Skravletråd Gult lag våren 2020

Nei huff, så kjedelig :( Er det alvorlig?

Skulle egentlig ikke være det, et brudd i beinet som går mellom håndledd og lillefinger, men han er altså fortsatt ikke hjemme. Slo på telefonen nå nettopp da, og skrev at han er ikke ferdg med etterarbeiet enda. Jeg vet altså ikke søren meg har de holdt på fra halv to til sju? Eller ble det forsnket? aner ikke, har mer spørsmål enn svar for øyeblikket, men altså. får ham vel hjem etterhvert. Men det ble bare en rar dag.
 
Skulle egentlig ikke være det, et brudd i beinet som går mellom håndledd og lillefinger, men han er altså fortsatt ikke hjemme. Slo på telefonen nå nettopp da, og skrev at han er ikke ferdg med etterarbeiet enda. Jeg vet altså ikke søren meg har de holdt på fra halv to til sju? Eller ble det forsnket? aner ikke, har mer spørsmål enn svar for øyeblikket, men altså. får ham vel hjem etterhvert. Men det ble bare en rar dag.

Huff. Uheldig da :(
God bedring til han :)
 
Kom hjem fra jobb og ble møtt med pizzabakeren. Ikke feil, men da går nok vekta til helvete i morgen :p
 
Ble jo pizza her også, så vekta får vi se på, men etter å endelig ha fått hjem mannen, som det viste seg var lagt i narkose og derfor tok det så lang tid før han fikk oppdatert meg, så kjenner jeg at jeg nesten ikke bryr meg.
 
Jeg vet at vekta går til H******, spørsmålet er bare hvor ille det blir. Magen er diger, så jeg blir ikke overrasket om det blir + 1-2 kg :rolleyes:
 
Gikk ikke opp.

Men ikke ned heller. 0.000000000000000000%
 
0,1 kg opp!!!! Hvordan skjedde det? Jeg var forberedt mentalt på 1-2 kg jo, ikke 100 gram :D
Så deilig :D Jeg glemte meg helt og drakk vann før veiing og. Ikke mye, så det hadde nok ikke mye å si da :p
 
Har ramlet helt av denne uka, dødsdagen til Loke på tirsdag og da blir jeg helt blæ. Men hadde utrolig nok gått ned litt (kanskje mest flaks på veiedag) takket være amming sikkert. Ikke snopefri uke ihvertfall. Eller, jeg har ikke snopet direkte. Men jeg stjal av frokostblandingen til 4åringen (sånne sjokoflakes) med kokosmelk på til frokost :hilarious: Deeet går garantert under snop ifølge meg.
 
Har ramlet helt av denne uka, dødsdagen til Loke på tirsdag og da blir jeg helt blæ. Men hadde utrolig nok gått ned litt (kanskje mest flaks på veiedag) takket være amming sikkert. Ikke snopefri uke ihvertfall. Eller, jeg har ikke snopet direkte. Men jeg stjal av frokostblandingen til 4åringen (sånne sjokoflakes) med kokosmelk på til frokost :hilarious: Deeet går garantert under snop ifølge meg.

Huff, skjønner at du får en reaksjon da ja <3
 
Jeg ser liksom ikke for meg at vi vinner utfordringen denne uken. Enkelte på de andre lagene har gått noe så voldsomt. Hatten av for innsatsen altså :D Men jeg synes vi er flinke likevel. Vi gjør det vi kan :)
 
Jeg skal legge inn det lille jeg har op utfordringen, men det er ikke mye. Denne uken ble blæ. Av langt midnre forståelige grunner enn for Turkistliv, jeg har bare en så dårlig unnskylding som at mannen brakk et bein i hånden og det upraktiske kaoset det medførte.
 
Jeg har så lyst til å gi meg i krigen nå. Jeg går bare opp i vekt :(
Kostholdet har blitt mye bedre, men utmattelsen vedvarer. Hva er poenget med å spise sunt da om man faktisk ikke merker noen forskjell? I tillegg har korsryggen slått seg vrang, og foten reagerer på kulden. Humøret er dårlig.

Hvorfor vil jeg gå ned i vekt? Jeg vil se bra ut, men hvem for? Er det lurt å gjøre det når det er for andres glede? Jeg vet hva jeg bør gjøre, jeg vet at dette er saboterende tanker og at jeg kan snu det, men det kjennes som om jeg ikke vil. Jeg blir sint når jeg merker en saboterende tanke. Sint, fordi jeg ikke vil ha det ansvaret selv. Jeg vil ta en pille og bli varig slank. Men det funker ikke sånn.

Jeg vet at jeg må gjøre jobben, men det er så utrolig vanskelig når kroppen ikke vil samarbeide med meg. I alle artikler om folk som har gått ned i vekt så snakkes det om at de føler seg så mye bedre og har masse energi. Hvor tar de det fra? Jeg fikk ned masse jeg, men merket ikke noen fordeler sånn fysisk. Det var derfor jeg ga opp og. Hva er liksom poenget med å jobbe når man ikke får den belønningen man nærmest har blitt lovet?
Stay strong!! :Heartpink
Har du sjekket stoffskiftet? Søsteren min hadde for lavt, og hun ble veldig utmattet pga det. Eventuelt, kan du være allergisk mot noe? Jeg var mye sliten før jeg kutta ut melk, jeg har melkeproteinallergi.
Og husk at det er så mange andre grunner enn å se bra ut det er lurt å være slank for! Det er sunt, man lever lenger, slipper mange livsstilssykdommer. Når du har gått ned, har du brukt en diett eller endringer i livsstil? For noen dietter funker bra på vektnedgang, men er ikke nødvendigvis bra for kroppen. Jeg kvitta meg med noen kilo en gang på en kålsuppediett :p funket mot kiloene, men jeg ble nok mer utmatta etterpå.
 
Jeg skal legge inn det lille jeg har op utfordringen, men det er ikke mye. Denne uken ble blæ. Av langt midnre forståelige grunner enn for Turkistliv, jeg har bare en så dårlig unnskylding som at mannen brakk et bein i hånden og det upraktiske kaoset det medførte.
Mer enn god nok unnskyldning det også!
 
Stay strong!! :Heartpink
Har du sjekket stoffskiftet? Søsteren min hadde for lavt, og hun ble veldig utmattet pga det. Eventuelt, kan du være allergisk mot noe? Jeg var mye sliten før jeg kutta ut melk, jeg har melkeproteinallergi.
Og husk at det er så mange andre grunner enn å se bra ut det er lurt å være slank for! Det er sunt man lever lenger, slipper mange livsstilssykdommer. Når du har gått ned, har du brukt en diett eller endringer i livsstil? For noen dietter funker bra på vektnedgang, men er ikke nødvendigvis bra for kroppen. Jeg kvitta meg med noen kilo en gang på en kålsuppediett :p funket mot kiloene, men ikke mot noe utmattelse.

Takk <3
Jeg har lurt litt på det. Jeg fryser noe så voldsomt for tiden også. Kroppen verker og jeg føler meg febersyk. Har ikke feber, fikk 34,7 under armen og så skal man vel legge på 1 til. Jeg vet ikke. Føler meg bare i veien hos legen.
Jeg prøvde lavkarbo, og det fungerte kjempebra for kiloene og for kroppen. Jeg har aldri vært så rolig i hodet før, og humøret ble jevnt og bra. Men så ble jeg gravid, og siden jeg gikk veldig ekstremt til verks siden det er så lite jeg liker så måtte jeg bare slutte. Det er 9 år siden da. I etterkant har jeg bare kuttet ut godis i ukedagene og behersket meg mtp mengde mat, og det funker veldig bra for kiloene. Ikke for hodet da, for jeg vil fortsatt ha godis hele tiden :(
 
Nå begynner smertene å ta seg opp ganske greit her, så jeg er glad for at det er fredag :p
Ikke snakk om å være flink i dag. Her skal det selvmedlidenhet til ^^
 
Mer enn god nok unnskyldning det også!
Var i alle fall praktisk når jeg måtte handle med fireåringen på slep å bare gå inn, ta to pizza i frysedisken og betale og reise hjem. Trodde mannen skulle ringe for å hentes da, han skulle jo ha lokalbedøvelse og operasjon 1325, men neida, han var lagt i narkose så når jeg laget middag, bare ene pizzaen, lå han på oppvåkningen han. Jeg fikk i ungene mat, videoringte min svigerinne som hadde bursdag så ungene fikk synge og snakke litt, sendte to på speider og la den yngste, fikk mannen hjem og puttet sisgt pizza i ovenen og speiderene i dusjen og deretter i seng.
 
Nå begynner smertene å ta seg opp ganske greit her, så jeg er glad for at det er fredag :p
Ikke snakk om å være flink i dag. Her skal det selvmedlidenhet til ^^

Klemme på. Litt medlidenhet herfra også.
 
Takk <3
Jeg har lurt litt på det. Jeg fryser noe så voldsomt for tiden også. Kroppen verker og jeg føler meg febersyk. Har ikke feber, fikk 34,7 under armen og så skal man vel legge på 1 til. Jeg vet ikke. Føler meg bare i veien hos legen.
Jeg prøvde lavkarbo, og det fungerte kjempebra for kiloene og for kroppen. Jeg har aldri vært så rolig i hodet før, og humøret ble jevnt og bra. Men så ble jeg gravid, og siden jeg gikk veldig ekstremt til verks siden det er så lite jeg liker så måtte jeg bare slutte. Det er 9 år siden da. I etterkant har jeg bare kuttet ut godis i ukedagene og behersket meg mtp mengde mat, og det funker veldig bra for kiloene. Ikke for hodet da, for jeg vil fortsatt ha godis hele tiden :(

Jeg har lavt stoffskifte. Jeg ville absolutt ha tatt prøver for det hos fastlegen var jeg deg.
 
Jeg har lavt stoffskifte. Jeg ville absolutt ha tatt prøver for det hos fastlegen var jeg deg.

Men det er jo aldri noe galt med meg heller. Tenker at det sikkert er det kalde været, men jeg frøys jo ikke da det faktisk var vinter da :p
 
Back
Topp