Skravletråd fredag 9. juni

ORIGINAL: Marihøne77

ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: Marihøne77

Stakkars deg da Katrine. Hadde også blitt irritert da!![:@]

Hmm. Lurer på om eg skal få en venninne til å kjøpe sånn olje til meg og. Hvis det funker da?[8|] Spør man bare etter lakserolje på apoteket? Heter den noe spesielt?

lille0my hadde navnet på den på gårsdagens eller forrige dagens skravletråd... husker ikke helt jeg, men tror i alle fall ikke man må si at det er til en gravid dame...[8|]

Ja stemmer det, har litt gullfiskhukommelse for tiden[;)]

hehe...[:D] sånn er det her i gården også... var å handla tidligere i dag og hadde en ting jeg måtte huske... gjett hvem som kom hjem med alt mulig annet en den ene tingen jeg bare måtte huske...[8|][:D]

Er de ingen som er skravlesyke her???? [8|]

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: gira

Joda Flori, drakk halve flaska for noen timer siden.
MEN ingen tegn så langt......har ikke måttet på do engang!
Hm......skal si fra så fort det er noe som skjer.

Bitter Lemon da? Noen effekt der?

Håper den olja virker da. Har ikke merka noe enda om brusa virker [8|]. Har drikker bitter lemon, spist 2 pakker lovehearts og hatt sex, pluss nåler som skal kunne sette i gang fødsel. Men tror ikke det blir fødsel her enda nei [&:].

tipper du føder i natt ja..en halv flaske olje[&:]lovehearts/bitter lemon[:D]og sex???ja det burde jo holde.

har vert på farten i hele dag selv(hatt ganske mye energi faktisk[8|])å sitter nå som et slakt foran pc.dumme dumme BL[:@]

hva er det med denne sexen egentlig?har fått med meg at et stoff i sæden som skal virke som modning[8|]men er det noe mer?hele humpe titten greia også eller?orgasme?

Er de ingen som er skravlesyke her???? [8|]

å joda[:D]

Har lest at det er de samme stoffene/hormonene i sæden som det er i modnings pillen/gelen man får på sykehuset.[8|] Det funker i alle fall på noen... hva med meg da som er gressenke denne uka????[8|]

Har lest at det er de samme stoffene/hormonene i sæden som det er i modnings pillen/gelen man får på sykehuset.[8|] Det funker i alle fall på noen... hva med meg da som er gressenke denne uka????[8|]

gress enke?[8|]

så da er man faktisk med på å sette i gang fødselen ved å ha sex?rart...naturens gang.[:D]

ORIGINAL: Stardust

gress enke?[8|]

så da er man faktisk med på å sette i gang fødselen ved å ha sex?rart...naturens gang.[:D]

Ja... mannen er på Tynset til neste fredag...[8|] Kunne gjerne tenkt meg han hjem litt før da...

gress enke?[8|]

Ja... mannen er på Tynset til neste fredag...[8|] Kunne gjerne tenkt meg han hjem litt før da...

oi hele uka...nei da kan du ikke ty til osja heller da.siden han er borte.....ingen fødsel på deg før neste helg[:D]

sitter en skravlesyk høne her som renner bort snart
hetetokter som f...[&o]

Nu e vi enda en dag nærmere fullmåne. Æ stille min tillit fullt og helt til den [:)] 
Æ har termin i dag, men har ikke kjent noe mer enn de vanlige vonde kynneran som æ har hatt i flere måneder.

Nu vente vi i spenning på om det skal skje nå i løpet av helgen

Hadde uansett ikke tenkt å ta noe før i neste uke da...[8|] lakserolje mener jeg... da har jeg bare tenkt å sende melding til gubben om at han må holde seg beredt til å reise hjem med en gang jeg kjenner noe...[:D]

Men nå kjenner jeg trettheten komme sigende her... må tidlig opp i morra også, skal være på fotballturneringa klokka åtte...[8|] hjelpes meg det blir tidlig!! Håper jeg får sove litt i natt da [8|]
God natt damer!![:)]

Komme med en liten lakseroljeoppdatering før jeg legger meg;
skjer INGENTING!
Kjenner at lillegutt er litt mer urolig,men ingen do-besøk eller antydning til en kynner engang[:(][:(]
Jaja, er vel kun tålmodigheten som nytter nå.......[:D][:D]

Olja heter Ricini Oleum Virginale. Sambo spurte etter lakserolje og fikk denne, samme som Lille0My har.

Nei nå er det natta for meg. Har så vondt i bekkenet at det blir vel å ta et par paracet før jeg legger meg, bare for å få sove litt ihvertfall.
GOD NATT MINE JENTER
SOV GODT
SNAKKES I MORGEN

har alle lagt seg nå???
er det sex for alle penga[:D][:D]

ORIGINAL: gira

Komme med en liten lakseroljeoppdatering før jeg legger meg;
skjer INGENTING!
Kjenner at lillegutt er litt mer urolig,men ingen do-besøk eller antydning til en kynner engang[:(][:(]
Jaja, er vel kun tålmodigheten som nytter nå.......[:D][:D]

Olja heter Ricini Oleum Virginale. Sambo spurte etter lakserolje og fikk denne, samme som Lille0My har.

Nei nå er det natta for meg. Har så vondt i bekkenet at det blir vel å ta et par paracet før jeg legger meg, bare for å få sove litt ihvertfall.
GOD NATT MINE JENTER
SOV GODT
SNAKKES I MORGEN

olja skyter nok inn i natt skal du se[:D]uff ja et par paracet hørtes fristende ut,har drit vondt i bekkenet jeg også i dag(for å si det rett ut)å kveldens har ikke gjort det noe bedre iallafall...håper det virker da[:D]

natti katrine og gira!

ORIGINAL: Lisbeth83

har alle lagt seg nå???

har ikke lagt meg enda men kjenner det blir ikke lenge til

ORIGINAL: Lisbeth83

har alle lagt seg nå???

har ikke lagt meg enda men kjenner det blir ikke lenge til

sov godt da[:D]

skal prøve så godt jeg kan.når jeg klarer å rive meg løs fra her[:D]

et spørmål...når di sier rier tar tak i ryggen/kjenner det i rygge...hvor er det vondt da[8|]kun korsryggen og hvordan vondt....

noen som vet[8|]

nei nå skal jeg ta kvelden[:)]
springe i dusjen eller rettere sagt vagge dit[:D][:D][:D]
så skal jeg lalle meg[:)]
natta alle sammen

jeg også...god natt

Back
Topp