Skravletråd Gult lag våren 2020

Jeg går ut denne gangen. Blæh! Men men, min egen feil.
Æsj :( Jeg var ikke flink denne uka jeg heller. Kunne like så gjerne vært jeg som gikk ut. Håper du fortsetter på wildcard :)
 
Æsj, oppdaget nå etter jobb at jeg faktisk har gått ned en kg denne uken også :) jaja neste slankekrig skal jeg huske å få levert :)
 
Æsj, oppdaget nå etter jobb at jeg faktisk har gått ned en kg denne uken også :) jaja neste slankekrig skal jeg huske å få levert :)
Kjedelig. Men neste runde etter ferien en gang?
 
Jeg hadde ei veldig hektisk uke i forrige uke, så registrering av utfordring ble gjort rett før jeg holdt på å sovne! Det var veldig mye å lese sngående utfordringa da jeg var så trøtt, så ser vi mistet noen poeng på at jeg hadde lest feil; jeg tenkte av en eller annen grunn at 4 plukk og mix-oppgaver ga 25 poeng til sammen :p Beklager, skal følge mer med neste gang!

motivasjonen min har vært litt dårligere de siste ukene, men er klar for å ta meg sammen nå;) Jeg skal gjøre en bedre innsats for at vi skal få litt bedre resultat fremover :)

Ønsker alle lykke til! :)
 
Vi hadde ikke sjangs på utfordringa uansett, blått hadde sånn 1200 og noe poeng pr deltager eller noe sånn.

Men nå er vi bare fire, så ser hver av oss gjør har større påvirkning på gjennomsnittet enn når vi var mange. Både poeng og vekt
 
Hvordan gikk første dagen? Ikke mye poeng på meg. Dessert til middag og litt potetgull på kvelden. Lite aktivitet, jeg jobba når ungene lekte. Skal jobbe lenge i dag også. Men deretter der uka roligere ut på jobb. Jeg skal handle og ordne en del da, men det kan fort bli en del skritt av det.

Skal prøve å få tid til en del mer av utfordringen ogdå. Og definitivt gå ned det jeg har gått opp i helga.....
 
Hvordan gikk første dagen? Ikke mye poeng på meg. Dessert til middag og litt potetgull på kvelden. Lite aktivitet, jeg jobba når ungene lekte. Skal jobbe lenge i dag også. Men deretter der uka roligere ut på jobb. Jeg skal handle og ordne en del da, men det kan fort bli en del skritt av det.

Skal prøve å få tid til en del mer av utfordringen ogdå. Og definitivt gå ned det jeg har gått opp i helga.....

Gårdagen gikk ganske greit, og lørdag klarte jeg meg uten snop, men så sprakk jeg på kvelden.
Idag gikk det bra frem til veldig sure og slitne barn i ettermiddag...! Da var veien altfor kort til sjokoladen:/ Sukker er definitivt min største utfordring!
Jeg kjenner at plukk og mix er litt vanskelig å få til for meg, fordi det krever at jeg må gå inn og sjekke hva som står der, men så føler jeg at jeg nesten bare har tid til å gå inn på kvelden når jeg er sliten og klar for sofaen. Men heldigvis er det noen ting jeg gjør uansett, så det blir på en måte litt «gratispoeng» der uansett:)

Vekta står litt stille her også, eller svinger litt opp og ned, men det positive er at fettprosenten har gått en del ned og muskelprosenten opp, og så viser fitbiten at formen min har blitt veldig mye bedre:)

Hvordan går det der idag da?
 
Hvordan gikk første dagen? Ikke mye poeng på meg. Dessert til middag og litt potetgull på kvelden. Lite aktivitet, jeg jobba når ungene lekte. Skal jobbe lenge i dag også. Men deretter der uka roligere ut på jobb. Jeg skal handle og ordne en del da, men det kan fort bli en del skritt av det.

Skal prøve å få tid til en del mer av utfordringen ogdå. Og definitivt gå ned det jeg har gått opp i helga.....
Jeg var sterk idag! Mannen tok opp to is, og jeg sa nei takk, jeg slanker meg :p og han sa sorry og la vekk den ene. Lite aktivitet dessverre, men skal prøve å snike inn litt yoga før jeg legger meg. Dumt det ikke var frukt og grønt poeng, jeg bruker å samle inn mange poeng der. Men jeg veide meg idag og jeg hadde gått ned!! Håper det holder seg vekke til fredag
 
Jeg har som vanlig gått opp i helga. Og ikke vært flink i dag. Må ta meg sammen for ikke å ryke på fredag.
 
Gått ned endå mer idag! Og kom inn i ei bukse jeg ikke har gått inn i etter siste graviditeten. Så føler jeg har fått ekstra motivasjon nå
 
Herlig

Jeg er fortsatt over vekta fra fredag og må kjempe den ned de resterende dagene.
 
Jeg skjønner ikke helt.. Har gått ned en kilo siden veiedag på fredag. Har ikke gjort noe veldig spesielt heller, bortsett fra å droppe de kaloririke kveldsmatene vi bruker å ha :hilarious: føler nesten en kilo er for mye siden jeg ikke veier så mye fra før, men kan være amminga også som spiller inn
 
Det vsr relativt mye for deg ja. Pass på å få i deg nok med tanke på amminga.

Jeg har i alle fall gått ned litt nå etter helga så fortsetter jeg frem til fredag kan det gå greit.
 
Måtte det bare holde til i morgen. Krigens laveste vekt notert i dag.

Det viser at det er helgene som er problemet mitt. Jeg spiser for mye snop og salt snacks. Og har latt helgene strekke seg i begge ender til å i praksis spise sånn hele uken. Det går ikke. Helg ja. Men det er ikke helg hele uka. Spent på ferien, men godtar utskeielser på tur, men skjerping når vi kommer hjem.
 
Vekt ned, 0.3 fornøyd med det.
. Poeng har det ikke blitt mye av, skal se om jeg ikke klarer å få satt meg ned og regnet det sammen, men plukk og miks krever konsentrasjon. Og jeg har en lang to do liste i dag.
 
Vil bare si at jeg er vikar for krigleder denne gangen og skal da ha tallene fra lagleder :)
 
Back
Topp