Skravletråd januar

God morgen :-). Dette blir en lang dag. Mini våknet i 5 tiden sutrete og fæl. Alt er galt. Sove noe mer skulle han ihverfall ikke. Jeg har hodepine ut av en annen verden og vil egentlig bare sove noen timer til
God morgen alle sammen...
Fytti grisen for en natt.. :( nesten ikke sovi noe! Er stup trøtt.
Nå skal jeg bare få sendt av gårde mann og barn. Så tror jeg at det blir en lur på meg og lillegutt.
God morgen ja :) flere som er trøtte ja :p
Hadde også en krevende natt! Baby J bestemte seg for at kl 3 da var det på tide å stå opp :o så det ble over en time med kaving i sengen mellom mamma og pappa :p

Takk for det:). Fikk i meg 2 paracet som tok vekk hodepinen. Nå står valget mellom om jeg skal være litt sprek og gå tur med mini når han skal sove og få litt frisk luft samtidig eller om jeg bare skal få han til å sove hjemme slik jeg forhåpentligvis får en liten lur selv også
Vanskelig valg

Deilig morgen.

Jeg sto ikke opp før 8.25

Da litt hastig, ettersom jeg slett ikke hadde hørt noe om tannpuss, jakke og sko.

Men oppe fant jeg bare mellomste som er hjemme i dag siden det er planleggingsdag i bhg. Jeg hadde hørt lyder av morgenstell så visste det var flere våkne. Hvor er pappa?

Joda, han leverer storebror på skolen, sier hun der hun sitter under et pledd, spiser et eple og ser på Disney Chanel.

Fint. Da bare fokuserer jeg på lillejenta mi jeg

God morgen ja :) flere som er trøtte ja :p
Hadde også en krevende natt! Baby J bestemte seg for at kl 3 da var det på tide å stå opp :o så det ble over en time med kaving i sengen mellom mamma og pappa :p
Ja noe lignende her bare i 5 tiden. Må nok ha en liten lur ila dagen kjenner jeg

Wohooo! Må få skryte litt. Vekta har stått stille i noen måneder og egentlig mest fornøyd med at den ikke gikk opp gjennom jula heller.

Nå tik vi grep om kostholdet og på under en uke er 1.6 kg vekk :D
Wow, så flink du har vært:D
Heia, heia!

Deilig morgen.

Da litt hastig, ettersom jeg slett ikke hadde hørt noe om tannpuss, jakke og sko.

Men oppe fant jeg bare mellomste som er hjemme i dag siden det er planleggingsdag i bhg. Jeg hadde hørt lyder av morgenstell så visste det var flere våkne. Hvor er pappa?

Joda, han leverer storebror på skolen, sier hun der hun sitter under et pledd, spiser et eple og ser på Disney Chanel.

Så deilig :) kos dere!

Ja noe lignende her bare i 5 tiden. Må nok ha en liten lur ila dagen kjenner jeg
Vi pleier å ha det sånn rundt 5-6 tiden, men i natt kom den tidligere enn planlagt, mye tidligere :o

Gah må få ut litt frustrasjon, mannen er hjemme idag også. Formen er bedre men får vist ikke så mye hjelp idag gitt :(

Deilig morgen.

Kos dere i dag :)

Vi pleier å ha det sånn rundt 5-6 tiden, men i natt kom den tidligere enn planlagt, mye tidligere :eek:

Gah må få ut litt frustrasjon, mannen er hjemme idag også. Formen er bedre men får vist ikke så mye hjelp idag gitt :(
Er mannen din syk?

Back
Topp