Skravletråd fredag 9. juni

ORIGINAL: BabyMama

Ja, det er sant:

Gratulerer med dagen, LilleMy!

Håper du koser deg!!!

signerer

hallo igjen jenter!
nå har vi vært og kjøpt en ny seng, deilig..... endelig den vi har er så stygg og vond og ligge på så nå var det jemmen på tida! vi fikk gavekort på skeidar til bryllup og de hadde en kjempe bra tilbud på en kontinental seng så vi må bare ut med 400 kr i mellom legget....herlig...
Snart skal jeg ut og sette meg på verandaen og nyte sola+ og nyte synet av mannen min som maler huset! hihihi, for ikke lov til å hjelpe han, er det noen som har peiling om det kan være skadelig å male mens man er gravid? har ikke peiling jeg altså.....
ÅÅ idag skal jeg virkelig knipe igjen, tobias skal overnatte hos mamma, så meg og lars(mannen min) kan gå ut å spise og så en kino etterpå, tenkte vi skulle se da vinci koden, noen som har sett den?....

GRATULERER MED DAGEN LILLEOMY!!!

Heisann, jenter!
Måtte bare innom en tur for å se om her hadde värt noe action i natt. Jöss, ting skjer! -spennende.
Lalina ligger jo på föden og holder av en seng til meg, men jeg tror gullet lar vente på seg litt til. Kjennes slik ut iallefall[;)] ..hadde konstand kynnere i går og blödde litt hele dagen, men nå er det tilbake til normalen igjen..[8|]  -lurebaby[:D]

Gratulerer meg 40 uker i dag BabyMama, og gratulerer til alle andre som skifter uke i dag.
Til meg selv vil jeg si: Grattis med termindato!!!! ...du kan komme ut nå, lille bebisen min. Verden er ikke farlig, og mamma og pappa skal passe gort på deg[:)][:)]

ORIGINAL: Lille0My

Hehehehe...Klarer jeg 300 innlegg til før jeg drar på føden?
Passert 1700 nå...jippi!!!!
Joda, jeg klarer sikkert 2000 før litlegutn kjem!

Nå går jeg og lager en bolledeig og setter den i heveskapet! Støvsuger gulvene og vasker badet imens deigen hever....Så får jeg se om jeg får laget noen nøttebunner oxo....Kjekt å ha i fryseren....
Lager sikkert ei hvetekringle også...får nett sjå ka da vært tid te........

Sola kommer ikke gjennom her idag ser d ut som...så da har jeg ikke dårlig samvittighet av å ikke være ut.....
'
du så flink du er lilleomy! jeg er ikke så flink til å bake jeg....[:(] det skulle jeg ønske at jeg var,men i det siste har vi begynt å ha en liten lørdags kos med hjemmelagd pizza og da lager jeg alt fra bunnen av....stolt av meg selv hver gang![;)]

hei alle junibabes! så spennende å lese her [:D] skal si det ploppes ut gitt! var hos jm i går, alt så jo bra ut, "du har blodtrykk som en toppidrettsutøver", sa hu. høhøhø. Enda bra det da. For jeg føler meg slettes ikke ut som en! var i byen i går og møtte venninner, skal si det er vondt å stavre seg rundt nå! har lissom ikke tenkt på meg selv som vaggende, før nå [8|] dessuten stirrer alle! (se på den magen a!) ... blir litt vel mye oppmerksomhet til tider. Pailabbene sa i hvert fall sitt på kveldinga. Pølseføtter!

Tror jeg skal følge carina og suprEspens tips om   [;)] i helgen. Skader ikke i hvert fall hihihih.

GRATTIS MED DAGEN LILLEMY!!!

LYKKE TIL DE PÅ FØDEN!!!

tenkte også at jeg skulle følge carina og espen sitt råd, prøvde meg just på mannen min men han var altfor opptatt med å jobbe/male huset...[:(]
Vi for ta det ikveld, etter en romantisk middag for to og kino besøket....
ttypisk meg,blir sikker kjempe trøtt og sliten til vi kommer hjem at jeg bare slukner....[&:]

ORIGINAL: ale82

tenkte også at jeg skulle følge carina og espen sitt råd, prøvde meg just på mannen min men han var altfor opptatt med å jobbe/male huset...[:(]
Vi for ta det ikveld, etter en romantisk middag for to og kino besøket....
ttypisk meg,blir sikker kjempe trøtt og sliten til vi kommer hjem at jeg bare slukner....[&:]

hehe kjenner til det ja.... selv om lissom har lyst - så ooorker man ikke helt. Det blir så mye styr, stivner jo i kroppen bare jeg holder meg i samme stilling i mer enn 3 sek, for å overdrive litt [&:] Vel vel, her er det bare å holde seg frisk og opplagt til i kveld! [;)]

GRATULERER MED DAGEN, LILLE0MY!![:D][:D][:D]
Nå har jeg også kjøpt lakserolje. Skal prøve litt på mandag, hvis ingenting skjer i helga. Har magen din roa seg etter forsøket ditt??

Nå er det nydelig sol ute, og jeg har planer om å vaske huset. Vet ikke om jeg gidder det likevel, men det hjelper kanskje på å få nurket mitt ut!!

hei alle junitupper...
hva er det med alle som bare sniker i køen her da[:D][:D][:D][:D]
blir vel litt sex her også nå da...får bare vente til sambo kommer hjem...
fin oppskrift det[:)]
akkurat fått i meg frokosten å sitter å koser meg her...
hvor er sola henn idag da[8|]
jeg vil ha soool[:D]

Grattis med dagen Lille0My...[:)][:)]

Gratulerer med dagen LilleOMy!!!

Og god morgen til alle sammen...
Er litt sliten etter få timers søvn i natt, men nå kommer mormor
for å hjelpe meg å vaske til helga. SÅ da er det bare å sti opp!
Snille mormora mi[:)]75år og mye sprekere enn meg vettu[8|]

Nå har jeg begynt på antibiotika kur, fordi legen syntes jeg hadde
for høyt infeksjonsnivå i kroppen - fant ikke helt ut hva som feilte
meg men dette sammen med høyt blodtrykk var visst ikke bra...
Jaja... må vel høre etter da...[8|]

Lykke til til Carina som er på føden, og alle andre som ruger[:)]

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Lisbeth83

hei alle junitupper...
hva er det med alle som bare sniker i køen her da[:D][:D][:D][:D]
blir vel litt sex her også nå da...får bare vente til sambo kommer hjem...
fin oppskrift det[:)]
akkurat fått i meg frokosten å sitter å koser meg her...
hvor er sola henn idag da[8|]
jeg vil ha soool[:D]

Grattis med dagen Lille0My...[:)][:)]

Sola er her den, du skulle jo ha storken så [;)]

tror dere har lurt meg å tatt begge delene[8|]
føler meg snytt

når er det fullmåne?
var det i helga?
vi får satse på den[:D]

nå måtte jeg en tur inn, guud å varmt det er ute, hovner opp som bare det, snart stripper jeg helt og slenger meg der ute.... lurer på om jeg skal ta et dukkert i tobias sin bade basseng...[:D]
Vi har ikke hørt noe mer fra carina? venter i spenning....[;)]

fælt som snuppa styrer der inne idag...
pcen på fange hopper alle veier[:D][:D][:D]

kanskje hun sparker ifra, prøver å komme ut[:D][:D]
satser på det[;)]

ORIGINAL: vimpane

Så det er oppskriften ja...kanskje jeg skal gjøre mer  istedenfor å ligge våken på kvelden...

Veit ikkje om eg trur heilt på den, må sei eg blei rimelig sur da eg våkna opp i morges å merka at eg enda var hjemme[;)][;)]

Er det noe på gang når man har mens-smerter??
Eg har nemlig gått med sånne murringer i ei uka nå...
Vet jo ikkje ka man skal kjenne etter mår man aldri har gjort dette før[8|]
Vil ha bebissen ut nå[&:][&:][&:]

jeg hadde menssmerter igår å når jeg våknå imårrest[8|]
mee too skal lure sambo ikveld[:D][:D]

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Lisbeth83

jeg hadde menssmerter igår å når jeg våknå imårrest[8|]
mee too skal lure sambo ikveld[:D][:D]

[:D][:D][:D] Så får vi håpe det funker, viss ikke så har vi gjort mannen glad [:D]

ja noen blir glad[:D][:D]

Back
Topp