte jeg gjennom Facebook og farmville ettet at mannen hadde fått meg til å logge av....God morgen. Lite søvn ?
Fredager er de beste dagene, på en måte. Av ukedagene i alle fall.God morgen alle sammen
Ah skjønner. Blir brått lite da ja hvordan sover minste?Litt lite. Jobber litt kveldstid hjemmefra for tiden, og ble litt revet med av noe avstemminger jeg bare skulle få til... Også måtte jeg gjennom Facebook og farmville ettet at mannen hadde fått meg til å logge av....
VarierendeAh skjønner. Blir brått lite da ja hvordan sover minste?
Planer for dagen?Good morning Kengu
Jupp var detSå kjedelig da
Ja er glad for detGodt å høre
Kos deg på jobb i dagGod morgen alle sammen