Får håpe detJeg har kommet meg til sengs. Som jeg trodde så våknet jeg når klokka var 22håper jeg får noen timer på øyet før Snekkerne står å banker på veggen her kl 7.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe detJeg har kommet meg til sengs. Som jeg trodde så våknet jeg når klokka var 22håper jeg får noen timer på øyet før Snekkerne står å banker på veggen her kl 7.
Takk, du også når den tid kommerFår håpe detsove godt
Takk takkTakk, du også når den tid kommer![]()
Så der også men der kunne jeg bare se masse lekerHaha...lille luringen
Under sofa?![]()
Bra du har funnet ut av detJeg vet egentlig hvor jeg finner dem, dvs, jeg husker ikekhvor men har funnet dem før, så det skal gå greit. Bare så mye lettere å ha på app og plotte.... det får jeg ikke disse. Menmen, kan leve med det
Så fant jeg jo fort ut at nasjonale retningslinjer anbefaler who sine for 0-5 og vekststudien i Bergen for 6+ så derved er jo de jeg har på appen for who helt kurante. Bare har ikke vekt for lengde (bare vet for alder og lengde for alder) så jeg skal se på den også![]()
Puh...godt å høreNei, det skal jeg ikke!![]()
Hørtes ut som en behagelig kveldrolig![]()
Å nå sitter jeg å ser på håndball mens gubben ligger i andre enden av sofaen å sover.
Alt på engang liksomTakk♡ ja. Slitsomt med en krevende frøken i hus og livet generelt som krever sitt. Og flyttinga![]()
Hvor var du?Hjemme igjen![]()
Håper det blir bra selvom dere flytterNå flytter vi lengre unna. men satser på han kommer oftere hjem til hele sin familie (vi flytter jo der begges familie bor) så de blir gode venner om onkel kommer ofte og vi besøker han![]()
Det gjør jo detHåper det blir bra selvom dere flytter
Ligger jo til rette for det når familien bor der![]()
Ååh du ogsåGod morgen alle sammen...
Fytti grisen for en natt..nesten ikke sovi noe! Er stup trøtt.
Nå skal jeg bare få sendt av gårde mann og barn. Så tror jeg at det blir en lur på meg og lillegutt.
Eller før detok da
sommertreff er fint!![]()
God bedring til hodetGod morgen. Dette blir en lang dag. Mini våknet i 5 tiden sutrete og fæl. Alt er galt. Sove noe mer skulle han ihverfall ikke. Jeg har hodepine ut av en annen verden og vil egentlig bare sove noen timer til
Håper du får sovet litt merGod morgen alle sammen...
Fytti grisen for en natt..nesten ikke sovi noe! Er stup trøtt.
Nå skal jeg bare få sendt av gårde mann og barn. Så tror jeg at det blir en lur på meg og lillegutt.
Takk for detGod bedring til hodet
Eller kanskje jeg skal bytte frem og tilbake? Bare for å skape litt forvirringPuh...godt å høre![]()