Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Blodprøver. Grøss...:oops:
Jeg har time 9.30 den dagen, men står ikke noe om blodprøver i brevet mitt.
Jeg har et gult ark der alle viktige tider fylles ut, der står det at man skal ta blodprøver mellom 9 og 9.30 og så skal man til kontroll senere samme dag, da fikk jeg time kl 13...men det er for at blodprøvene skal rekke å være ferdig før timen. Har du time 9.30 skal du nok ikke ta blodprøver den dagen for de rekker ikke være ferdig i tide.

Blodprøver. Grøss...:oops:
Jeg har time 9.30 den dagen, men står ikke noe om blodprøver i brevet mitt.
Det er fordi du bare har fått time før sprøytestart. Når det er satt oppstart på sprøyter skal du inn på blodprøve og kontroll etter 6-10 dager.

Ja skal det, på vei opp for å ta blpdprøver nå og så har jeg kontroll kl 13. Veldig spent!
Spennende! Neste tirsdag er det min tur. Hold oss opdatert etter kontrollen ;) Du håpet vel på uttak på mandag?

Spennende! Neste tirsdag er det min tur. Hold oss opdatert etter kontrollen ;) Du håpet vel på uttak på mandag?
Ja jeg håper igrunnen på det siden jeg skal jobbe i helgen...skal oppdatere etterpå [emoji6]

Det er fordi du bare har fått time før sprøytestart. Når det er satt oppstart på sprøyter skal du inn på blodprøve og kontroll etter 6-10 dager.
Har ett sju dager. Da vet jeg om blodprøve. Så da er jeg litt forberedt.
Godt de ikke stikker mer enn de må. Grøss.

Da var man et skritt nærmere medisin start [emoji4]

Da ble det som jeg håpet, uttak mandag morgen kl 9. Innsett planlagt til 5/9

Jeg fikk ut 18 egg ved uttak idag [emoji4]
Da må vi vente spent på telefon i morgen om hvordan det har gått [emoji847]

Jeg fikk ut 18 egg ved uttak idag [emoji4]
Da må vi vente spent på telefon i morgen om hvordan det har gått [emoji847]
Wohoo 18 egg, så bra! Ikke overstimulert? Blir spennende å høre imorgen! Hvordan gikk uttaket? Gruer meg veldig til mandag [emoji85] Har fått en ekstra Oxynorm jeg skal ta i forkant sammen med de andre medisinene så håper det slår meg ut nok til at jeg klarer å slappe av...

De sa ikke noe om overstimulering,og jeg har heller ingen tegn til det [emoji4]
Uttaket gikk over all forventning faktisk. Forberedte meg på at det skulle gjøre mer vondt,så ble positivt overrasket over at det bare var litt ubehagelig. Fikk skryt for at jeg var så rolig og slappet ordentlig av. Ble litt susete i hodet av Dormicum rett før jeg skulle inn da [emoji85]

Så godt å høre at det ikke gjorde så vondt. Jeg gruer meg alt. Så godt å høre om de som synes det er greit også :)

Ja veldig godt å høre! Da blir jeg sikkert ekstra susete, med 10mg oxynorm i tillegg til dormikumen [emoji38] blir rett fra nattevakt og opp på uttak for meg, så er nok rimelig trøtt fra før også da...kanskje jeg klarer å slappe av da [emoji16]

Jeg har blitt susete og kvalm av Oxynorm før,men det var på tom mage. Kan nok anbefale å få i seg litt mat først [emoji4] jeg pleier aldri å spise så tidlig,men idag gjorde jeg det..

Ja jeg kommer nok til å spise litt frokost før jeg drar fra jobb. Pleier å spise iløpet av natten uansett når jeg er på jobb. Håper på rolige netter i helgen og ikke så mange pasienter, murrer ganske bra nederst i magen allerede så er litt spent på hvordan det føles om 4 dager...går på første nattevakt imorgen kveld.

Av 18 egg ble 12(!) egg befruktet [emoji85] innsett på lørdag [emoji2]
For en fangst! Og så mange befruktet!! Da satser vi på at av de 12 så er det minst et gullegg :)

Av 18 egg ble 12(!) egg befruktet [emoji85] innsett på lørdag [emoji2]
Oi det er jo fantastisk! [emoji1] Håper det blir noen fine der og at gullegget kommer på plass på lørdag! [emoji173]

Back
Topp