Skravletråd GULT LAG

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
:)

Vi må velge en lagleder
 
Ekko???

Eller har dere ikke oppdaget dette enda?
 
Men skravle, bli kjent, dele planer etc kan vi vel likevel?
 
Jeg er helst ikke lagleder, det handler om å ha noen å kontrollmerke mot.

Jeg sjekker tallene for alle lagene, også sjekket jeg det mot hva lagleder har sagt for å være sikker på at jeg ikke har regnet feil, har vi ulike svar må vi regne på nytt begge to og se hva det blir. Derved liker jeg å ha en sånn sjekk på eget lag også. Jeg har nemlig bomma engang.

Forøvrig. Jeg er altså Sara, trebarnsmor og siden-ingen-andre-vil-krigleder. Jeg har barn på 9, 6 og knapt 2 år og den yngste som altså legger seg nå og våkner igjen en gang mellom 2130 og 23 er utfordrende i forhold til krigleder - oppgaven men jeg har derfor tillatelse til å legge det ut tidlig lørdag morgen de helgene det ikke går på fredag. For samme jente er årsak til at jeg stort sett er oppe og igang før sju på lørdagen.

Jeg er normalvektig men med et kilo mer enn jeg trives med som jeg ikke har blitt kvitt etter andre svangerskap og enda et par etter det tredje. Jeg har for usunne vaner i hverdagen, altfor lett tilgjengelig kakao på jobb, sånne instant-kakao poser som er stinne av sukker og for tiden fast følgesvenn til frokost, det må jeg avvennes fra. Jeg beveger meg altfor lite nå som permisjonen er over og jeg går på jobb igjen. Og med en mor med diabetes og selv tendenser til å havne i grenseland på blodsukker når jeg er gravid mistenkte den legen jeg hadde før jeg flyttet at jeg kan ha insulinresistens, jeg har dessuten pco(s) og da er insulinresistens ikke uvanlig. Og jeg ønsker å unngå at dette utvikler seg til diabetes. Så sunnere valg i hverdagen er det viktigste for meg, som bonus håper jeg at jeg kan se litt mindre gravid ut om jeg får av noen kilo.

Lyst å fortelle meg om dere jeg er på lag med?
 
Heia :)

Tone heter jeg, er alenemamma til ei på snart 10 mnd :)

Har vært på livsstilsendring på Røros.
Måtte slutte der når jeg fant ut at jeg var gravid :)
Gikk ned en del kilo, men kiloen er tilbake nå etter svangerskapet å permisjon tiden.

Mitt mål er å føle meg vel i min egen kropp igjen :)
 
Jeg er 27 år og har sammen med samboeren min 2 barn, ei jente på 5 og en gutt på 2.

Iløpet av sist graviditet og permisjonstid gikk jeg opp altfor mange kg. Jeg har tatt av en god del av dem, men har nå stått stille siden februar. Derfor trenger jeg nå å komme igang for å bli kvitt de siste 6-10 kiloene. Jeg har en stillesittende jobb, og er dessverre ikke så mye i aktivitet ellers heller. Mitt hovedfokus blir på kosthold, men jeg har en plan om å få inn minst tre treningsøkter i uka og forhåpentligvis også litt økt hverdagsaktivitet.

Jeg startet idag ved å jogge en tur, og skal på en joggetur imorgen også! Har prøvd altfor mange ganger i år, men tror jeg har funnet motivasjonen nå, så denne gangen skal jeg holde ut!
 
Men vi mangler mange av våre medlemmer, må sende påminnelse til dem. Og en lagleder.
 
Er det bare vi som mangler folk? Kunne man laget en tråd på generelt om at lagene er fordelt kanskje?
 
Jeg vurderer pm til alle, det er i flere lag folk som ikke har "meldt at de har registert at vi er igang"
 
Hei dere! [emoji4]

Jeg er Marita, 28 år. Har en samboer og to sønner som er 3,5 år og 9 mnd.

Innimellom barn, hverdagen og masse oppussing er det ikke så mye tid til overs for å ta vare på seg selv. Det bærer kroppen preg av, og jeg er veldig klar for ei forandring..

Hver en kilo av er en bonus for meg, så håper slankekrigen gir meg motivasjon til å opprettholde motivasjonen [emoji2]

Ang lagleder så har jeg dessverre ikke tid til overs å ta på meg den oppgaven.. [emoji53]
 
Er det bare vi som mangler folk? Kunne man laget en tråd på generelt om at lagene er fordelt kanskje?
Sendt pm til alle utenom deg, fikk ikke mer enn fem i en gruppesamtale visst. Skal prøve å få det til fra pc senere, men kommer meg ikke på pc i kveld, kanskje ikke før over helga. Men du vet jeg at et her :)
 
Sendt pm til alle utenom deg, fikk ikke mer enn fem i en gruppesamtale visst. Skal prøve å få det til fra pc senere, men kommer meg ikke på pc i kveld, kanskje ikke før over helga. Men du vet jeg at et her :)

Så bra [emoji846] da satser vi på at alle melder vekt imorgen [emoji846]
 
Så bra [emoji846] da satser vi på at alle melder vekt imorgen [emoji846]

Håper alle melder vekt i morgen! [emoji4] Hadde vært kjedelig å starta slankekrigen med labert "oppmøte"...
 
Noe frafall er det somregel

Og vi er såpass få at vi trolig ender med bare to lag om ganske få uker tipper jeg. Smertegrensen har vel lagt på når noen er fire. Vi har to lag på seks og vi er sju.
 
Hei, jeg er her. Glemte veiing i dag så sprang på vekta nå, håper jeg får inn rutine på veiing. Har mye å ta av, men dårlig erfaring med tidligere slankekrig, samtidig er det et forsøk på å gjøre noe. Så får vi se. Er motivert altså, men synes ofte at travle dager fører til for mye mat og for lite trening.
 
Om ingen har meldt seg, kan jeg være lagleder. Må i såfall ha en stand-in om 2 uker da vi skal på høstferie.

Jeg bor i Bergen og har 2 gutter som er 7 og 1,5 år gamle. La på med masse i forbindelse med svangerskap og amming denne gangen også og vil gå ned omkring 20 kg totalt i hvertfall.
 
Ingen har meldt seg så du kan gjerne være lagleder :)

Rapport denne uka er bare vår samlede startvekt på om til meg når alle har registret og evt oversikt over de som ikke har registret enda innen 1900

Evt pm med påminnelse litt før på kvelden til de som ikke har registret.

Fra neste uke skal jeg også ha lagets samlede nedgang i prosent, og hvem som gikk ned mest og minst av oss
 
Back
Topp