Symptomene kan jo variere fra time til time, og fra dag til dag, eller uke til uke. Det er jo like normalt å ikke ha noen symptomer som å ha masse.
Jeg har ikke mye ømme pupper (men ammer mini enda, så kan være derfor), men enkelte dager får jeg noen skikkelige stikk når han kobler seg på...
Kvalmen min varierer også voldsomt fra dag til dag, og iløpet av dagen. I dag har jeg hatt en veldig fin formiddag, lite kvalme, men jeg regner med den kommer for fullt iløpet av kvelden igjen.
Tok også en test på mandag, bare fordi jeg fikk en skikkelig ekkel følelse på søndag om at dette ikke kom til å gå bra. Men det viste to fine streker, og jeg slo meg til ro med det da.
Men! Når hcg kommer opp på et visst nivå kan man få svakere tester igjen, fordi det rett og slett er for mye hcg for testen. Dette gjelder ikke alle, og sikkert ikke alle merker, men har sett flere eksempler på det (husker ikke helt hva det kalles). Men alle hjemmetester er kvalitative, ikke kvantitative. Så er jo derfor man sier at en strek er en strek (selv om testetøsene i flere av oss må se den stigningen). Tok du bilde av testen?