Planene i dag da ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke glatt her heldigvis. Men regner litt ute:-/Her er det glatt
Da blir det ihverfall en lang dag:-/. Her sover mini igjen og håper han sover mer enn den 1.5 timen han pleier å sove. Å få til en lur nr 2 er håpløst så hadde vært greit om han sov 2-3 timer. Men lov å håpeVi pleier å ha det sånn rundt 5-6 tiden, men i natt kom den tidligere enn planlagt, mye tidligere
Gah må få ut litt frustrasjon, mannen er hjemme idag også. Formen er bedre men får vist ikke så mye hjelp idag gitt![]()
Det regna i går så derfor er det glattIkke glatt her heldigvis. Men regner litt ute:-/
Hva skal du trene ?Trene!
Rydde litt
Hente kengubarnet
Nydelige barn du har forresten'
Nå sovna knøtte igjen. så da skal jeg ta meg en blund på sofaen
30 days shredHva skal du trene ?![]()
Jeg trengte sove, og det forsto mannen.Så deiligkos dere!
Yes. Feber, litt tett og sår hals. Bedre idag da.Er mannen din syk?
Planene i dag da ?
Aktiviteten har heldigvis tatt seg opp herFår prøve.. men burde snart legge meg! og morgendagen vøir travel, så får bare prøve å skravle litt imellom slagaMye fart på dagtid her, nå om dagen eller?
God formiddagGod morgen. Dette blir en lang dag. Mini våknet i 5 tiden sutrete og fæl. Alt er galt. Sove noe mer skulle han ihverfall ikke. Jeg har hodepine ut av en annen verden og vil egentlig bare sove noen timer til
Fortsatt ikke funnet den?Så der også men der kunne jeg bare se masse leker
Takk! Nå SKAL det nedWow, så flink du har vært
Heia, heia!
Håper du fikk deg en god blund'
Nå sovna knøtte igjen. så da skal jeg ta meg en blund på sofaen
Takk hodepinen er ihverfall borteGod formiddag
Hørtes ut om en kjip start på dagen
God bedring!
Joda gubben fant den i morgesFortsatt ikke funnet den?![]()
God formiddagGod morgen alle sammen...
Fytti grisen for en natt..nesten ikke sovi noe! Er stup trøtt.
Nå skal jeg bare få sendt av gårde mann og barn. Så tror jeg at det blir en lur på meg og lillegutt.