Skravletråd for uke 12

JA! Ingenting smaker likt.. Liker plutselig ikke majones lengre.. eller egg:wacky: Men appelsinjuice smaker helt himmelsk! Og det er noe jeg ikke har likt før.
Åhh, det gir mening! For ja som du sier, ingenting smaker likt! :p Spsihe nettopp vårruller, smakte så sykt rart. Lurte på om det var noe galt med de :p Så prøvde jeg meg på noe ost (den leende ku) og den smakte også veldig merkelig..så følte det måtte være noe:p
 
Er så sykt oppblåst, har ikke hatt avføring på 2 døgn. Nå blir det sviskekompott, muligens et klyster til kvelds:bored: I tillegg er kvalmen på sitt høyeste nå, mått varsle jobb om at jeg ble hjemme i dag. Er bare 7+1 enda, så alt for tidlig å fortelle.
 
Svisker har jeg glemt å teste! Det må kjøpes i morgen. Har prøvd laktulose, men synes ikke det har hjulpet så mye.
 
Svisker har jeg glemt å teste! Det må kjøpes i morgen. Har prøvd laktulose, men synes ikke det har hjulpet så mye.
Laktulose har motsatt effekt om man ikke drikker nok. Jeg er mer glad i movicol
 
Takk, da skal jeg prøve det også hvis det ikke gir seg. Litt overrasket over at jeg, selv med det, har gått ned i vekt siden jeg ble gravid. Men det snur nok kjapt.
 
Kjenner jeg begynner å glede meg mer og mer nå etter hvert! :) har jo vært en god del mer usikker denne gangen, første svangerskap var jeg faktisk ikke helt klar over «hvor stor» risiko det er for at det ikke går bra før uke 12. Jeg fant vel de tallene når jeg var så og si forbi uke 12 :p
Men nå tenker jeg at det går jo mest sannsynlig helt fint :) (men selvfølgelig, blir deilig når man er enda nærmere uke 12, og vet at alt er bra) gleder meg veldig til tul i uke 10 :)
 
Kjenner jeg begynner å glede meg mer og mer nå etter hvert! :) har jo vært en god del mer usikker denne gangen, første svangerskap var jeg faktisk ikke helt klar over «hvor stor» risiko det er for at det ikke går bra før uke 12. Jeg fant vel de tallene når jeg var så og si forbi uke 12 :p
Men nå tenker jeg at det går jo mest sannsynlig helt fint :) (men selvfølgelig, blir deilig når man er enda nærmere uke 12, og vet at alt er bra) gleder meg veldig til tul i uke 10 :)

Og etter uke 8 er risikoen betydelig lavere enn ukene før, og enda enda lavere etter uke 12 :)
 
Har mistet tidligere, så føler meg ikke trygg før jeg har kommet litt lenger.

Nå er det nesten to uker siden jeg fant ut at jeg er gravid, føles ut som en evighet.
Skal på tidlig ultralyd neste uke, krysser fingre for at alt er bra :happy:
Ser man bankende hjerte er man jo veldig sikker på at alt går veien.
 
Back
Topp