Veldig typiskIkke santer det ikke typisk
![]()
Men det kommer helt sikkert roligere tider
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig typiskIkke santer det ikke typisk
![]()
Komplett kaos!Eller kanskje jeg skal bytte frem og tilbake? Bare for å skape litt forvirring![]()
God formiddagGod morgen alle sammen![]()
Håper du får sove noe på dagen daGod morgen. Dette blir en lang dag. Mini våknet i 5 tiden sutrete og fæl. Alt er galt. Sove noe mer skulle han ihverfall ikke. Jeg har hodepine ut av en annen verden og vil egentlig bare sove noen timer til
Det vet jeg velLiker å følge med, tall og grafer og statistikk vet du... ;-)
Jeg håper det!Veldig typisk
Men det kommer helt sikkert roligere tider![]()
Kjedelig med slike netterGod morgen alle sammen...
Fytti grisen for en natt..nesten ikke sovi noe! Er stup trøtt.
Nå skal jeg bare få sendt av gårde mann og barn. Så tror jeg at det blir en lur på meg og lillegutt.
Så deilig å få sove lengeDeilig morgen.
Jeg sto ikke opp før 8.25
Da litt hastig, ettersom jeg slett ikke hadde hørt noe om tannpuss, jakke og sko.
Men oppe fant jeg bare mellomste som er hjemme i dag siden det er planleggingsdag i bhg. Jeg hadde hørt lyder av morgenstell så visste det var flere våkne. Hvor er pappa?
Joda, han leverer storebror på skolen, sier hun der hun sitter under et pledd, spiser et eple og ser på Disney Chanel.
Fint. Da bare fokuserer jeg på lillejenta mi jeg
Feber, sår hals og litt tett. Bedre idag heldigvisDa blir det ihverfall en lang dag:-/. Her sover mini igjen og håper han sover mer enn den 1.5 timen han pleier å sove. Å få til en lur nr 2 er håpløst så hadde vært greit om han sov 2-3 timer. Men lov å håpe.
Er han syk?
Håper det kommer nye sjanserJa jeg vet![]()
God bedring til hanFeber, sår hals og litt tett. Bedre idag heldigvis![]()
Lille skjønner jo ingenting når pappa er hjemme så rutinene hennes sklir litt ut da![]()
Håper også det men nå skal jeg visst på jobb men bare halv vaktHåper du får sove noe på dagen da![]()
Ikke lett det derDa har jeg blitt spurt om å jobbe ekstra i kveld:-/. Greit med ekstra penger men kjenner jeg er utrolig trøtt etter en urolig natt. Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ta vakten eller iķke
Godt det bare er halv vakt daHåper også det men nå skal jeg visst på jobb men bare halv vakt![]()
Herlig innstillingTakk! Nå SKAL det ned![]()
Bra det daTakk hodepinen er ihverfall borte. Men trøtt og sliten kjenner jeg
Og hvor var den?Joda gubben fant den i morges![]()