Skravletråd Gult lag våren 2020

Første mensdag og jeg har fått inn 30min med hjemmetrening fra sats! Fornøyd med den ja :D
 
Jeg kan drikke sukkerfri fun saft eller noe sånt, men vann er ikke godt til pizza nei.

Da ble det visst pizza til middag her også, så da ble det ikke noen poeng for snopfri idag:facepalm:
 
At jeg klarte å holde meg unna godis i dag er et mirakel. Min mann kjøpte en boks med is til meg etter mitt ønske, så det var nære på!
 
Søndag. Som vanlig minimalt med poeng

Søndag er helg og ikke en dag jeg er god på utfordringer desverre. Blir bedre i morgen, lover!
 
Goood mandag :flower:grommit

Da er vi klare for å dra inn de store poengene? ;)
For min del så er det på skritt jeg kan dra inn de store tallene. Jeg går kjempe masse på jobb :wacky::wacky: Nå begynner det å bli varmene i lufta og folk vil ha undertøy og bikini! Topp for oss som trenger pengene :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Goood mandag :flower:grommit

Da er vi klare for å dra inn de store poengene? ;)
For min del så er det på skritt jeg kan dra inn de store tallene. Jeg går kjempe masse på jobb :wacky::wacky: Nå begynner det å bli varmene i lufta og folk vil ha undertøy og bikini! Topp for oss som trenger pengene :hilarious::hilarious::hilarious:

Du, nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hva du jobber som altså ^^
 
Stor sprekk i dag gitt :(
Jeg gikk på vekta i dag og ble helt satt ut, for jeg har jo begrenset meg mye i helgen. Så da gikk det en F*** i meg da. Jeg følte meg litt mer energisk etterpå da, og energi er ikke akkurat noe jeg har så mye av for tiden.
I dag lagde jeg og mannen en suppe sammen. Masse gulrot, litt potet, kylling og litt ekstra grønnsaker fra en pose fra fryseren. Det ble faktisk veldig godt.
 
Jeg har fakrisk ikke gått opp i helga selv om jeg har tatt meg visse friheter. Så jeg har optimistisk kjørt på, vann til middag, ikke allverdens mye grønnsaker da, tre enheter er likevel mer enn ingenting, skal komme opp på minst 4000 skritt i alle fall. Ikke noe trening eller mosjon så langt, vi får se hva kvelden bringer, men kroppen er ikke i helt god stand, kjennes ut som jeg har bekkenløsning men jeg er da for søren ikke gravid, det inngår rett nok bekkenløsning light, sånn jeg har i dag, i mine pms plager i forkant av yngstemor, det kom etter den som ikke ville bli nr tre hvor jeg allerede hadde rukket å kjenne på bekkenet før jeg mistet uke 6, så inngikk det i pms siden. Men hallo, jeg har ikke mens heller. Jeg satte inn en spiral for 3 år siden og mens har jeg ikke hatt siden (da hadde jeg heller ikke hatt det på lenge, sidne jeg ble gravid med yngstemor for rundt fem år siden)

Så hva dette er vet jeg ikke. Protest mot å ha vært på kontoret? Slår til med rød og ubehagelig reaksjon på magen der buksennkappen er. Rett nok er buksa stram, men jeg har aldri reagert sånn på den. Det er forbudt med nikkel på ting som kommer i kontakt med huden og en skulle tro det gjaldt klær? Buksa er ikke ny heller

Men jeg får jo søren meg eksem av plast-klokkereima fra wish også. Ikke så rart det da, men IKKE ser spenna en skulle tro inneholder nikkel og gift og alt mulig sitter, neida, på motsatt side av hånden. Men jeg byttet med mannen. Som også har fea wish eller ebay eller sånn, men den reagerer jeg ikke på hver dag i alle fall.

Snål kropp.
 
Det er tungt å begynne på jobb igjen. Jeg fristed sånn av den kakaoen vi har på kjøkkenet.

Hjemme går det forbausende lett. Men når hverdagen er grå, livet tungt, det snør søren meg tett ute!!!! Da pleier jeg drikke en kopp kakao på jobb. Det gir meg en enkel glede. Men det er ikke snopefritt akkurat å drikke instsnt kakao med nok kalorier til å dekke en hel lunsj.
 
Jeg har så lyst til å gi meg i krigen nå. Jeg går bare opp i vekt :(
Kostholdet har blitt mye bedre, men utmattelsen vedvarer. Hva er poenget med å spise sunt da om man faktisk ikke merker noen forskjell? I tillegg har korsryggen slått seg vrang, og foten reagerer på kulden. Humøret er dårlig.

Hvorfor vil jeg gå ned i vekt? Jeg vil se bra ut, men hvem for? Er det lurt å gjøre det når det er for andres glede? Jeg vet hva jeg bør gjøre, jeg vet at dette er saboterende tanker og at jeg kan snu det, men det kjennes som om jeg ikke vil. Jeg blir sint når jeg merker en saboterende tanke. Sint, fordi jeg ikke vil ha det ansvaret selv. Jeg vil ta en pille og bli varig slank. Men det funker ikke sånn.

Jeg vet at jeg må gjøre jobben, men det er så utrolig vanskelig når kroppen ikke vil samarbeide med meg. I alle artikler om folk som har gått ned i vekt så snakkes det om at de føler seg så mye bedre og har masse energi. Hvor tar de det fra? Jeg fikk ned masse jeg, men merket ikke noen fordeler sånn fysisk. Det var derfor jeg ga opp og. Hva er liksom poenget med å jobbe når man ikke får den belønningen man nærmest har blitt lovet?
 
Jeg gjør det for helsa. For å slippe diabetes.
. Jeg sprakk i dag da, tenkte ikke over det en gang når vi serverte korpset som hadde øvd ute og var forfrossen, kakao, og jeg fikk en kopp tilslutt

I kveld etter en ikke god dag på jobb, kaos på hjemmebane og mye gruff så så jeg en åpen pose potetgull, og spiste av den. Ikke snopefri dag uansett liksom.

Men skritt. En del grønnsaker. Vann til mat.
 
Hvordan går det?

Jeg ser i alle fall at vekta går nedover, noe som ikke er det viktigste, men som en konsekvens av at jeg tar bedre valg og hverdagen og det er bra.

Kommende helg har jeg tenkt å skeie ut. 17. Mai blir ikke snopefri eller vann til middag, for å si det sånn.

Ble en is med ungene i går også, livet ble litt mer klønete å drive med når mannen klare å brekke et bein i hånden.
 
Jeg har falt helt ut denne uka :( Har fått inn poeng på skritt altså, men maten? Falt heeelt ut :( Men det kommer en ny uke nå straks!
 
Her ble det frossenpizza til middag.

Rett og slett bare en kaos dag. Venter på at mannen skal bli ferdig operert og gipser. Det har tatt en evighet
 
Jeg har falt helt ut denne uka :( Har fått inn poeng på skritt altså, men maten? Falt heeelt ut :( Men det kommer en ny uke nå straks!

Samme her. Helt kaos. Og så kommer mensen i tillegg, og det hjelper jo ikke på. Jaja. Vi har ikke ødelagt noe, bare sinket framgangen. Så lenge vi klarer å snu det da.
 
Her ble det frossenpizza til middag.

Rett og slett bare en kaos dag. Venter på at mannen skal bli ferdig operert og gipser. Det har tatt en evighet

Nei huff, så kjedelig :( Er det alvorlig?
 
Samme her. Helt kaos. Og så kommer mensen i tillegg, og det hjelper jo ikke på. Jaja. Vi har ikke ødelagt noe, bare sinket framgangen. Så lenge vi klarer å snu det da.

Ja, jeg fikk mensen på søndag som var.. Skylder på den :p Snu skal vi begge klare :D
 
Back
Topp