Skravletråd januar

Kb hjemme fra skole pga mye smerter , kjipt i grunn for han skulle bli henyet etter skolen å bli med en fra fotballlaget hjem.

God morgen alle sammen:D
Jobb igjen, men liker at det er fredag!

Fått time på Haukeland neste fredag så heldigvis ikke så lenge til :)

God morgen:) godt det er fredag!
Planer i helgen?:)
I dag skal jeg og lillemor på handletur tenker jeg. Påfyll av votter. Muligens akebrett (men uten snø haster det ikke) en bursdagsgave eller tre (mulig to av dem får penger) kanskje litt frø, i alle fall såjord på plantasjen.

I ettermiddag skal eldstemann i dobbel bursdag til to i klassen.

I morgen skal mellomste i bursdag, lekeland så jeg skal være med, mens mannen tar eldste en siste tur i svømmehallen før han skal med skolen på mandag. Øve på dusjing og pakke bag sa lekseplanen. Yngste blir hos mine foreldre da, så jeg slipper betale 100 kr for å ha henne med på lekeland, og ikke leke med henne der, ;-)

Også er det 13. Dag jul i dag så jeg hadde planer om å få vekk jula. I løpet av helga i alle fall.

God morgen. Lite søvn ?:)
Litt lite. Jobber litt kveldstid hjemmefra for tiden, og ble litt revet med av noe avstemminger jeg bare skulle få til... Også måtte jeg gjennom Facebook og farmville ettet at mannen hadde fått meg til å logge av....

Litt lite. Jobber litt kveldstid hjemmefra for tiden, og ble litt revet med av noe avstemminger jeg bare skulle få til... Også måtte jeg gjennom Facebook og farmville ettet at mannen hadde fått meg til å logge av....
Ah skjønner. Blir brått lite da ja:) hvordan sover minste?

Ah skjønner. Blir brått lite da ja:) hvordan sover minste?
Varierende
Hun sover for det meste natta gjennom, noen ganger ikke. Men hun sover ikke kvelden, så vi må ned til henne 1-3 ganger mellom hennes og min leggetid

Deretter tror jeg hun ofte sover, men reelt sett kan jeg godt amme i halvsøvne og glemme det. (vi samsover)

Back
Topp