Skravletråd januar

Har 2 små som skulle ha vært i seng.
Den ene sitter på gulvet og leker med Brio togbane, den andre perler halskjede (og siste koser seg oppe).
Orker virkelig ikke å bryte opp idyllen...(så lenge den varer)

Vi diskuterer. Rasjonalisere. Sannsynliggjør. Og leter etter kvitteringen som ikke er der den burde.

Mobilen min, er den fra des 15 som jeg mener sjekk av eldste sms antyder? Eller nov 14 som hukommelsen trodde?

Den tar nemlig ikke lading lenger, og er derfor død. :(
Tenk tilbake..
Husker du om du var høygravid eller ikke når du fikk det?

Jeg mener å huske noe om at du "bannet" over noen hormoner og høygravid, knust skjerm.... (Kan hende jeg blander deg sammen med en annen)

Tenk tilbake..
Husker du om du var høygravid eller ikke når du fikk det?

Jeg mener å huske noe om at du "bannet" over noen hormoner og høygravid, knust skjerm.... (Kan hende jeg blander deg sammen med en annen)

Jeg husker ikke.
Men søkte. 8.12.15

Jeg skrev nemlig i skravletråden på bv 8.12.15

SaraTrøtt hormonbombeVIP Januarlykke 2016 Desemberglede 2015

Jeg tror forresten kjøpesenter dreper bekkenet mitt. Jeg var da relativt brukelig da vi dro hjemmefra. Mannen konkluderte innen vi kom ut fra elkjøp med min nye mobil at jeg bare kunne begynne å bevege meg mot bilen,jeg fikk med meg nøkkel dersom jeg mot formodning kom før ham, han gikk bare inn på matbutikken og handlet litt... Jeg KOM først, men ikke så mye før ham at jeg rakk begynne å kjede meg, en enkel reklamefolder fra skisenteret (nei, ingen av oss står på slalom) var mer enn nok underholdning innen han kom.

Men har uansett ikke funnet kvitteringen, og kan man egentlig klage på at batteriet dør uventet etter 13 mnd?

Litt lite. Jobber litt kveldstid hjemmefra for tiden, og ble litt revet med av noe avstemminger jeg bare skulle få til... Også måtte jeg gjennom Facebook og farmville ettet at mannen hadde fått meg til å logge av....
Er du også hekta på Farm Ville?

Da ringer du kundeservice.
De lagrer kvitteringene, og sender dem gjerne til deg på e-post, og så hadde jeg prøvd å klage

Jeg har funnet kort-kontoutskriften som viser at jeg har betalt i alle fall. Kanskje prøve kundeservice.

Nettsiden sier vi kan ringe dem eller møte opp i butikken med gyldig leg, så sånnsett kanskje like lett det da. Skal jeg klage/be om at de reparerer den må jeg jo uansett møte opp der.

Back
Topp