Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Spraydag 3 straks slutt... Går unna nå :)

Siste Gonal F sprøyta satt, nå håper jeg de 9 sprøytene har gjort susen og at det blir noen fine egg ut på mandag.

Heldig du er :)
Høres så godt ut å være ferdig med sprøyter, hehe, sier hu som ikke har begynt enda:rolleyes:

Jeg er ferdig med dag 4 på spray, og enda ikke merka stort...
Masse kviser, men det kan være fordi mensen er på vei også.

Heldig du er :)
Høres så godt ut å være ferdig med sprøyter, hehe, sier hu som ikke har begynt enda:rolleyes:
Hehe ja det blir et stikk til imorgen med ovitrellen men skal igrunnen bli deilig å være ferdig med både spray og sprøyter. Idag surret jeg og satte bare 100IE så måtte stikke to ganger. Måtte sette 100 fra to forskjellige sprøyter igår siden jeg hadde 300IE sprøyter og skal ha 200IE, men hadde jo 200 igjen i sprøyta idag så var bare helt i tåka da jeg trakk opp og satte sprøyta. Kom på det da stempelet liksom ikke gikk så langt inn..."nei hva driver du med nå da tulling, skulle jo sette 200 ikke 100!" [emoji23][emoji85] Godt ikke JEG er sprøyteredd ihvertfall [emoji57]

Skal ikke ha så store doser jeg, men husker ikke dosering enda. Men den har jeg fått :) Men det er det jeg vet enda og, hehe. Men håper jeg får sånn ferdig fylt som du har.

Jeg får jo halvt hetta bare av å høre om sprøyter så :rolleyes:
Litt over ei uke til opplæring nå... Bare helga er gått, så er det bare litt over ei uke igjen.

Nå er samboeren på vei hjem fra Gardermoen. Etter to og ett halvt døgn på jobb i Bergen. Nå venter ei helg med mye aktivitet, før han skal til Stavanger i to og ett halvt døgn fra mandag morgen...
Blir godt å ha han hjemme når sprøytene skal gås på, derfor han farter noe så veldig nå.

Ja det nærmer seg for deg også nå, før du vet ordet av det er du igang med sprøytene :happy: Det kommer til å gå så fint skal du se! :p

Synes det var i går det var 14 dager igjen til spraystart, så dette går unna ja.
Og nå er det under det til sprøyte opplæring. Den tida, den tida.

Da er dagens første dose med spray tatt...

Eneste jeg egentlig merker er at det sprenger litt/kiler i nesa, rett etter at jeg har tatt den.
Ofte nyser jeg en gang også :hilarious:

Snart finne senga igjen en stund. Må inn til Oslo på morgenen, være med samboeren å hente noe på jobb, som han trenger når han skal på jobbreise igjen på mandagen. Før vi skal til Finnskogen på hytta og grille :)
Så en travel dag i dag.

Kjekt med travle dager når man går å venter på noe [emoji6] 2 timer igjen av nattevakta her så blir det hjem i seng. Jeg merker også ofte at jeg må nyse etter sprayen, har vært noen ganger jeg har måttet jobbe for å holde igjen nysen siden man ikke skal nyse rett etterpå [emoji85] Har klart å holde meg til ihvertfall 20-30 min etter sprayen hehe..

Begynner å merke veldig at det er stint og ømt nederst i magen nå, har heldigvis vært en veldig rolig natt på jobb så har ikke måttet gå så mye rundt. Satser på de to siste nettene blir like rolige

Ble en Oslo tur i dag gitt. Samboeren måtte hente noe på kontoret

Neste gang jeg skal hit så er det sprøyter og kontroll. Det blir spennende det .

Innsett vellykket, og jeg er offisielt ruger [emoji847] testdag 12.09 [emoji1319]

Er så utrolig spennende nå som folk begynner å komme inn i rugestadiet :woot:

Er så utrolig spennende nå som folk begynner å komme inn i rugestadiet :woot:

skjønner ikke hvorfor det kom dobbelt opp av den siste...får ikke slettet den ene heller o_O

Sitter her og venter på den telefonen fra riksen da....sånn passe nervepirrende :nailbiting:

Back
Topp