Skravletråd Gult lag våren 2020

Det forklarer hvorfor jeg har blitt så tørst etter jeg la på meg veldig mye! Jeg måtte sjekke ut om jeg hadde fått diabetes pga at jeg var tørst så ofte, men det var ikke derfor :)

Merker samme selv. Jo større jeg blir, jo mer tørst blir jeg :)
 
Når kvelden kommer og suget kommer og angriper en :hilarious:
 
Jeg hadde nesten 15000 skritt da jeg la meg, så måtte stå opp igjen for å få gått de siste skrittene...:p
Oppdaget imidlertid at den ikke registrerte de fleste skrittene (de kom ikke opp i ettertid heller), så det ser ut til at jeg må investere i ny klokke :/ Skal følge med litt ekstra i morgen.

Jeg hadde en plan om å spise 5 om dagen hele uka for å få bonus, men klarte ikke å få inn nok ila dagen, og orket ikke spise det på slutten av dagen bare for å få det i meg når jeg allerede hadde fått i meg nok mat idag ;)
 
Jeg hadde nesten 15000 skritt da jeg la meg, så måtte stå opp igjen for å få gått de siste skrittene...:p
Oppdaget imidlertid at den ikke registrerte de fleste skrittene (de kom ikke opp i ettertid heller), så det ser ut til at jeg må investere i ny klokke :/ Skal følge med litt ekstra i morgen.

Jeg hadde en plan om å spise 5 om dagen hele uka for å få bonus, men klarte ikke å få inn nok ila dagen, og orket ikke spise det på slutten av dagen bare for å få det i meg når jeg allerede hadde fått i meg nok mat idag ;)

Godt jobba :D Og flott at du sto opp for å få de siste skrittene. Trener opp viljestyrken din da :D
Og jeg er enig i prioriteringene dine. For mange kalorier er for mange uansett hvor de kommer fra, og du vil så absolutt ikke trene kroppen din til å godta mat når den ikke er sulten. Det høres ut som at du er på god vei :D
 
kjenner til den! Hvordan gikk det? :)
Her går det overraskende lett for tiden, men jeg vet at søtsuget blir å komme før eller siden; jeg har brukt å spise sjokolade hver dag..

Jeg lagde meg en bolle med bær, så jeg klarte det ☆☆☆
Søtsug er ikke til å kødde med altså :p
 
Jeg har ikke rotet meg ut på tur, så jeg surrer med mine 3000 skritt for dagen jeg. Skal prøve å få til litt flere i dag 5 om dagen hr jeg bare klart en gang, vi må handle mer grønnsaker!
 
20200505_123806.jpg

Middag før senvakt ♡♡
 
Spørsmål. Quinoa går under "frø", går det under 5 om dagen?
 
5 om dagen er grønnsaker, frukt og bær, ikke frø?

Aldri tenkt på.
 
Hittil i dag er jeg på en av fem. Jeg lander ofte på 3 eller 4, likte det sånnsett bedre dentid en ga 5 poeng så hadde jeg fått 15 da, bedre enn ikke noe. Og kanskje presset meg mot 20 selv om vi ikke hadde den siste i hus.

Menmen, der er helt opp til meg hvorvidt jeg får poeng eller ei og det er ikke noe pålagt å få det til. Jeg sliter mer med at vekta spratt opp i dag. Jeg vet det er en del vann etter kvelden i går. Men likevel. Det er krevende når jeg alraå hadde en uventet dupp sist fredag og det er den vekten jeg kjemper mot!
 
5 om dagen er grønnsaker, frukt og bær, ikke frø?

Aldri tenkt på.

Hva med bær? Jeg spiser bær istedenfor frukt til yoghurt f.eks :wideyed:
 
Jeg har begynt å legge meg tidligere, fått mer alenetid ettersom ungene har gått tilbake til skole og barnehage, spiser ikke snop i ukedagene og pøser på med frukt og grønt. Likevel er formen synkende. Jeg gruer meg til å hente i barnehagen i dag. Veien dit tidligere i dag føltes uendelig lang. Vil bare legge meg igjen jeg. Og så gruer jeg meg til helgen, for da skal vi feire bursdag. Orker ikke tanken på kake akkurat nå (jeg kunne lett spist et par liter med is da :p )
 
Grønnsaker skal helst være 3 av de 5 og frukt og/eller bær de siste 2

Skulle gjerne bytta ut en grønnsak med nøtt eller frø :hilarious::hilarious:
 
Jeg ble ferdig med en bok jeg leste for et par dager siden, men nå er jeg igang med den igjen ^^
Den hjelper faktisk litt mot søtsuget, selv om det bare er en roman :)
Den handler ikke engang om slanking ^^
Nå skal jeg ut til dyrene før kveldsmat. Det er kaldt ute, men samtidig veldig godt.
 
Det er surt og kaldt ute så den planlagte syklingen til korps ble bil. Men jeg er enda snopefri så langt i dag. Da må jeg klare det til jeg legger meg. Suget et stort. Men jeg vil ha de poengene. Og dessuten må jeg bare spise et eple eller en gulrot eller noe sånn så har jeg 5 om dagen også!
 
Back
Topp