Skravletråd januar

Vi pleier å ha det sånn rundt 5-6 tiden, men i natt kom den tidligere enn planlagt, mye tidligere :o

Gah må få ut litt frustrasjon, mannen er hjemme idag også. Formen er bedre men får vist ikke så mye hjelp idag gitt :(
Da blir det ihverfall en lang dag:-/. Her sover mini igjen og håper han sover mer enn den 1.5 timen han pleier å sove. Å få til en lur nr 2 er håpløst så hadde vært greit om han sov 2-3 timer. Men lov å håpe:-).

Er han syk?

Så deilig :) kos dere!
Jeg trengte sove, og det forsto mannen.

Jeg var kjempetrøtt i går, men siden hun skal ha medisin klokken 24 så ventet jeg med å legge meg. Men jeg sov på sofaen. Superduper overtrøtt kommer jeg meg i seng med henne rundt 0.30 etter medisin og kveldsstell av oss begge. Og så vil hun ikke sove, jeg ammer, mannen bysser og hun holder oss våken til nærmere 2. Veldig takknemlig for at han ordnet morgenen.

Da har jeg blitt spurt om å jobbe ekstra i kveld:-/. Greit med ekstra penger men kjenner jeg er utrolig trøtt etter en urolig natt. Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ta vakten eller iķke

Får prøve.. men burde snart legge meg! og morgendagen vøir travel, så får bare prøve å skravle litt imellom slaga:) Mye fart på dagtid her, nå om dagen eller?
Aktiviteten har heldigvis tatt seg opp her:D
Titt innom når du kan du!

God morgen :-). Dette blir en lang dag. Mini våknet i 5 tiden sutrete og fæl. Alt er galt. Sove noe mer skulle han ihverfall ikke. Jeg har hodepine ut av en annen verden og vil egentlig bare sove noen timer til
God formiddag:)
Hørtes ut om en kjip start på dagen:(
God bedring!

God morgen alle sammen...
Fytti grisen for en natt.. :( nesten ikke sovi noe! Er stup trøtt.
Nå skal jeg bare få sendt av gårde mann og barn. Så tror jeg at det blir en lur på meg og lillegutt.
God formiddag:)
Er det lillegutt som har vært urolig?
Håper du får til en powernap:)

Back
Topp