Skravletråd i skravle konkurranse :)

Flink jente *knis*. Skulle ønske jeg også hadde kvikk lunsj i hus!
Mmm, ja, Kvikk Lunsj er egentlig litt undervurdert altså [emoji7] Minner meg om gode besøk av mormor og morfar. Da fikk vi alltid Kvikk Lunsj [emoji173]
 
Her har jeg begynt å gå løs på snacksen fra fødebagen i kveld, woups!:p
 
Her har jeg begynt å gå løs på snacksen fra fødebagen i kveld, woups!:p

Wrææl, ikke si sånt da! Det ligger sånne digge orange cakes i den som jeg virkelig prøver å unngå å spise opp... Isbilen kom istad, men vi var litt for træge med å bestemme oss for å løpe ut, så da dro den fra oss.
 
Det høres så utrolig fjernt ut fra hvordan jeg har det [emoji14] Jeg tenker på mat HELE tiden [emoji32] Det er ganske fascinerende hvor forskjellig svangerskapene er fra person til person!
Fascinerende og skummelt på samme tid i grunnen synes jeg. Tenkte at jeg skulle være flink i dag og spise masse middag... Spiste meg stappmett for første gang på x antall måneder, og resultatet ble skyhøyt blodsukker og dårlig samvittighet ovenfor den lille i magen :( gir opp mat nå altså! Blir bra å komme i mål :) sikker på at jeg kommer til å gå opp i vekt etter fødsel [emoji23]
 
Her har jeg begynt å gå løs på snacksen fra fødebagen i kveld, woups!:p
Ja, den posen med proviant til fødebaggen er SÅ fristende. Der er det såå mye digg [emoji7]
 
Fascinerende og skummelt på samme tid i grunnen synes jeg. Tenkte at jeg skulle være flink i dag og spise masse middag... Spiste meg stappmett for første gang på x antall måneder, og resultatet ble skyhøyt blodsukker og dårlig samvittighet ovenfor den lille i magen :( gir opp mat nå altså! Blir bra å komme i mål :) sikker på at jeg kommer til å gå opp i vekt etter fødsel [emoji23]

Æsj, så utrolig slitsomt med det blodsukkeret. Det hjelper jo ikke akkurat på matlysten når man må være så forsiktig med hva man spiser :( Hold ut den siste tiden!! [emoji173]
 
Æsj, så utrolig slitsomt med det blodsukkeret. Det hjelper jo ikke akkurat på matlysten når man må være så forsiktig med hva man spiser :( Hold ut den siste tiden!! [emoji173]
Takk, jeg skal holde ut [emoji173] premien i andre enden går jeg gjennom ild og vann for!! [emoji173][emoji170][emoji173]
 
Jeg ser jeg ser [emoji23][emoji23][emoji23] har en følelse av en litt brå vending inni der [emoji23][emoji23][emoji23]
Sorry, jeg følte jeg måtte gjøre noe drastisk [emoji23]
 
Hahaha, jeg er glad jeg ikke har begynt å handle inn snacks til fødebagen når jeg leser her :p
 
Hahaha, jeg er glad jeg ikke har begynt å handle inn snacks til fødebagen når jeg leser her :p
Og jeg er glad for at jeg har svangerskapsdiabetes og får dårlig samvittighet ovenfor den lille bare blodsukkeret bikker 0,1 over grensa... Ellers hadde jeg nok hengt meg over sjokoladen jeg også [emoji23]
 
Back
Topp