uff daGod morgen alle sammen...
Fytti grisen for en natt..nesten ikke sovi noe! Er stup trøtt.
Nå skal jeg bare få sendt av gårde mann og barn. Så tror jeg at det blir en lur på meg og lillegutt.
PersonalmøteHvor var du?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
uff daGod morgen alle sammen...
Nå skal jeg bare få sendt av gårde mann og barn. Så tror jeg at det blir en lur på meg og lillegutt.
PersonalmøteHvor var du?![]()
Håper du får sovet litt mer
'Ååh du ogsåble vel rundt 2 timer idag og. Gubben og snorkinga går meg på nervene. Og trangt i senga med to stykker som knør min bei og presser meg ut av senga.
God morgen. Dette blir en lang dag. Mini våknet i 5 tiden sutrete og fæl. Alt er galt. Sove noe mer skulle han ihverfall ikke. Jeg har hodepine ut av en annen verden og vil egentlig bare sove noen timer til
God morgen jaGod morgen alle sammen...
Vanskelig valgTakk for det. Fikk i meg 2 paracet som tok vekk hodepinen. Nå står valget mellom om jeg skal være litt sprek og gå tur med mini når han skal sove og få litt frisk luft samtidig eller om jeg bare skal få han til å sove hjemme slik jeg forhåpentligvis får en liten lur selv også
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Liker å følge med, tall og grafer og statistikk vet du... ;-)Bra du har funnet ut av det![]()
gjør det'
Nå sovna knøtte igjen. så da skal jeg ta meg en blund på sofaen
Ja jeg har det,'de timene jeg sovGod morgen
Sovet godt?
Ja noe lignende her bare i 5 tiden. Må nok ha en liten lur ila dagen kjenner jegGod morgen jaflere som er trøtte ja
Hadde også en krevende natt! Baby J bestemte seg for at kl 3 da var det på tide å stå oppså det ble over en time med kaving i sengen mellom mamma og pappa
![]()
JaVanskelig valg
Wow, så flink du har værtWohooo! Må få skryte litt. Vekta har stått stille i noen måneder og egentlig mest fornøyd med at den ikke gikk opp gjennom jula heller.
Nå tik vi grep om kostholdet og på under en uke er 1.6 kg vekk![]()
Hvilket kurs?Ååå tidenes nedtur, det er jo ikke kurs for elever og foreldre, men kun for elever![]()
Å nei!!!?!Det vi har meldt kengubarnet på , da jeg skulle møte Mirell og flere
Her er det glattJa. Får se hvordan været er først. Meldt regn idag så regner det mye så blir det en liten lur på meg også;-)
Ja jeg vetÅ nei!!!?!det er nedtur!!
Så deiligDeilig morgen.
Jeg sto ikke opp før 8.25
Da litt hastig, ettersom jeg slett ikke hadde hørt noe om tannpuss, jakke og sko.
Men oppe fant jeg bare mellomste som er hjemme i dag siden det er planleggingsdag i bhg. Jeg hadde hørt lyder av morgenstell så visste det var flere våkne. Hvor er pappa?
Joda, han leverer storebror på skolen, sier hun der hun sitter under et pledd, spiser et eple og ser på Disney Chanel.
Fint. Da bare fokuserer jeg på lillejenta mi jeg
Vi pleier å ha det sånn rundt 5-6 tiden, men i natt kom den tidligere enn planlagt, mye tidligereJa noe lignende her bare i 5 tiden. Må nok ha en liten lur ila dagen kjenner jeg
Kos dere i dagDeilig morgen.
Jeg sto ikke opp før 8.25
Da litt hastig, ettersom jeg slett ikke hadde hørt noe om tannpuss, jakke og sko.
Men oppe fant jeg bare mellomste som er hjemme i dag siden det er planleggingsdag i bhg. Jeg hadde hørt lyder av morgenstell så visste det var flere våkne. Hvor er pappa?
Joda, han leverer storebror på skolen, sier hun der hun sitter under et pledd, spiser et eple og ser på Disney Chanel.
Fint. Da bare fokuserer jeg på lillejenta mi jeg
Er mannen din syk?Vi pleier å ha det sånn rundt 5-6 tiden, men i natt kom den tidligere enn planlagt, mye tidligere
Gah må få ut litt frustrasjon, mannen er hjemme idag også. Formen er bedre men får vist ikke så mye hjelp idag gitt![]()