Skravletråd januar

De har vel hatt det ett års tid nå å de gjør en like dårlig jobb foetsatt

Da har de ikke gode nok rutiner i bunn, evt ikke gode nok på å lære opp forlk, for på et år bør man da ha fått det til

Aha..
Ikke bestandig like lett å hoppe rett inn i en samtale.
Takk

1,5 og 3,5 er jo ikke rasende tidlig for barnehagestart å være. Men for det de snakker om så er det tidlig... vel, mine har enda ikke stått på slalom. De har jo foreldre som ikke gjør det.

1,5 og 3,5 er jo ikke rasende tidlig for barnehagestart å være. Men for det de snakker om så er det tidlig... vel, mine har enda ikke stått på slalom. De har jo foreldre som ikke gjør det.

Ja, snuppa sto for første gang i dag. Super gøy! Og hun er jo bare 1,5 år :)

Så jo super digg ut!!!

Maten musemor viser frem får meg til å bli både sulten og ha lyst på selv og teksten ofte beskriver noe jeg egentlig ikke tror jeg liker ;)

Ja, snuppa sto for første gang i dag. Super gøy! Og hun er jo bare 1,5 år :)

Antar dere som foreldre "driver med sånt" da. Her i huset eier ingen av de voksne slalomutstyr og ingen av oss har prøvd det på de årene vi har vært sammen (16 til sommeren) så at ikke ungene kan det er ikke så overrraskende....

Antar dere som foreldre "driver med sånt" da. Her i huset eier ingen av de voksne slalomutstyr og ingen av oss har prøvd det på de årene vi har vært sammen (16 til sommeren) så at ikke ungene kan det er ikke så overrraskende....
Her står begge vi voksne slalom

Det var sannelig stille her, denne på side to!

Back
Topp