Skravletråd fredag 9. juni

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Marihøne77

ORIGINAL: Lisbeth83

klage litt jeg...
vondt i ryggen..
ribbeina...
kvalm til tider..
mensmerter..
vondt i magen...[:'(][:'(][:'(]

Du kan sende de symptomene over her[;)][:D] Vil ha fødselen i gang og det du beskriver passer til en begynnende fødsel[;)] Går her og "kjenner etter" men kjenner ingenting spesielt.. alt er som vanlig...
Er 40 UKER i dag!

Grattis Marihøne med 40 uker
Er 38 uker i dag jeg.

Takk[:)] 
Grattis med 38 uker til deg[:)]

ORIGINAL: Miluna

Kjeeeeeder meg [:-] gubben ser på VM, blæh! har så lyst på masse kaker og godis!!!! hmmm...

her er det heldigvis fotballfri sone.......
MEN, det er jo fotball på ALLE kanaler

Skulle gjerne sett at det var fotballfri sone her i huset også men det er det vel langt i fra...[&:]

ORIGINAL: Lisbeth83

klage litt jeg...
vondt i ryggen..
ribbeina...
kvalm til tider..
mensmerter..
vondt i magen...[:'(][:'(][:'(]

Du kan sende de symptomene over her[;)][:D] Vil ha fødselen i gang og det du beskriver passer til en begynnende fødsel[;)] Går her og "kjenner etter" men kjenner ingenting spesielt.. alt er som vanlig...
Er 40 UKER i dag!

deler de ikke med noen..vil seff ha fødselen igang selv[:D][:D]
måtte bare klage litt...
kan få de når jeg er ferdig med dem...

grattis med 40 uker til deg og 38 til gira...
[:D]

grattis GIRA med 38 uker [:)]
og
grattis MARIHØNE med 40 uker [:)]

følger lisbeth sitt klageinnslag og legger til:
* pustevansker, sitter her og omtrent hyperventilerer, blir svimmel
* sinnsykt vondt i hue innimellom, kommer som lynnedslag (nope ikke migrene heller lissom)
* vondt under føttene
* repeterer pustevanskene, ugh ugh føles ut som jeg puster gjennom et tett sugerør [&:] 

Fotball ja, men nå begynner Politiskolen i tillegg
HERREEGUUUUUD, er det mulig å sende så mye dritt på tv da?!

[:@][:@][:@]

Kjeeeeeder meg [:-] gubben ser på VM, blæh! har så lyst på masse kaker og godis!!!! hmmm...

her er det heldigvis fotballfri sone.......
MEN, det er jo fotball på ALLE kanaler

samme her...
hvis sambo bare switcher innom klikker det for meg....
lå på sofaen isted å da var han innom VM,
da sa jeg....
blææææææææææææææææææææææææææ
da spurte han om jeg skulle ligge sånn i 14 dager???
ja sa jeg, å vist ikke snuppa kom ut snart så ble det enda værre...
mohahahaha...litt ondskapsfull jeg[8D]

syns ikke det er annet enn drit på tvn for tia jeg. eneste som ruler er frustrerte fruer... men det er såååå lenge til!

og

* sinnsykt vondt i hue innimellom, kommer som lynnedslag (nope ikke migrene heller lissom)
* vondt under føttene
* repeterer pustevanskene, ugh ugh føles ut som jeg puster gjennom et tett sugerør [&:] 

hadde også stikkinger oppi musa isted...[&:]

og

* vondt under føttene

Takk miluna og lisbeth
KAn krysse av på en del av de punktene på lista di ja......
pluss noen FEITE sokkemerker
Halsbrann
Pustevansker
Et forb"#¤ vondt bekken
Trøtt og slapp

JIPPIIII deilig å være gravid!
Hm......lurer på hvor lang tid det tar før lakserolja slår inn....hmmmm

syns ikke det er annet enn drit på tvn for tia jeg. eneste som ruler er frustrerte fruer... men det er såååå lenge til!

Enig, ønsker meg 15 episoder på rad på tv NÅ!

åh åhh kynnere! kom igjen, show me what u got storken! hun kan godt komme nå allikevel, ombestemt meg! lei av å være gravid, vil ha baby NÅÅÅÅ!!

åh åhh kynnere! kom igjen, show me what u got storken! hun kan godt komme nå allikevel, ombestemt meg! lei av å være gravid, vil ha baby NÅÅÅÅ!!

Hey, send noen kynnere hit også Miluna.
Vi må dele broderlig i disse fødetider vettu.....

Enig, ønsker meg 15 episoder på rad på tv NÅ!

Ja[:)] Mer frustrerte fruer!! Eneste jeg ser på på tv for tiden...

Hey, send noen kynnere hit også Miluna.
Vi må dele broderlig i disse fødetider vettu.....

hmmm går ganske kjapt mellom hver gang nå... dritstram i magen. værsågod, sender herved over en to tre fire fem -pust pes - stykker..... !!! *SVOSJ*
dessverre ingen andre "tegn" på fødsel her i gården, jo forresten, kjente litt mensmurringer i magen nå [8|] Men verken slimpropp (som jeg er klar over) eller no vann har gått hittil så.... er vel bare å smøre seg med tålmod!

Det er bra dere er optimistiske!!
Jeg har sittet å teksta med mannen, han er på tynset og litt fortvila fordi han selvfølgelig glemte i-pod laderen hjemme.....[8|] å ja, var alt jeg kunne si... hva med meg da?? eller rotet etter gravinga rundt huset??? Det ser ikke ut her nå, i tilegg har de gjort noe med en av kabel-ledningene, for jeg får ikke inn tv'n oppe i stua....[8|][:@]
Mannfolk altså!![;)]
Gira - du må ikke dra på sykehuset før du får sendt den lakserolja til meg!!!!

ORIGINAL: katrine35+

Det er bra dere er optimistiske!!
Jeg har sittet å teksta med mannen, han er på tynset og litt fortvila fordi han selvfølgelig glemte i-pod laderen hjemme.....[8|] å ja, var alt jeg kunne si... hva med meg da?? eller rotet etter gravinga rundt huset??? Det ser ikke ut her nå, i tilegg har de gjort noe med en av kabel-ledningene, for jeg får ikke inn tv'n oppe i stua....[8|][:@]
Mannfolk altså!![;)]
Gira - du må ikke dra på sykehuset før du får sendt den lakserolja til meg!!!!

Mannfolk........."typisk"!
Ikke tv heller du nå.....stakkars.
Neida Katrine skal føde etter jeg har vært på posten i morgen og sendt til deg...hihi

Stakkars deg da Katrine. Hadde også blitt irritert da!![:@]

Hmm. Lurer på om eg skal få en venninne til å kjøpe sånn olje til meg og. Hvis det funker da?[8|] Spør man bare etter lakserolje på apoteket? Heter den noe spesielt?

Hmm. Lurer på om eg skal få en venninne til å kjøpe sånn olje til meg og. Hvis det funker da?[8|] Spør man bare etter lakserolje på apoteket? Heter den noe spesielt?

lille0my hadde navnet på den på gårsdagens eller forrige dagens skravletråd... husker ikke helt jeg, men tror i alle fall ikke man må si at det er til en gravid dame...[8|]

ORIGINAL: katrine35+

lille0my hadde navnet på den på gårsdagens eller forrige dagens skravletråd... husker ikke helt jeg, men tror i alle fall ikke man må si at det er til en gravid dame...[8|]

Ja stemmer det, har litt gullfiskhukommelse for tiden[;)]

Back
Topp