Skravletråd GULT LAG

Jeg har sendt pm til alle 3! Håper de legger inn snart. Hvis ikke blir vi så få igjen...
 
To igjen. Og to minutter.

Vi ser ut til å miste et par. Og ikke utenkelig meg i tillegg...
 
Da har jeg levert inn resultatene. Håper vi ikke kommer sist i tillegg, men med 2 som ikke har registrert så lover det ikke godt...
 
Joda, helt klart sist på alle punkter
Minst nedgang
Minst poeng
Og minst aktive tråd, hvilket jeg tror har litt å si. Aktiv skravletråd både minner folk på å pushe seg litt, trene litt, tenke smart. Og ikke minst huske å levere. De andre lagene hadde faltisk vekta klar lenge før lunsj tror jeg.
 
Skal vi ta oss skikkelig i nakken neste uke? Hva sier dere jenter? [emoji2] Både på aktivitet, snop og skravling!
 
Vi reiser på høstferie, så jeg blir nok ikke så aktiv her den uken altså. Trenger også noen som kan levere vekt for laget.
 
Jeg har tro på at aktivitet på skravletråden faktisk henger delvis sammen med prestasjon. Det er noe med lagfølelsen som er noe av poenget med hele dette opplegget. At ved at vi gjør det sammen klarer vi mer enn alene
 
Hei igjen! Og beklager for dårlig aktivitet. Jeg er helt enig i at aktiv skravletråd er viktig!
Jeg har vært på konferanse med jobb denne uka, og derfor har det dessverre ikke blitt noe tid til skravling, og heller ikke noe særlig trening, kombinert med mye og dårlig mat ble det derfor dårlig resultat denne uka! Men nå er jeg tilbake, og skal være mer aktiv og forhåpentligvis få et bedre resultat denne uka! [emoji846]
 
Skal vi ta oss skikkelig i nakken neste uke? Hva sier dere jenter? [emoji2] Både på aktivitet, snop og skravling!
Ja, det skal jeg.

Utskeiing i dag med bursdag og det hele

Men jeg skal sååå ta en del på den utfordringen altså!

Og jeg drikker faktisk ganske lett halvannen liter vann på jobb. Uten vann og kullsyre. Men med is. Eller rettere sagt. Jeg legger flasker i fryseren. (vannet på jobb er ikke kaldt i springen så jeg har slitt med å drikke vann på jobb, til jeg ble tipset av ei anna som legger flaske i fryseren. Jeg har to flasker. En fryser jeg halvfull på ettermiddagen og fyller med vann på morgenen. Da fryser jeg ei til som bare halv-fryser før jeg tar den og slik drukket jeg lett 2-3 flasker på en dag.

Knebøy er grei. Knip må jeg bare huske. Fritt for søting skal jeg klare lett (men ryker trolig på Snop de fleste dager)

Joda. Mine 15 poeng skal jeg slå
 
Hei igjen! Og beklager for dårlig aktivitet. Jeg er helt enig i at aktiv skravletråd er viktig!
Jeg har vært på konferanse med jobb denne uka, og derfor har det dessverre ikke blitt noe tid til skravling, og heller ikke noe særlig trening, kombinert med mye og dårlig mat ble det derfor dårlig resultat denne uka! Men nå er jeg tilbake, og skal være mer aktiv og forhåpentligvis få et bedre resultat denne uka! [emoji846]
Jeg skal på tur med jobb om et par uker. Med julebord. (tidlig ja. Men sånn er det i år av praktiske årsaker, når vi faktisk er samlet fra hele landet i oktober) så da ryker ett par dager for meg.... Om jeg holder så lenge da, er jo med på nåde fra de andre lagene nå.
 
Så moro med challenge! Jeg skal score masse der! Håper jeg [emoji5] men i morgen blir det middag hos pappa, og jeg håper hans samboer har laget eplekake til dessert, (for den står jeg glatt over) og ikke den deilige blåbær eller plommepaien sin som serveres varm og med is! Da sliter jeg...
 
Da har jeg laget middag fra bunnen i dag og fullført andre runde med knipeøvelser. Tredje litt senere. Jeg regner med å klare meg uten kunstig søting og skal få fullført 3 runder knebøy også i løpet av kvelden

Enn så lenge snopefri men usikker på om det holder, tror ikke det.
 
Her har jeg gjort minst 4 challenge, vann, mosjon og klart meg uten snop! Jeg som alltid pleier å småspise rester fra helgen på søndag! Ble litt av hvert i helgen, både brus, is og kaker, men det var lettere i dag igjen takket være utfordringen [emoji4]
 
Jeg har egentlig en pose potetgull kjøpt til helga som jeg ikke har åpnet enda. Den ryker derved trolig i løpet av uka i stedet. Men i løpet av uka ryker jeg på snopefritt uansett. Mange ganger. Jeg har ikke som mål å være godtefri. Det bare har blitt sånn i dag, enn så lenge.
 
Jeg merker at disse moddagsgreiene klarer jeg fint, utfordringer altså, men ikke slik det var tenkt. Type sunt

Jeg laget raspeball i går. Ikke helsekost nei

Kjøttfri middag betyr somregel her i huset ikke at jeg har laget vegetar-mat. Nei. Da har jeg kokt grøt da. Risengrynsgrøt. Servert med sukker og kanel og smørøye er det kjøttfritt. Det er vegetarisk, men ikke vegansk siden jeg bruker vanlig melk og smør. Men igjen. Ikke akkurat en salat med linser da ;-)

Men knebøy er ekte nok, og det skal bli min faste vane. Jeg har hatt det før. Knebøy når jeg går på do. Fin vane. Knipeøvelser har alle godt av. Husarbeid må jeg til med i dag i alle fall. (regner det utenom sånn "hus og barn" som jeg bare må, type lage frokost og matpakker og rydde bordet/fylle oppvaskmaskinen etter at den er tømt" som ikke kan ses på som husarbeid, bare en vanlig morgen. (sniker inn litt bv for å gjøre det mer lystbetont... Jeg må egentlig komme meg på jobb så jeg får få i ungene mat og levere yngste i bhg. Vi får snakkes senere)
 
Ikke gått så bra her, verken igår eller idag. Mannen kom hjem med en pose boller istad, så da ble det boller til kvelds[emoji53] men skal se over utfordringen og skrive inn poeng imorgen da, får vet jeg har litt poeng der [emoji846] og imorgen blir det skjerpings, da skal jeg spise sunt og trene [emoji846] skal prøve å begynne med kaloritelling igjen slik at jeg får skikkelig oversikt [emoji846]
 
Sånn, da har jeg tappa ut en halvliter.

Jeg er nok ikke en halvkilo lettere desverre for jeg har jo også drukket en da.
 
Gårdagen.. Huff og huff. Lite skritt, litt is og sjokkis, bare to challenge gjennomført. Skjerpings!
Helt utslitt etter helga og svigersbesøk. Kommer sterkere tilbake [emoji106]
 
Travle dager her. Blir litt lite tid til trening. Mat og snop går heldigvis bra da. Håper vekten peker nedover likevel. Skal bli kjekt med ferie nå, reiser på torsdag.
 
Back
Topp