Jepp!
Åhh, det gir mening! For ja som du sier, ingenting smaker likt!JA! Ingenting smaker likt.. Liker plutselig ikke majones lengre.. eller eggMen appelsinjuice smaker helt himmelsk! Og det er noe jeg ikke har likt før.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp!
Åhh, det gir mening! For ja som du sier, ingenting smaker likt!JA! Ingenting smaker likt.. Liker plutselig ikke majones lengre.. eller eggMen appelsinjuice smaker helt himmelsk! Og det er noe jeg ikke har likt før.
I tillegg er kvalmen på sitt høyeste nå, mått varsle jobb om at jeg ble hjemme i dag. Er bare 7+1 enda, så alt for tidlig å fortelle.Laktulose har motsatt effekt om man ikke drikker nok. Jeg er mer glad i movicolSvisker har jeg glemt å teste! Det må kjøpes i morgen. Har prøvd laktulose, men synes ikke det har hjulpet så mye.
Kjenner jeg begynner å glede meg mer og mer nå etter hvert!har jo vært en god del mer usikker denne gangen, første svangerskap var jeg faktisk ikke helt klar over «hvor stor» risiko det er for at det ikke går bra før uke 12. Jeg fant vel de tallene når jeg var så og si forbi uke 12
Men nå tenker jeg at det går jo mest sannsynlig helt fint(men selvfølgelig, blir deilig når man er enda nærmere uke 12, og vet at alt er bra) gleder meg veldig til tul i uke 10
![]()