Skravletråd i skravle konkurranse :)

Og jeg er glad for at jeg har svangerskapsdiabetes og får dårlig samvittighet ovenfor den lille bare blodsukkeret bikker 0,1 over grensa... Ellers hadde jeg nok hengt meg over sjokoladen jeg også [emoji23]
Tåler du sukkerfrie varianter? Jeg kjøper noen veldig gode poser på helsekost med sukkerfri godis som smaker som vanlig godteri. deBron heter merket :) Bare et tips hvis du tåler det og blir sugen en dag! :D

Tåler du sukkerfrie varianter? Jeg kjøper noen veldig gode poser på helsekost med sukkerfri godis som smaker som vanlig godteri. deBron heter merket :) Bare et tips hvis du tåler det og blir sugen en dag! :D
Er egentlig ikke så sugen nå som jeg har blitt vant til det ;) kjenner noe innimellom da, men de 2 første ukene var verst. Sukkerfritt inneholder ofte azpertam eller hva det nå heter (kunstig søtning) og det gir meg migrene [emoji14] så jeg er ikke så lettvint å ha med å gjøre [emoji23] som bestevenninnen min sa "du kan jo ikke ha noe god mat i form av brus og kaker, så babyshoweren din er utsatt til baby er ute" [emoji23][emoji23][emoji23]

Er egentlig ikke så sugen nå som jeg har blitt vant til det ;) kjenner noe innimellom da, men de 2 første ukene var verst. Sukkerfritt inneholder ofte azpertam eller hva det nå heter (kunstig søtning) og det gir meg migrene [emoji14] så jeg er ikke så lettvint å ha med å gjøre [emoji23] som bestevenninnen min sa "du kan jo ikke ha noe god mat i form av brus og kaker, så babyshoweren din er utsatt til baby er ute" [emoji23][emoji23][emoji23]

Skjønner! Jeg ble også sånn til slutt da jeg var veldig flink med kostholdet. Til slutt tenkte jeg ikke lenger på godteri, det var ikke noe tap i det hele tatt. Så det er helt klart en avhengighet man får altså. Og hvorfor jeg begynte å spise det igjen, forstår jeg ikke helt.. [emoji14] Og haha, høres fornuftig ut med babyshower etter fødsel. Litt kjipt hvis alle de andre sitter og spiser kaker og drikker brus, og så må du sitte der med knekkebrødet ditt [emoji23]

Dumt sambo er hjemme ellers skulle jeg henta kjekspakken i baggen. Men er litt for kleint foran han. :rolleyes:

Nå fikk jeg veldig lyst på kjeks.. Får ta meg en banan istedenfor :smug:

Dumt sambo er hjemme ellers skulle jeg henta kjekspakken i baggen. Men er litt for kleint foran han. :rolleyes:
Du kan jo bare snike deg inn i et annet rom[emoji23]

Fylte også opp fødebagen med nøtter, kjeks og sjokolade i dag. Særlig at den kommer til å holde helt fram til fødsel. Og mannen min er verre enn meg!

Har ikke plass til snacksen i kofferten en gang, jeg. [emoji15] Må ha den i pose ved siden av [emoji23] Tror vi har nok da..

Jeg har fylt fødebagen i dag! Er spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg fra det :p

Denne skravletråden ble til en kjekstråd, den [emoji23] Herregud så fysen man skal være hele tiden når man er gravid [emoji33]

Denne skravletråden ble til en kjekstråd, den [emoji23] Herregud så fysen man skal være hele tiden når man er gravid [emoji33]
Syntes det er fint med litt inspirasjon til hva jeg selv skal handle inn[emoji38]

Ja, altså denne er farlig å gå innpå! Skylder på dere for at jeg spiste av den ene kjekspakken igår. Så nå må jeg kjøpe inn ny. :rolleyes:
(greit å ha noen å skylde på!)

Ja, altså denne er farlig å gå innpå! Skylder på dere for at jeg spiste av den ene kjekspakken igår. Så nå må jeg kjøpe inn ny. :rolleyes:
(greit å ha noen å skylde på!)
Haha, herlig:D Hvis jeg orker og gidder å dra på handletur til Sverige etterpå skal jeg handle mer kjeks. 1 pakke virker litt lite i denna gjengen her:D

Back
Topp