Jeg hadde uttak på lørdag for 8 dager siden, satt inn fersk, men ikke hørt noe om hvordan det gikk med de andre og om det evt ble frys. Pleier de å ringe om det?
Synes å huske at du får brev om det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde uttak på lørdag for 8 dager siden, satt inn fersk, men ikke hørt noe om hvordan det gikk med de andre og om det evt ble frys. Pleier de å ringe om det?
Jeg fikk med meg ett ark etter innsett hvor det sto hvor mange egg som ligger på frys. Mener de nevnte det på tlf også om jeg ikke husker helt feil Så rart de ikke nevnte noe om det.Jeg hadde uttak på lørdag for 8 dager siden, satt inn fersk, men ikke hørt noe om hvordan det gikk med de andre og om det evt ble frys. Pleier de å ringe om det?
Jeg fikk både telefon på dag 5/6 og brev i postenJeg hadde uttak på lørdag for 8 dager siden, satt inn fersk, men ikke hørt noe om hvordan det gikk med de andre og om det evt ble frys. Pleier de å ringe om det?
Vet dere hvordan det er med fryseforsøk etter ferskforsøk? Er det en pausesyklus som gjelder? Hvordan er ventetiden?
Ja, 12 DPO og negativt i dag mitt første forsøk så var jo kanskje litt mye å håpe på..Jeg lurer på det samme selv. En pausesyklus var det som gjaldt der jeg gikk før hvert fall. Har du testet negativt?
Ja, 12 DPO og negativt i dag mitt første forsøk så var jo kanskje litt mye å håpe på..
Takk testdag på mandag med blodprøve, men det er 16 dager etter uttak pga helg. Hvor i løypa er du?Føler med deg Negativt forsøk er noe dritt. Når er testdag? Ble det noe på frys?
Uff.. nå blir jeg så utrolig stresset av å lese vg
Oslo stenger ned igjen, og jeg kjenner panikken for hvordan det blir midt i et forsøk..
Takk for beroligende ord <3forståelig at panikken kommer da! Men har det ikke vært noe smitte på avdelingen eller vært flokkvis med innleggelser som påvirker driften til sykehuset. Så håper det ikke kommer til å påvirke forsøket ditt!
Har kjent mye på at dette er et stressmoment ja. Men jeg tror det skal mye til før avdelingen stenger etc. Vi har jo mye mer kunnskap om dette viruset nå enn i starten (den gangen de måtte stenge) og antall sykehusinnleggelser har vært på et akseptabelt nivå lenge Jeg tror det skal gå fint nåUff.. nå blir jeg så utrolig stresset av å lese vg
Oslo stenger ned igjen, og jeg kjenner panikken for hvordan det blir midt i et forsøk..
Ja det er virkelig et ekstra stressmoment oppi dette. Som om ikke vi var i en stresset nok situasjon fra før av (barneønsket).. Når det er sagt, så tror jeg ikke at avdelingen vil stenge ned. De har i alle fall klart å holde driften i gang frem til nå (med unntak av helt i starten i fjor da hele Norge stengte ned). Men jeg kjenner på stresset om å selv bli smittet/være nærkontakt og må sitte i karantene, og dermed ikke få komme til timene mine.. "Største" marerittet er å gå igjennom alle hormonbehandlingene, og så må sitte i karantene akkurat på de viktigste tidspunktene..Uff.. nå blir jeg så utrolig stresset av å lese vg
Enig med alle dere over. Blir veldig stresset av pandemien og potensielle konsekvenser. Selv om de ikke stenger ned helt, så kan det likevel føre til mer ventetid for oss
En ting jeg har lurt på en stund: Hva er poenget med å ringe om mensen i mars, når de regner med at oppstart blir i juni?
Jeg har i tillegg ekstremt ustabile sykluser, så man kan ikke planlegge noe akkurat
de regner ut hvilken uke det blir uttak så de vil følge med om det går som planlagt eller om de endrer på hvilken uke det blir uttak