Skravletråd i skravle konkurranse :)

God morgen til deg også! Har faktisk gått opp litt jeg også :) selv om jeg er kvalm og kaster opp innimellom... hvor mye har du gått opp totalt nå?

Har bare gått opp 4 kg totalt, så overhodet ingen krise altså. Begynner jo å bli ganske svær nå så skulle jo bare mangle. :p
Også begynner jeg å bli litt mer sulten, haha!
 
Jeg skal også til jordmor i dag. Den store jordmordagen i dag tydeligvis [emoji14] Jeg er veldig spent på vekta (vi har ikke vekt hjemme). Jeg må si jeg ikke klarer heeelt å forholde meg avslappa til den. Liker ikke den derre dobbelthaka jeg var så glad for å bli kvitt for halvannet/to år siden [emoji14] Men jeg tror jeg har begynt å få litt vann i kroppen nå, så det er kanskje derfor. Nå må jeg fyke avgårde! :)

Samme her. HATER å måtte veie meg, men tror jordmor ser at forholdet mitt til vekten er anstrengt så hun stresser veldig lite med det. Veldig godt faktisk.
 
Jeg skal bare late meg i dag og forhåpentligvis få pakket fødebagen :) Trenger egentlig å ta en tur å handle inn litt flere ting, men tror ikke jeg orker. Får heller ta det på onsdag når jeg skal til jordmor :)
 
God morgen jenter! Klar for jordmortime jeg også. Har gått opp 2 kg siden jeg veide meg sist for 2 uker siden. Ehhh.... :p
Jeg er mot strømmen og går opp mest på slutten tydligvis!
Hehe, jeg hadde gått opp 3 kg på to uker sist :oops: Jordmor bare lo og sa at det skulle jeg ikke bry meg om. Nå er jeg spent på hvor stor forskjellen er på onsdag :)
 
Har bare gått opp 4 kg totalt, så overhodet ingen krise altså. Begynner jo å bli ganske svær nå så skulle jo bare mangle. [emoji14]
Også begynner jeg å bli litt mer sulten, haha!
Ikke allverdens det nei :) men så har du jo vært over gjennomsnittet dårlig da... Sikkert godt for kroppen å gå opp litt nå på slutten i forhold til amming osv :)
 
Ikke allverdens det nei :) men så har du jo vært over gjennomsnittet dårlig da... Sikkert godt for kroppen å gå opp litt nå på slutten i forhold til amming osv :)

Ja, det tror jeg også. Jeg lider ingen nød altså, er både pupper og lår her fra før av så. :wtf:
Man hører jo om hysteriske leger og jordmødre som sier så mye rart om vektoppgang, så man blir jo nervøs da.. Heldigvis er min jordmor et fornuftig menneske.
 
Samme her. HATER å måtte veie meg, men tror jordmor ser at forholdet mitt til vekten er anstrengt så hun stresser veldig lite med det. Veldig godt faktisk.
Ja, her også gjør jordmor aldri et nummer ut av vekta. Noen ganger så lite tilbakemelding på den at jeg lurer på om hun fikk det med seg [emoji23] Så det er veldig godt :) De har nok begynt å skjønne at mange har et litt anstrengt forhold til den derre dumme vekta.
 
Jeg har det ganske bra! Litt halsbrann og øm i bekkenet. Har blitt litt mye sitting/ligging i sofaen (for å skravle [emoji14] ). Mannen jobber overtid, mens jeg allerede ser frem til middag selv om jeg nettopp har spist litt sen lunsj [emoji23]

Flere som føler de bare kan spise og spise? Eller er matlysten laber?
 
Åh, så koselig! Tenker storebror var stolt! :) Her skal mannen få levere og hente denne uken, men blir vel med en tur i løpet av uka for å vise frem lillebror i barnehagen. Eldstejenta som går på skolen skal få vise frem lillebror til nabojenta etter skolen i dag og gleder seg veldig til det. :) Jeg har gått med influensafølelse i kroppen et par dager nå og vondt i puppen, så av frykt for brystbetennelse holder vi oss mest innendørs de kommende dagene. Men snart ut på trilletur i vårværet! :)
Høres ut som en god plan da ja. Har aldri hatt brystbetennelse men skal vist være helt forferdelig vondt.
Håper også på at formen blir bedre snart så jeg orker å trille :) eneste trilleturen til nå har blitt fra bilen og inn på sykehuset for kontroll av bilirubin :)
 
Høres ut som en god plan da ja. Har aldri hatt brystbetennelse men skal vist være helt forferdelig vondt.
Håper også på at formen blir bedre snart så jeg orker å trille :) eneste trilleturen til nå har blitt fra bilen og inn på sykehuset for kontroll av bilirubin :)
Influensafølelsen er over nå, og mindre vondt i puppene, så krysser fingrene for at jeg slapp unna brystbetennelse denne gangen. Jeg fikk det etter forrige fødsel, kom som kastet på meg noen dager etter at vi kom hjem fra sykehuset. CRP på over 200 og nærmere 40 i feber - pluss intenst vondt i ene puppen. Ble lagt inn på sykehuset to netter for å få antibiotika intravenøst. Heldigvis pleier det å holde å amme maksimalt, holde seg i ro og ikke minst holde puppene varme. :)
 
Jeg har det ganske bra! Litt halsbrann og øm i bekkenet. Har blitt litt mye sitting/ligging i sofaen (for å skravle [emoji14] ). Mannen jobber overtid, mens jeg allerede ser frem til middag selv om jeg nettopp har spist litt sen lunsj [emoji23]

Flere som føler de bare kan spise og spise? Eller er matlysten laber?
Matlyst er ikke tilstede overhode her. Må holde meg til mine faste måltider for å få i meg mat... Stort sett bare nei mat jeg innimellom får lyst på...
 
Matlyst er ikke tilstede overhode her. Må holde meg til mine faste måltider for å få i meg mat... Stort sett bare nei mat jeg innimellom får lyst på...
Det høres så utrolig fjernt ut fra hvordan jeg har det [emoji14] Jeg tenker på mat HELE tiden [emoji32] Det er ganske fascinerende hvor forskjellig svangerskapene er fra person til person!
 
Alt!! Men mest sjokolade. Kvikk Lunsjen jeg kjøpte i går som fortsatt ligger og brenner i skapet feks. Sukkkk!
Spis kvikk lunsjen du, kjære deg. Plutselig kommer babyen og reagerer på melk i morsmelka for eksempel, så må du holde deg unna alt som er godt (snakker av erfaring). Lev i nuet, spis sjokolade :D
 
Spis kvikk lunsjen du, kjære deg. Plutselig kommer babyen og reagerer på melk i morsmelka for eksempel, så må du holde deg unna alt som er godt (snakker av erfaring). Lev i nuet, spis sjokolade :D
Hohoho, jeg tror kanskje jeg ryker på en smell i kveld ja [emoji14]
 
Back
Topp