Skravletråd Gult lag våren 2020

Dag 2 har gått overraskende bra :) vært mye å gjøre på jobb i dag, så tiden har gått fort :) litt sofa nå før senga. Skal åpne butikken i morgen, så trenger søvn :)
Men jeg kjenner på kroppen at jeg spiser mye mindre karbohydrater. Går noen dager før jeg ikke er så svimmel lenger :)

Dag 2 har gått overraskende bra :) vært mye å gjøre på jobb i dag, så tiden har gått fort :) litt sofa nå før senga. Skal åpne butikken i morgen, så trenger søvn :)
Men jeg kjenner på kroppen at jeg spiser mye mindre karbohydrater. Går noen dager før jeg ikke er så svimmel lenger :)

Har du hodepine? Jeg mener at jeg hadde det i starten da jeg prøvde meg på lavkarbo.

Har du hodepine? Jeg mener at jeg hadde det i starten da jeg prøvde meg på lavkarbo.

Hvis jeg ikke drikker nok vann, så får jeg hodepine. Kroppen er jo vant til å leve på karbo :P i en periode var jeg og sambo på mcd 4 ganger i uka :bag:

Hmm, klarer jeg danse, hoppe, gå og styre 500 skritt til før ejg krabber overmoden i seng?

Da blir det 6000 nemlig.

5 om dagen er lekende lett, jeg spiser nesten ikke annet enn grønnsaker og belgfrukter egentlig :p og snop er lett for meg å halde seg unna da jeg nesten ikke spiser det. Men jeg har tendens til å spise mye, og mye er mye uansett hva det er. Og middagsmat til kveldsmat er en dårlig vane jeg har fått. Idag var det fullkornsris med grønnsaker, ikke fordi jeg var så sulten bare fordi jeg var fysen.. og jeg beveger meg alt for lite. Idag fikk vi tur med ungene, men jeg er alt for alt for lite i bevegelse. Så godt å få utfordret meg litt med skritt.

Hmm, klarer jeg danse, hoppe, gå og styre 500 skritt til før ejg krabber overmoden i seng?
Hadde ei periode der jeg SKULLE ha over så og så mange skritt. Husker jeg fikk frem og tilbake på stuegulvet noen dager :p

Hadde ei periode der jeg SKULLE ha over så og så mange skritt. Husker jeg fikk frem og tilbake på stuegulvet noen dager :p
Jeg hopper og danser mens jeg pusser tenna, andpusten rett og slett men bikka 6000.

Får se hva jeg klarer i morgen.

Øs, pøs, plaskende regn. Det skal visstnok lette utover dagen, men enn så lenge føler jeg mest for pledd og kakao.

I stedet er det jobb som er planen, men pledd er mulig, jeg sitter jo ved spisebordet.

Må lage meg litt frokost, men i dag tror jeg ikke det blir 5 om dagen, med mindre mannen slår til og handlet mye gode greier, og ikke så mange skritt. Snopefritt er jeg høyst usikker på.... Føler jeg ryker. Men vi får se.

Bieffekt av slankingen. Hodet mitt følger overhodet ikke med :bored::bored:
I går glemte jeg å stenge skiftet på jobb :shifty::shifty: I dag glemte jeg nesten å starte skifter :wideyed::meh:
Maten går fint, jeg må bare få i meg mer proteiner. Men gosh, så irriterende når hodet ikke er med :hilarious::hilarious:

Bieffekt av slankingen. Hodet mitt følger overhodet ikke med :bored::bored:
I går glemte jeg å stenge skiftet på jobb :shifty::shifty: I dag glemte jeg nesten å starte skifter :wideyed::meh:
Maten går fint, jeg må bare få i meg mer proteiner. Men gosh, så irriterende når hodet ikke er med :hilarious::hilarious:

Men det blir bedre når kroppen har vendt seg til det nye kostholdet :D
Jeg har aldri vært så rolig og med som da jeg gikk på lavkarbo. Det var rett og slett fantastisk :D

Mitt hode er ikke med, men det skyldes nok ikke slankekrigen, men heller hjemmekontor/korona og hele den greia.

Men det blir bedre når kroppen har vendt seg til det nye kostholdet :D
Jeg har aldri vært så rolig og med som da jeg gikk på lavkarbo. Det var rett og slett fantastisk :D

Ja, jeg satser på det :D

Bare så uvant nå i starten :hilarious::hilarious:

Jeg er sulten hele tiden jeg o_O
Endte opp med å spise som en hest til middag. Heldigvis hadde jeg ikke spist så mye tidligere i dag, men kjedelig å miste kontrollen. Spesielt siden jeg kunne ha spist mer ^^
I morgen er yngste hjemme fra barnehagen, og da blir det vanskeligere med skritt. Må bare kjøre løpet ut nå!

Jeg har i alle fall vært snopefri så langt i dag.

Få skritt, og mange krevende timer uten snop igjen

Hmm.

I skapet har jeg 4 bukser liggende. Og en nydelig blå skjorte. Det er målet mitt. Å kunne ha på meg den ene lyse buksa og den blå blusa. Jeg håper med alt jeg klarer målet til august ❤️❤️❤️

Back
Topp