Skravletråd GULT LAG

Jeg skal greie 100 poeng hver dag på utfordring! Prøver å få bonus på snop og trening/mosjon! Men føler jeg har gått ned skuffende lite [emoji52]
Hvordan går det med dere?
 
Baaah, priskrig på smågodt! [emoji28] Klarte å styre meg da jeg var og handlet i kveld heldigvis. Må finne frem styrken i meg [emoji14]
Ellers er jeg på dag to uten snop [emoji106]
 
Åååh, har så lyst på søtsaker! Aller mest har jeg skikkelig lyst på brownies og is [emoji14] Og sjokolade! [emoji14] Haha!
Men SKAL vente til fredag kveld før jeg spiser noe som helst søtsaker. Da har jeg styrt unna alt av søtt denne uka [emoji2]
 
Det nærmer seg! Etter litt smugveiing i dag ser jeg ikke helt optimistisk på morgendagen [emoji849] jeg har jo lyst til å være m videre! Har vært flink denne uka, men dårlig med trening utover øvelser i challenge!
 
Woho, ei hel uke uten snop! [emoji2] Og gått to kveldsturer i tillegg til trilleturer denne uka, kveldens tur var litt over 7 km [emoji106] Spent på veiinga i morgen!
 
Æsj, så skuffa over vekta! Til tross for ei uke med masse gåturer, null snop og bevissthet på hva jeg har spist og drukket så var det bare 100 gram ned [emoji20] Så er forberedt på å ryke i dag ja..
 
Æsj, så skuffa over vekta! Til tross for ei uke med masse gåturer, null snop og bevissthet på hva jeg har spist og drukket så var det bare 100 gram ned [emoji20] Så er forberedt på å ryke i dag ja..

Ryker gjør du ikke, for her er det null nedgang[emoji30]
 
Ryker gjør du ikke, for her er det null nedgang[emoji30]

Åh [emoji15] Blir skikkelig demotivert av det her [emoji23]Håper det er noen fra et annet lag som ryker i dag!
 
Husker dere veietråden for grønn? og hvem rapporterer til meg?
 
Back
Topp