Da var bilsete i boks
med B2 kjøpte jeg bilsete i uke 8 og trodde aldri jeg kom til å slå den rekorden på hvor tidlig man kunne være ute med noe sånt!
Men, min søster fikk tvillinger i fjor og hadde derfor noen helt fine seter stående som ville blitt solgt nå hvis ikke, så nok en gang så ble første innkjøp et bilsete haha!
Men.. jeg er litt bekymret nå, så jeg tenkte å bare kaste inn et spørsmål her nå som kanskje er litt ekkelt, men pytt pytt. De siste 2-3 dagene så har det økt på med utflod og vel.. luftbobler fra skjeden i mangel på bedre ord og jeg lurer på om dette er normalt? Jeg greier ikke å huske en sånn liten detalj fra tidligere svangerskap merkelig nok, og jeg blødde uten panikk sist (som til slutt viste seg å være all grunn til panikk!), så er rart jeg uroer meg nå synes jeg, men det er som om noe er "åpent" der nede (har ikke kjent etter nei).
I dag måtte jeg måke snø hos et eldre familiemedlem med en stor tomt og når jeg kom hjem så merker jeg at utfloden ser mer gul ut, og den har vært hvit lotion helt fram til nå.. Er dette normalt? Eller er det ok å slå løs på alle alarmer, ductapes til sengen, slå av mobilen og vente til termin der? Var sengeliggende fra uke 12 sist, så har nok fått skrekken i meg mer denne gangen..