Det stemmer det, når roter jeg virkelig her.
Kanskje på tide å legge meg
Det har egentlig jeg også lyst til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer det, når roter jeg virkelig her.
Kanskje på tide å legge meg
Nam, det hørtes godt utpasta, fløtesaus bacon, ost og championg
Nei, synes ikke detEr det virkelig vits å melde folk til bv om de lar en 5 åring være alene hjemme 15- 30 min?
det var det ogsåNam, det hørtes godt ut![]()
kjente det kokte litt i toppen altså...Det ble jeg også!
Synes du er flink jegÅ jobbe med bacheloroppgaven og spørreundersøkelsen etter en lang dag med baby er ikke lett. Hodepinek durer og hodet henger ikke med. Lekene går på fullt volum her og i dette øyeblikket hater jeg alt som heter studier.
Kan ikke noen bare gjøre dette for meg?![]()
Haha...lille luringenSå irriterende.. Mini har tydeligvis holdt på med fjernkontrollen som styrer kanalene til tven og nå finner jeg den ikke:-/. Så her sitter jeg alene hjemme med en sovende mini og får ikke skiftet kanaler
Oi, da er det bare å henge iOk, panikk! Jeg er ikke med på topp 100 denne mnd! Hjelp!Det må jeg greie. Men har ingen aning om hvor mange innlegg jeg har
Hva skjer? :OHuff. Nå kjente jeg at jeg ble provosert av den tråden om hun med bonusdatteren.
Hihi disse mannfolka og sykdom må le littHoho han er på bedringens veihjalp med cola og doc
![]()
Du får nesten lese selvHva skjer? :O
Åååå nam !!!pasta, fløtesaus bacon, ost og championg
Bra han tenker på detJa. Han er litt redd frøkna ikke kommer til å bli kjent med onkelen sin om han ikke er her ofte nok![]()
Det var godt jaÅååå nam !!!![]()
Så flink du erÅ jobbe med bacheloroppgaven og spørreundersøkelsen etter en lang dag med baby er ikke lett. Hodepinek durer og hodet henger ikke med. Lekene går på fullt volum her og i dette øyeblikket hater jeg alt som heter studier.
Kan ikke noen bare gjøre dette for meg?![]()
Det synes jeg du fortjener søtaJeg håper bare på en god natts søvn jeg
Helt topp på jobbSå var kvelden her igjen da jenter. Hvordan har dagen deres hvert?
Guri, så lenge?!Vi får se, har migrene for 7. dag på rad...
Dog litt bedre i dag
Nei klarer ikke lese mer enn hva hun skrev ... Omg !!!! :ODu får nesten lese selv
http://forum.babyverden.no/threads/noen-andre-som-sliter-litt-med-dette.1805729/