Skravletråd januar

God morgen :-). Dette blir en lang dag. Mini våknet i 5 tiden sutrete og fæl. Alt er galt. Sove noe mer skulle han ihverfall ikke. Jeg har hodepine ut av en annen verden og vil egentlig bare sove noen timer til

Jeg vet egentlig hvor jeg finner dem, dvs, jeg husker ikekhvor men har funnet dem før, så det skal gå greit. Bare så mye lettere å ha på app og plotte.... det får jeg ikke disse. Menmen, kan leve med det ;)

Så fant jeg jo fort ut at nasjonale retningslinjer anbefaler who sine for 0-5 og vekststudien i Bergen for 6+ så derved er jo de jeg har på appen for who helt kurante. Bare har ikke vekt for lengde (bare vet for alder og lengde for alder) så jeg skal se på den også :)
Bra du har funnet ut av det:)

God morgen alle sammen...
Fytti grisen for en natt.. :( nesten ikke sovi noe! Er stup trøtt.
Nå skal jeg bare få sendt av gårde mann og barn. Så tror jeg at det blir en lur på meg og lillegutt.

Nå flytter vi lengre unna. men satser på han kommer oftere hjem til hele sin familie (vi flytter jo der begges familie bor) så de blir gode venner om onkel kommer ofte og vi besøker han :)
Håper det blir bra selvom dere flytter:)
Ligger jo til rette for det når familien bor der:)

God morgen alle sammen...
Fytti grisen for en natt.. :( nesten ikke sovi noe! Er stup trøtt.
Nå skal jeg bare få sendt av gårde mann og barn. Så tror jeg at det blir en lur på meg og lillegutt.
Ååh du også :( ble vel rundt 2 timer idag og. Gubben og snorkinga går meg på nervene. Og trangt i senga med to stykker som knør min bei og presser meg ut av senga.

God bedring til hodet
Takk for det:-). Fikk i meg 2 paracet som tok vekk hodepinen. Nå står valget mellom om jeg skal være litt sprek og gå tur med mini når han skal sove og få litt frisk luft samtidig eller om jeg bare skal få han til å sove hjemme slik jeg forhåpentligvis får en liten lur selv også

Back
Topp