Skravletråd januar

Hvordan i svarte skriver jeg en jobbsøknad.
Har fryktelig lite erfaring med det...

Vel, vel, har litt over en uke på meg

Skrevet en del i høst uten napp :( så jeg er ikke den beste til å hjelpe... er rundt 70 å danke ut på de stillingene da... så ikke bare bare :(

Skrevet en del i høst uten napp :( så jeg er ikke den beste til å hjelpe... er rundt 70 å danke ut på de stillingene da... så ikke bare bare :(
Er ikke så ille her.
Den type stilling som denne får over en 50-70 søkere, ja, men sjeldent mer enn 2-3 kvalifiserte.
Akkurat denne stillingen krever i tillegg en spesialisering (som jeg har), men den er utlyst med ganske høy lønn mest sannsynlig for å prøve å tiltrekke seg riktig søkere....
Vi får se hva som skjer

Å nei så kjipt!:(

Mannen på elkjøp var veldig behjelpelig og fant finfint telefonen i systemet sitt når jeg kunne si hvilken dato den var kjøpt (takk for at jeg skravler på bv og skriver hvilken butikk jeg gikk haltende ut fra med den, for jeg husket feil.) og hvilket telefonnummer den sikkert var registrert på (vel, prøv mitt, ellers måtte det være mannens, men det var mitt) og var enig i at en et år gammel (13 mnd i morgen) telefon burde virke. så han tok den inn så får vi se hva de finner ut av. 9 virkedager visstnok vanlig, jeg får en sms når den er klar, og har ellers mulighet til å følge min serviceordre. La oss håpe de kan fikse og godtar at dette er innenfor "skal da virke enda"-grensene, for det ER det.

I mellomtiden bruker jeg mannens gamle, han har nettopp kjøpt seg ny i forbindelse med ny jobb (Fikk dekket en god del av den) og har nå mer og mer fått overtatt den. I går fikk jeg til at jeg kunne ringe og sende sms, i dag fikk jeg messenger over på meg også, i går sendte jeg nemlig messenger fra ham til meg på den.... ikke helt det jeg mente å gjøre. svar fikk jeg heller ikke P

men jeg har ikke bv app på den f.eks, den er full. (JEg fikk inn cc så jeg har til trøtte ammestunder, så leser jeg bv på nettleser)

Og savner pokemon go... det var guttungens store sorg, er alle pokemonnene borte?????

Vel, jeg kan nok logge inn på pokemon go igjen, og finne dem igjen. Når den tid kommer.

De har blitt udugelige etter plantasjen tok over

Post på plantasjen? Den var ny. Aldri hørt om annet enn matbutikker som har den. (Jeg hadde likt det, men det hadde blitt dyrt...Skal bare ha noen stiklinger når jeg likevel er der da.... noe frø...må jo bare ha....)

Hvordan i svarte skriver jeg en jobbsøknad.
Har fryktelig lite erfaring med det...

Vel, vel, har litt over en uke på meg

Sånt er jeg elendig på, og tværer og vrir på ordene og så får jeg mannen til å lese over og endrer etter hans forslag...

Post på plantasjen? Den var ny. Aldri hørt om annet enn matbutikker som har den. (Jeg hadde likt det, men det hadde blitt dyrt...Skal bare ha noen stiklinger når jeg likevel er der da.... noe frø...må jo bare ha....)
Jupp post på plantasjen
Likte mye bedre når meny hadde det

Så deilig:)
Min mann har bært på loftet:p

Vårt skal bare ned i kjelleren, men det må tas ned først..... blir visst en søndagsjobb her.

Dagen gikk på en måte bort i den bursdagen.... Do herfra sånn ca 11, da hadde vi spist frokost og jeg hadde dusja og så kledde vi på alle og dro liksom. Leverte yngste hos mine foreldre, slapp av gutta på svømmehallen og dro i bursdag som begynte 12. Og varte "så lenge man ville", men jeg tenkte å gå sånn litt etter 14, 13 var gutta ferdig å bade (vel, ute av bassenget i alle fall, for jeg fikk melding med spm om hvor lenge det varte) Vel, hun ville ikke. Og hadde jo ikke fått snurra enda. Ok, en tur til inn der da, så sal vi hjem etterpå sa jeg.... Og vel... hun kom jo ikke ut igjen....1440 gikk vi. Og fant gutta, og fikk levert inn mobilen og handlet og dro til mine foreldre for å hente snuppa og spiste litt sånn lett mat (mannen hadde kjøpt skoleboller på tilbud som han delte opp) før vi dro hjem for å lage taco, jeg hadde da sånn hodepine at det ble to paracet og la meg på senga mens mannen ga yngstemor middag og begynte på matlaginga, så spiste vi, så fikk lillemor joghurt som kveldsmat og jeg tok henne på badet og la henne.... og ble vekket av mannen for en liten time siden...

Er ikke så ille her.
Den type stilling som denne får over en 50-70 søkere, ja, men sjeldent mer enn 2-3 kvalifiserte.
Akkurat denne stillingen krever i tillegg en spesialisering (som jeg har), men den er utlyst med ganske høy lønn mest sannsynlig for å prøve å tiltrekke seg riktig søkere....
Vi får se hva som skjer

Krysser fingrene for deg

Jupp post på plantasjen
Likte mye bedre når meny hadde det

Akkurat det med posten er ikke bare-bare å flytte, det tar tid å opparbeide kompetanse og få det bra til. Sånnsett ikke noe krise at vår ble flyttet da, for bunnpris hadde det fra før så det er ikke kaos. Det er bare mye lenger unna.

Er ikke så ille her.
Vi får se hva som skjer

Oi så spennende da! Krysser alt som krysses kan for deg :)

Krysser fingrene for deg
Oi så spennende da! Krysser alt som krysses kan for deg :)
Tusen takk, det gjør jeg også.
Prøver også å tenke at det ikke gjør noe om jeg ikke får den heller, jeg har jo en jobb nå.
I verste tilfelle fortsetter jeg bare der.
(Prøver å la være å bli for nervøs ved tanke på intervju når den tid eventuelt kommer)

Akkurat det med posten er ikke bare-bare å flytte, det tar tid å opparbeide kompetanse og få det bra til. Sånnsett ikke noe krise at vår ble flyttet da, for bunnpris hadde det fra før så det er ikke kaos. Det er bare mye lenger unna.
De har vel hatt det ett års tid nå å de gjør en like dårlig jobb foetsatt

Back
Topp