Skravletråd i skravle konkurranse :)

Kristin :)

Forumet er livet
Aprillykke 2017
Sommerfuglene
Da var skravle konkurransen i gang jenter, og vi får prøve å få noen innlegg :) hva skal dere i dag da? :)
 
Jobb! Siste uken på jobb, og gleder meg stort til permisjonen[emoji5]
 
God morgen! Har ingen planer for dagen ennå, får se hva jeg orker i dag.

Du da?
 
Prøve å få skrevet litt på bacheloren min. Idag ligger jeg i senga med macen, da jeg har sovet minimalt og bebis har startet en boreprosess ned i bekkenet, så det frister ikke å sitte rett opp og ned på en stol i hele dag[emoji28]
 
Prøve å få skrevet litt på bacheloren min. Idag ligger jeg i senga med macen, da jeg har sovet minimalt og bebis har startet en boreprosess ned i bekkenet, så det frister ikke å sitte rett opp og ned på en stol i hele dag[emoji28]
Au! Horisontalen hørtes absolutt ut som der lureste, ja!
 
Har jordmortime i dag. Og må underholde en 2-åring som nekter å gå på foten sin fordi det gjør vondt :( Blir artig å bære rundt på henne i dag kjenner jeg... :)
 
God morgen jenter! Klar for jordmortime jeg også. Har gått opp 2 kg siden jeg veide meg sist for 2 uker siden. Ehhh.... :p
Jeg er mot strømmen og går opp mest på slutten tydligvis!
 
God morgen jenter! Klar for jordmortime jeg også. Har gått opp 2 kg siden jeg veide meg sist for 2 uker siden. Ehhh.... [emoji14]
Jeg er mot strømmen og går opp mest på slutten tydligvis!
God morgen til deg også! Har faktisk gått opp litt jeg også :) selv om jeg er kvalm og kaster opp innimellom... hvor mye har du gått opp totalt nå?
 
God morgen jenter! Klar for jordmortime jeg også. Har gått opp 2 kg siden jeg veide meg sist for 2 uker siden. Ehhh.... :p
Jeg er mot strømmen og går opp mest på slutten tydligvis!

Jeg gikk også plutselig opp 2 kg til forrige kontroll, mye mer enn vanlig. Men tror kanskje det kommer av at jeg har fått ganske mye vann i kroppen nå :/
 
Jeg har vært hos foreldrene mine i helgen og ikke gjort noe som helst! Fantastisk deilig :) blitt skjemt bort og de har laget mat og gått tur med hunden for meg [emoji4] i dag skal jeg komme meg hjem igjen og fortsette vask av klær til babyen. Har tatt alt unntatt ullklærne..
 
Og så må jeg re opp sengen og bedside crib. Og kanskje legge på laken i vognen. Hva skal dere ha i vognen nå?
 
I dag har lillesøster og jeg vært med å levert i bhg :) til storebrors store glede :) ellers ingen store planer egentlig.
Kanskje rydde og ordne litt, få på plass litt mer til lille da vi ikke hadde noe klart før ho blei født :)
 
I dag har lillesøster og jeg vært med å levert i bhg :) til storebrors store glede :) ellers ingen store planer egentlig.
Kanskje rydde og ordne litt, få på plass litt mer til lille da vi ikke hadde noe klart før ho blei født :)
Åh, så koselig! Tenker storebror var stolt! :) Her skal mannen få levere og hente denne uken, men blir vel med en tur i løpet av uka for å vise frem lillebror i barnehagen. Eldstejenta som går på skolen skal få vise frem lillebror til nabojenta etter skolen i dag og gleder seg veldig til det. :) Jeg har gått med influensafølelse i kroppen et par dager nå og vondt i puppen, så av frykt for brystbetennelse holder vi oss mest innendørs de kommende dagene. Men snart ut på trilletur i vårværet! :)
 
Jeg skal også til jordmor i dag. Den store jordmordagen i dag tydeligvis [emoji14] Jeg er veldig spent på vekta (vi har ikke vekt hjemme). Jeg må si jeg ikke klarer heeelt å forholde meg avslappa til den. Liker ikke den derre dobbelthaka jeg var så glad for å bli kvitt for halvannet/to år siden [emoji14] Men jeg tror jeg har begynt å få litt vann i kroppen nå, så det er kanskje derfor. Nå må jeg fyke avgårde! :)
 
God morgen jenter! Klar for jordmortime jeg også. Har gått opp 2 kg siden jeg veide meg sist for 2 uker siden. Ehhh.... [emoji14]
Jeg er mot strømmen og går opp mest på slutten tydligvis!
1 kg i uken her og, sikkert siden uke 30. Snart 14 kg opp og 36 uker på vei. Håper ikke dette ene kiloet i uken fortsetter[emoji26]
 
Og så må jeg re opp sengen og bedside crib. Og kanskje legge på laken i vognen. Hva skal dere ha i vognen nå?
Vet ikke hva jeg skal ha i vognen jeg [emoji23] været skifter så fra dag til dag her jeg bor. I helga har vi brukt vinterpose til storebror, men når jeg ser værvarselet for resten av uka tipper jeg at vi må bytte til dundyne igjen straks...
 
Back
Topp