Ha ha det driver jeg ikke medStrikke litt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha det driver jeg ikke medStrikke litt?
Søalomrenn?
Tidlig ute
Wow, så flink hun er!
Hvordan i svarte skriver jeg en jobbsøknad.
Har fryktelig lite erfaring med det...
Vel, vel, har litt over en uke på meg
Er ikke så ille her.Skrevet en del i høst uten napp så jeg er ikke den beste til å hjelpe... er rundt 70 å danke ut på de stillingene da... så ikke bare bare
Synes min var tidlig ute jegSlalåmrenn ja greit å starte tidlig!
Å nei så kjipt!
De har blitt udugelige etter plantasjen tok over
Helt fantastiske.
Og ender opp med at de ber om å komme seg i seng, og legging skjer helt knirkefritt
Hvordan i svarte skriver jeg en jobbsøknad.
Har fryktelig lite erfaring med det...
Vel, vel, har litt over en uke på meg
Jupp post på plantasjenPost på plantasjen? Den var ny. Aldri hørt om annet enn matbutikker som har den. (Jeg hadde likt det, men det hadde blitt dyrt...Skal bare ha noen stiklinger når jeg likevel er der da.... noe frø...må jo bare ha....)
Så deilig
Min mann har bært på loftet
Er ikke så ille her.
Den type stilling som denne får over en 50-70 søkere, ja, men sjeldent mer enn 2-3 kvalifiserte.
Akkurat denne stillingen krever i tillegg en spesialisering (som jeg har), men den er utlyst med ganske høy lønn mest sannsynlig for å prøve å tiltrekke seg riktig søkere....
Vi får se hva som skjer
Synes min var tidlig ute jeg
Jupp post på plantasjen
Likte mye bedre når meny hadde det
Er ikke så ille her.
Den type stilling som denne får over en 50-70 søkere, ja, men sjeldent mer enn 2-3 kvalifiserte.
Akkurat denne stillingen krever i tillegg en spesialisering (som jeg har), men den er utlyst med ganske høy lønn mest sannsynlig for å prøve å tiltrekke seg riktig søkere....
Vi får se hva som skjer
Krysser fingrene for deg
Tusen takk, det gjør jeg også.Oi så spennende da! Krysser alt som krysses kan for deg
De har vel hatt det ett års tid nå å de gjør en like dårlig jobb foetsattAkkurat det med posten er ikke bare-bare å flytte, det tar tid å opparbeide kompetanse og få det bra til. Sånnsett ikke noe krise at vår ble flyttet da, for bunnpris hadde det fra før så det er ikke kaos. Det er bare mye lenger unna.
Var 3.5 årHvor tidlig startet din da?