Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Jeg hadde uttak på lørdag for 8 dager siden, satt inn fersk, men ikke hørt noe om hvordan det gikk med de andre og om det evt ble frys. Pleier de å ringe om det? :happy:

Synes å huske at du får brev om det :)

Jeg hadde uttak på lørdag for 8 dager siden, satt inn fersk, men ikke hørt noe om hvordan det gikk med de andre og om det evt ble frys. Pleier de å ringe om det? :happy:
Jeg fikk med meg ett ark etter innsett hvor det sto hvor mange egg som ligger på frys. Mener de nevnte det på tlf også om jeg ikke husker helt feil:happy: Så rart de ikke nevnte noe om det.

Ahh, da får du vite helt sikkert med ventetid og sånn på mandag da. Håper du får nytt innsett så fort som mulig :) Hadde negativt forsøk i desember, begynner på sprøyter i desember. Har byttet klinikk, derfor så langt opphold.

Uff.. nå blir jeg så utrolig stresset av å lese vg :eek:
Oslo stenger ned igjen, og jeg kjenner panikken for hvordan det blir midt i et forsøk..

Oslo stenger ned igjen, og jeg kjenner panikken for hvordan det blir midt i et forsøk..

forståelig at panikken kommer da! Men har det ikke vært noe smitte på avdelingen eller vært flokkvis med innleggelser som påvirker driften til sykehuset. Så håper det ikke kommer til å påvirke forsøket ditt! :Heartred

forståelig at panikken kommer da! Men har det ikke vært noe smitte på avdelingen eller vært flokkvis med innleggelser som påvirker driften til sykehuset. Så håper det ikke kommer til å påvirke forsøket ditt! :Heartred
Takk for beroligende ord <3
Det trengte jeg nå!!

Har kjent mye på at dette er et stressmoment ja. Men jeg tror det skal mye til før avdelingen stenger etc. Vi har jo mye mer kunnskap om dette viruset nå enn i starten (den gangen de måtte stenge) og antall sykehusinnleggelser har vært på et akseptabelt nivå lenge :rolleyes: Jeg tror det skal gå fint nå:love7

Ja det er virkelig et ekstra stressmoment oppi dette. Som om ikke vi var i en stresset nok situasjon fra før av (barneønsket).. Når det er sagt, så tror jeg ikke at avdelingen vil stenge ned. De har i alle fall klart å holde driften i gang frem til nå (med unntak av helt i starten i fjor da hele Norge stengte ned). Men jeg kjenner på stresset om å selv bli smittet/være nærkontakt og må sitte i karantene, og dermed ikke få komme til timene mine.. "Største" marerittet er å gå igjennom alle hormonbehandlingene, og så må sitte i karantene akkurat på de viktigste tidspunktene.. :hungover:

Hei,
Lenge siden sist jeg var innom forumet, men nå er vi snart i gang med søskenforsøk. Har en datter som snart fyller to. Hun er unnfanget på Riksen med icsi, med kort protokoll . Da gikk det på første forsøk, men uten egg til frysing, så det blir ferskforsøk igjen nå.

Har time til forsamtale 11. mars, så regner med at det blir forsøk etter sommeren, med mindre ventelistene er blitt kortere i det siste.

Enig med alle dere over. Blir veldig stresset av pandemien og potensielle konsekvenser. Selv om de ikke stenger ned helt, så kan det likevel føre til mer ventetid for oss :(

En ting jeg har lurt på en stund: Hva er poenget med å ringe om mensen i mars, når de regner med at oppstart blir i juni?
Jeg har i tillegg ekstremt ustabile sykluser, så man kan ikke planlegge noe akkurat :)

Enig med alle dere over. Blir veldig stresset av pandemien og potensielle konsekvenser. Selv om de ikke stenger ned helt, så kan det likevel føre til mer ventetid for oss :(

En ting jeg har lurt på en stund: Hva er poenget med å ringe om mensen i mars, når de regner med at oppstart blir i juni?
Jeg har i tillegg ekstremt ustabile sykluser, så man kan ikke planlegge noe akkurat :)

de regner ut hvilken uke det blir uttak :) så de vil følge med om det går som planlagt eller om de endrer på hvilken uke det blir uttak

Hei.
Jeg hopper innom denne gruppen, da vi venter på oppstart med IVF på riksen.
Hadde et IVF forsøk hos Hausken, ett ferskt innsett og ett frys. Ingen positiv test her i gården.

Jeg skal ringe inn mens nå i mars. Men det jeg lurer på da er, når kan jeg forvente å få oppstart?
Det fikk jeg liksom ikke noe svar på. Skal ha lang protokoll, om det har noe å si. Hadde kort protokoll på Hausken. Noe flere her som skal ringe inn mens i mars? :)

Back
Topp