Skravletråd Gult lag våren 2020

Prøvde meg på sats sin hjemmetrening i kveld. Er bare 30min, men fytti grisen jeg sleit. Det er tungt å trene med en 96kg kropp.. jeg er bare 164cm høy. Jeg fullførte, men jeg hadde ikke sjans til å holde følge :hilarious::hilarious::bag:

Kanskje det blir lettere neste gang :)
 
Prøvde meg på sats sin hjemmetrening i kveld. Er bare 30min, men fytti grisen jeg sleit. Det er tungt å trene med en 96kg kropp.. jeg er bare 164cm høy. Jeg fullførte, men jeg hadde ikke sjans til å holde følge :hilarious::hilarious::bag:

Kanskje det blir lettere neste gang :)

Det er fascinerende hvor fort formen kan stige, så¨du skal ikke se bort ifra at det blir lettere. Om du spiser riktig og drikker riktig slik at kroppen er i form da. Nytter ikke pøse på med masse søppelmat og tro at man skal bli fitnessutøver :p Mer sagt til meg selv enn deg kanskje :p
 
I dag er yngste hjemme, så vi må finne på noe. Jeg tenker vi tar den lange ruten og ender opp på en matbutikk. Det blir ca 40 min tur til den butikken istedetfor 10 min, det burde bli bra. Jeg kjenner at jeg trenger en pause, nå verker føttene mine, men i morgen blir det henting og levering i barnehagen som vanlig, så ingen avslapning da. Skulle hatt nye sko, men vil ikke ta bussen inn til byen. Rekker det forsåvidt heller ikke mellom levering i barnehagen og til eldste kommer hjem pga busstilbudet her :p Tror jeg, jeg har ikke sjekket, men jeg vet at det blir stressende om jeg skal rekke det.

I dag tenker jeg det blir laks til middag. Kanskje det blir blomkålris til, det liker jeg godt.
 
Det er fascinerende hvor fort formen kan stige, så¨du skal ikke se bort ifra at det blir lettere. Om du spiser riktig og drikker riktig slik at kroppen er i form da. Nytter ikke pøse på med masse søppelmat og tro at man skal bli fitnessutøver :p Mer sagt til meg selv enn deg kanskje :p

Det er så sant det du skriver :hilarious::hilarious:
Er på rett vei, matveien :joyful::joyful: Må bare få i gang metabolismen også :hilarious::hilarious:
 
I dag måtte jeg levere til bhg til fots og jeg skal hente på samme vis om noen timer. Jeg har allerede nesten like mange skritt som jeg i går hadde når jeg la meg.
. Jeg skal dessuten på skolen på et lite kjøpt fau møte så det blir trolig enten å gå eller sykle med mindre det ventede regnet er kommet intenst igang, det er der vel gjerne ja. Vi får se.
 
To snopefri dager på rad. Drukket vann til middag selv om vi har saft på bordet, ikke sneket i skapene (jo, men ikke tatt noe!!!) og rimelig fornøyd med meg selv. Skeier ut i helga som vanlig. Men stramme inn i uka er lurt.
 
I dag sliter jeg :sorry::sorry: Sov ikke spesielt godt i natt så jeg er skikkelig trøtt, nada energi og psyken min skriker etter new energy sjokolade så jeg kan få opp litt energi! :(:confused:
Har ikke kjøpt det, og jeg gjør mitt beste for å holde meg unna. Så langt har jeg bare gått ned 300gr denne uka og jeg vil IKKE ryke ut i morgen! :angry1
Skal kjøpe meg en kaffe etterpå og håper den kan gjøre underverker :smiley-angelic001
 
Jeg har karret meg ned igjen til den vekta jeg hadde på sist fredag, må bare klare å holde den til i morgen eller helst mer ned.
 
I dag måtte jeg levere til bhg til fots og jeg skal hente på samme vis om noen timer. Jeg har allerede nesten like mange skritt som jeg i går hadde når jeg la meg.
. Jeg skal dessuten på skolen på et lite kjøpt fau møte så det blir trolig enten å gå eller sykle med mindre det ventede regnet er kommet intenst igang, det er der vel gjerne ja. Vi får se.

Så bra :D
 
I dag sliter jeg :sorry::sorry: Sov ikke spesielt godt i natt så jeg er skikkelig trøtt, nada energi og psyken min skriker etter new energy sjokolade så jeg kan få opp litt energi! :(:confused:
Har ikke kjøpt det, og jeg gjør mitt beste for å holde meg unna. Så langt har jeg bare gått ned 300gr denne uka og jeg vil IKKE ryke ut i morgen! :angry1
Skal kjøpe meg en kaffe etterpå og håper den kan gjøre underverker :smiley-angelic001

Hvorfor vil du ned i vekt? Vil det hjelpe deg mot målet om du kjøper den sjokoladen? Vil det hjelpe deg med å komme over den første kneika på lavkarbo? Vil du kunne spise den sjokoladen og fortsette der du slapp? Er det verdt det?
Som psykologen min sa; Du får ikke agurk om du sår gulrot ^^
Jeg heier på deg. Husk at du er verdifull og fortjener en kropp som varer og som lar deg gjøre de tingene du vil i livet <3
 
Jeg veide meg i går kveld. 900 gram opp siden fredag, så det er lovende føler jeg. Jeg liker å veie meg på kvelden innimellom, for da får jeg ikke et nøyaktig svar. Det gir bare en indikasjon på status. Jeg er jo så lettstresset :p
 
Hvorfor vil du ned i vekt? Vil det hjelpe deg mot målet om du kjøper den sjokoladen? Vil det hjelpe deg med å komme over den første kneika på lavkarbo? Vil du kunne spise den sjokoladen og fortsette der du slapp? Er det verdt det?
Som psykologen min sa; Du får ikke agurk om du sår gulrot ^^
Jeg heier på deg. Husk at du er verdifull og fortjener en kropp som varer og som lar deg gjøre de tingene du vil i livet <3

Jeg tar dette punkt for punkt :p

*Hvorfor jeg vil ned i vekt: Jeg kan ikke få barn naturlig og vi har 2 mislykka IVF runder bak oss. Har fått streng beskjed av lege at jeg må ned i vekt for å få mer hjelp. Vi skal inn igjen til Haugesund i September, og jeg skal ned mest mulig før det.

* Hvis jeg kjøper den sjokoladen, så får jeg vann på tann og jeg sprekker. Jeg må holde meg selv i sjakk for å klare dette. Har sprukket, sprukket og sprukket. Nå MÅ jeg.


Tusen takk for gode ord :Heartred:Heartred Må prøve å huske på det :Heartred:Heartred
 
Jeg veide meg i går kveld. 900 gram opp siden fredag, så det er lovende føler jeg. Jeg liker å veie meg på kvelden innimellom, for da får jeg ikke et nøyaktig svar. Det gir bare en indikasjon på status. Jeg er jo så lettstresset :p

Det er jo helt normalt å veie mer på kvelden enn morgenen :)
Skal tippe at du har mindre på vekta i morgen tidlig :Heartred:Heartred:Heartred
 
Er spent på morgendagen!
 
Det er jeg også. MAnnen ordner pannekaker til middag. Spiser jeg dem med sukker eller syltetøy på så er det vel ikke snopefri dag, ejg som hr holdt meg uuuuuunna skapet hele dagen og sliter. Spiser jeg dem med bacon så er det i alle fall snopefritt, men til gjengjeld samler jeg mye vann av salt mat. Det vet jeg av erfaring. Jeg ELSKER bacon da...

Og er redd jeg ryker som førstemann denne runden også. Det har skjedd før.
 
Det er jeg også. MAnnen ordner pannekaker til middag. Spiser jeg dem med sukker eller syltetøy på så er det vel ikke snopefri dag, ejg som hr holdt meg uuuuuunna skapet hele dagen og sliter. Spiser jeg dem med bacon så er det i alle fall snopefritt, men til gjengjeld samler jeg mye vann av salt mat. Det vet jeg av erfaring. Jeg ELSKER bacon da...

Og er redd jeg ryker som førstemann denne runden også. Det har skjedd før.

Er syltetøy snop?
 
Er syltetøy snop?

Mener det regnes derunder, på linje med sjokoladepålegg etc. Vanligvis ikke noe problem, og jeg spiser det ikke på varme pannekaker uabsett, deler av familien gjør. Jeg spiste med bacon
 
Mener det regnes derunder, på linje med sjokoladepålegg etc. Vanligvis ikke noe problem, og jeg spiser det ikke på varme pannekaker uabsett, deler av familien gjør. Jeg spiste med bacon

Sjokoladepålegg skjønner jeg, men syltetøy. Jaja, da vet jeg det :)
 
I dag sliter jeg :sorry::sorry: Sov ikke spesielt godt i natt så jeg er skikkelig trøtt, nada energi og psyken min skriker etter new energy sjokolade så jeg kan få opp litt energi! :(:confused:
Har ikke kjøpt det, og jeg gjør mitt beste for å holde meg unna. Så langt har jeg bare gått ned 300gr denne uka og jeg vil IKKE ryke ut i morgen! :angry1
Skal kjøpe meg en kaffe etterpå og håper den kan gjøre underverker :smiley-angelic001

Du er ikke alene om å slite idag! Det har gått over all forventning med meg denne uka, med mer overskudd og uten søtsug, helt til idag.. jeg har sovet lite hele uka, så idag har jeg vært veldig sliten helt fra jeg stod opp.. Skulle smøre nugatti på brødskiva til eldste nå nylig; det var like før jeg tok meg ei skje av nugattien :p Jeg fant ut at det ikke var verdt det :)
Lykke til! :)
 
Back
Topp