Skravletråd GULT LAG

Fem av sju har vekt på plass så langt.
 
Innen 21 er det sagt, men jeg tilgir litt slack.

Reelt er det greit å ta det så snart alle har levert egentlig. Er alle flinke å legger inn vekt på morgenen er det fort gjort når det passer for lagleder
 
Mangler bare kaffedama nå :) får håpe hun melder innen fristen, det er vel blitt sendt pm til henne?
 
Vi ble to mindre i krigen, en fra rødt i tillegg til at vi mistet kaffedama
 
Edit. Lagledere og jeg har besluttet at de får være med siden det ikke har noen konsekvenser denne uka.

Men det er denne uka. Fra neste uke gjelder tidsgrensen for alle.

Gjør det til en vane å registrer vekt på bv med en gang på morgenen. Så er det gjort. Vi har vel alle bv på mobil? (for Android anbefaler jeg tapatalk, på iPhone funker vel bv appen?)
 
Hvordan går det med dere? Jeg tror jeg ryker på alle bonuser denne uka. Men det er helt vanlig for meg....
 
Hei! Jeg er 40, har samboer og tvillinger på 3,5. Jeg har desverre en jobb med lett tilgjengelige godsaker og faller lett for fristelser. I en travel hverdag blir trening nedprioritert, men jeg skulle gjerne følt meg vel med kroppen og trenger virkelig å komme i gang!

Jeg beklager at jeg ikke har fulgt med her, men har vært bortreist siden fredag morgen. Nå skal jeg sette meg inn i hva slankekrigen egentlig dreier seg om :)
 
Hvordan går det med dere? Jeg tror jeg ryker på alle bonuser denne uka. Men det er helt vanlig for meg....
Samme her! Vi drar på ferie på fredag, og har 100 ting som må gjøres før da, så har ingen ambisjoner om poeng i utfordringen nå. Hadde tenkt å trene på tirsdag, men booka heller et etterlengta venninnetreff da. Håper på fint vær neste uke da, vi skal på fjellet så da kan vi gå tur :)
 
Hvordan går det med dere? Jeg tror jeg ryker på alle bonuser denne uka. Men det er helt vanlig for meg....

Her går det så som så [emoji13] søstersn inviterte seg selv på vafler her idag, så da ble det vafler til lunsj. Også inviterte hun meg på takeaway til kvelds, så kebab ble middagen idag[emoji23]

MEN, jeg har trent 40 min idag da [emoji846] og det vil si at jeg har trent 4 ganger denne uka, noe jeg absolutt sier meg fornøyd med! [emoji846] har ikke fått synka klokka, men tror jeg har 100% i snitt denne uka [emoji846] så da håper jeg å klare meg like godt med trening den uka som kommer også, kan bli litt vanskelig siden jeg skal på konferanse med jobben, men håper å få skvisa inn noen treningsøkter! Har iallefall bestemt meg for å trene imorgen etter barna er lagt [emoji846]

Hvilke planer har dere for uka da jenter? [emoji846]
 
Vel. Jeg klarte å unngå kakao til frokost. Ikke snope-poeng i dag heller da.

Men siden en pose er angitt å være 130 kcal og jeg normalt drikker to er det 260 kcal jeg ille drakk i dag tidlig. Det kan jo i alle fall ikke skade...
 
Har gått på et par snopesmeller, men spiser MYE mindre snop enn jeg pleier. Er flink å trene eller gå tur hver dag.
 
Gikk på en smell. Eller to. I går.

Og kommer meg ikke ut på tur. Virkelig. Jeg sto opp med unger. Leverte her og der og dro på jobb. Der gikk første smell i kakao.

Jobbet. Hentet unger. Laget middag mens jeg fulgte opp to som gjorde lekser mens jeg ammet den tredje delvis der hub hang på hofta. Det burde nesten kunne regnes som trening. Puls og svette på plass i alle fall. Ut av huset igjen en time etter vi kom hjem. Møtte mannen i døra omtrent, fikk gitt ham beskjed om at mellomste ikke hadde gjort norsk-lekse enda. Avsted på koprs med eldste. Jeg er i styret og hjelper til å sette opp stoler og notestativ, og rydde bort etterpå og få klasserommet tilbake til sånn det skal være.
Vel hjemme overtok jeg leggingen av yngste. Og når de eldste var på vei i seng fisket jeg opp jobb-pc og jobbet halvannen (andre smell her, trøstespise for at jeg måtte jobbe:-S) time for å kompensere for at jeg har hatt for kort tid mellom levering og henting de siste par dagene, logistikken med en bil på verksted. Fått den igjen nå heldigvis.
Så unnet jeg meg en liten halvtime på privat pc. Mens jeg egentlig burde tatt kjøkkenet og mannen helst ville hatt meg med til sengs ;-)

Og så våknet lillemor så jeg la meg.

Jeg finner egentlig lite tid til trening her :-(

Men nettopp derfor må valgene om hva jeg spiser og drikker være gode.
 
Hvordan har utfordringen gått for dere da? Begredelig få poeng fra meg, jeg skal summere sammen
Husk å legge total sum når dere er ferdige!
 
Hvordan har utfordringen gått for dere da? Begredelig få poeng fra meg, jeg skal summere sammen
Husk å legge total sum når dere er ferdige!

Blææh, har ikke gått så bra.. vært ekstremt mye som har skjedd denne uka, og derfor nedprioritert meg selv [emoji28] Dog vært noe mer bevisst på hva jeg har puttet i meg.
 
Blææh, har ikke gått så bra.. vært ekstremt mye som har skjedd denne uka, og derfor nedprioritert meg selv [emoji28] Dog vært noe mer bevisst på hva jeg har puttet i meg.
Ikke vært flink med det heller jeg. Og forberedt på å ryke. Vekta i går var i alle fall ikke bra. Vi får se når jeg står opp.

Husk at alle må registrere prosent med fire desimaler før lagleder kan summere.

Og denne uka MÅ alle gjøre det før kl 19. Anbefaler å ta det så fort en har mulighet etter å ha vært på vekta, så glemmer vi det helst ikke..
 
Jeg har registret 0,0000% vektnedgang og hele 15 poeng på utfordringen...

Håper dere andre bidrar med flere tall og gleder meg til å se oppsummeringer fra laglederene når tallene kommer på plass.
 
Vi har skremmende få som har registret vekt. To timer igjen. Men.... Er lagleder innom og bekrefter at hun purrer på dem som ikke har registret innen 18/1830? Eller så gjør jeg det så snart jeg får tid. Men jeg legger egentlig barn sånn 18-19
 
Back
Topp