Skravletråd fredag 9. juni

ja Irene, tenker også det kan ta tid... Godt det iallefall er på en slik dag med energi og pågangsmot [:)]
Jeg har sagt jeg vil ikke ha varme og fint vær før babyen er ute... de melder varme fra imorgen av. Håper jeg rekker det [:D]

..........ingen fare for at det skal bli noe sommervær her......kaldt,grått, vind og det regner på skrå til tider.
Har hele tiden sagt det samme som deg Trø, sommeren kan komme etter jeg har født.
Og det spørs hvor lenge d blir til.....hmm

Her er det så varmt nå at jeg gjerne hadde tatt i mot litt gråvær fra dere! Ikke regn da vel å merke... med litt skyer og vind hadde vært fint![:)] 
I helga er det fotballturnering, både lørdag og søndag, gjett om jeg gleder meg hvis det blir like varmt som det er nå... Umulig å sove om natta er det også...[:@]
I natt tror jeg jeg legger meg i kjelleren - der er det i alle fall kjøligere enn her oppe...[8|]

stakkars deg Katrine... jeg er såååå lykkelig for gråværet. Lykke til med fotball helga!

ORGINAL: trø
stakkars deg Katrine... jeg er såååå lykkelig for gråværet. Lykke til med fotball helga!

Det ordner seg nok..... værste er at vi må være på plass klokka åtte i morra tidlig...[8|]

Da må jeg lage middag til mine to store gutter... grille pølser i fin været, høres ikke det digg ut??[:D]
Snakkes!![;)]

tittentei og god kveld!
Nå sitter jeg og prøver ut et råd som noen nevnte her inne i går...
Graut med et tonn KANEL på... Satser på at det setter i gang noe!
hehe.. jeg er evig optimist vettu[:)]

ORIGINAL: Pia81

tittentei og god kveld!
Nå sitter jeg og prøver ut et råd som noen nevnte her inne i går...
Graut med et tonn KANEL på... Satser på at det setter i gang noe!
hehe.. jeg er evig optimist vettu[:)]

Nå har jeg tatt lakserolje.....fysjameg[:'(][:'(][:'(]
Det var en spesiell smak på den, ikke vond egentlig men konsistensen gjorde at jeg brakk meg!
MEN, kan noen svare meg på hvor mye jeg skal ta av gangen?

Optimist jeg også Pia81.....vi får se om det er Kanelen eller l-olja som vinner!!

Lille0My:
hvor mye skal jeg ta av den der olja?????
Har kjøpt samme i dag jeg, og det står ingenting[:D]

Håper du har hatt en fin bursdag foreløpig

ORIGINAL: gira

Lille0My:

hei. Jeg tok l.olje igår, og da tok jeg halve flaska.. Må iallefall ta 1/4- 1/2dl for at det skal virke.
lykke til

ORIGINAL: gravid 82

ORIGINAL: gira

Lille0My:

hei. Jeg tok l.olje igår, og da tok jeg halve flaska.. Må iallefall ta 1/4- 1/2dl for at det skal virke.
lykke til

okei, så mye *løper å drikker*[:'(][:'(]
Kjente du noe da?
Eller ble bare doen din beste venn? 

Hei!!! Her skjer det ting!! Utrolig spennende å logge på for tiden, stadig noen nye som føder jo[:D] Blir helt misunnlig, har så lyst til at det skal være min tur no!![:D]
De fleste begynner vel å bli utålmodige(?). Dere som tar lakserolje må rapportere hvordan det går da[;)] Har ikke kjøpt noe sånt enda men skal gjøre det hvis ingenting skjer i helgen[;)]

Flink du har vært å bake i dag da!![:)]
Sikkert like lurt å slå feiringene sammen til en dag[;)] så slipper du to kakebesøk så tett...
Håper mannen din har en presang på lur da, det har han sikkert[;)]

Hei sommerbaby, ser du er pålogget, hvordan går det med deg og den lille jenten din? Alt bra??[:)]

ORIGINAL: Flori

Så stille her, har alle hoppet i køya med mannen [:D][:D][:D]? Jeg har fått den biten unnagjort idag, å det er siste gang før fødselen, var ikke en fornøyelse akkurat [8|] 

Hihi-vi gjorde det i går, må kanskje ta en runde eller to igjen+?? Er klar for fødsel og alt som kan sette det  i gang!!

Kjeeeeeder meg [:-] gubben ser på VM, blæh! har så lyst på masse kaker og godis!!!! hmmm...

Joda Flori, drakk halve flaska for noen timer siden.
MEN ingen tegn så langt......har ikke måttet på do engang!
Hm......skal si fra så fort det er noe som skjer.

Bitter Lemon da? Noen effekt der?

klage litt jeg...
vondt i ryggen..
ribbeina...
kvalm til tider..
mensmerter..
vondt i magen...[:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Lisbeth83

klage litt jeg...
vondt i ryggen..
ribbeina...
kvalm til tider..
mensmerter..

Du kan sende de symptomene over her[;)][:D] Vil ha fødselen i gang og det du beskriver passer til en begynnende fødsel[;)] Går her og "kjenner etter" men kjenner ingenting spesielt.. alt er som vanlig...
Er 40 UKER i dag!

ORIGINAL: Miluna

Kjeeeeeder meg [:-] gubben ser på VM, blæh! har så lyst på masse kaker og godis!!!! hmmm...

her er det heldigvis fotballfri sone.......
MEN, det er jo fotball på ALLE kanaler

ORIGINAL: Marihøne77

ORIGINAL: Lisbeth83

klage litt jeg...
vondt i ryggen..
ribbeina...
kvalm til tider..
mensmerter..

Du kan sende de symptomene over her[;)][:D] Vil ha fødselen i gang og det du beskriver passer til en begynnende fødsel[;)] Går her og "kjenner etter" men kjenner ingenting spesielt.. alt er som vanlig...
Er 40 UKER i dag!

Grattis Marihøne med 40 uker
Er 38 uker i dag jeg.

Back
Topp