Skravletråd for oss Rikshospitalet/Ullevål jenter

Jeg skal til fastlegen i morgen for å sende henvisning til søskenforsøk. Har ingen egg på frys, så vi starter fra scratch.

Me too, så har nå fiksa ei tjukk lefse av det som føltes som et overgrep av vår private sfære for å kunne prøve på søsken. Jeg var i grunn litt sint for politiattesten, men det egenerklæringsskjema til OUS var bare... nei.... :shifty:
 
Me too, så har nå fiksa ei tjukk lefse av det som føltes som et overgrep av vår private sfære for å kunne prøve på søsken. Jeg var i grunn litt sint for politiattesten, men det egenerklæringsskjema til OUS var bare... nei.... :shifty:
Skal søke politiattest nå tenkte jeg. Ble også irritert for det, tenk på alle de som bare får barn her og der som absolutt i burde hatt noen :blackeye: Egenerklæringsskjemaet har jeg ikke sett på ennå
 
Hei.
Jeg har ei venninne som skal sende henvisning til Ullevål.
Hun lurer veldig på om noen her har erfaring derfra, og vil gjerne høre både gode og dårlige erfaringer.
Jeg har ikke vært på Ullevål, så kan ikke si noe om deg. Kan selvfølgelig veilede henne endel iforhold til ivf, siden jeg nå venter barn nr 2 med den metoden.
Håper noen orker å dele sine erfaringer
 
Selve samtalen ja. Var det noe mer enn samtale? Undersøkelse osv? Husker ikke helt hva brevet sa og vi er på ferie.

Jeg har en avtale ikke så langt unna senere på kvelden og lurte litt på om jeg bare skulle melde ankomst der litt før tiden nemlig.
Var kun samtale da ja, vi hadde tatt alle undersøkelser som trengtes før. Gikk gjennom de samme spm som vi har vært gjennom i utredningen. Bmi, hva vi jobbet med osv:) går nok fint å ha planer senere!
 
Hei.
Jeg har ei venninne som skal sende henvisning til Ullevål.
Hun lurer veldig på om noen her har erfaring derfra, og vil gjerne høre både gode og dårlige erfaringer.
Jeg har ikke vært på Ullevål, så kan ikke si noe om deg. Kan selvfølgelig veilede henne endel iforhold til ivf, siden jeg nå venter barn nr 2 med den metoden.
Håper noen orker å dele sine erfaringer

vi var begge steder under forsøket vårt. Litt sånn samlebånd følelse til tider, men føler også at vi ble godt ivaretatt i forhold til oppfølgingen under forsøket. Har ingen klager egentlig.
 
Hei ☺️ noen som vet hvor lang ventetid det er fra henvisning til forsøk på riksen for tiden? Ser det står 9 uker (utredning) + 16 uker (behandling) på helsenorge, men at det ikke er oppdatert
 
Hei ☺️ noen som vet hvor lang ventetid det er fra henvisning til forsøk på riksen for tiden? Ser det står 9 uker (utredning) + 16 uker (behandling) på helsenorge, men at det ikke er oppdatert
Vi var på forsamtale på mandag - da fikk vi beskjed om at det antagelig ikke blir før etter jul...
 
hvor lang tid har det tatt for at dere har fått svar på henvisningen deres nå i det siste? Det står 14 dager svartid på nettet, men aner ikke om det er oppdaterte tider. Det har gått 14 dager i dag siden de mottok den, eller hvertfall siden noen var inne og hentet ting i journalen min..

EEEEEEEEEEEEEER så utålmodig!
 
hvor lang tid har det tatt for at dere har fått svar på henvisningen deres nå i det siste? Det står 14 dager svartid på nettet, men aner ikke om det er oppdaterte tider. Det har gått 14 dager i dag siden de mottok den, eller hvertfall siden noen var inne og hentet ting i journalen min..

EEEEEEEEEEEEEER så utålmodig!

Tror den tiden skal ca riktig, men du ser jo når en lege har vært innom eller kontorarbeider. Tok ikke så mange dager før vi fikk svar etter at legen hadde skjekka. Brevet kommer jo på min journal før den kommer i posten så «sparer» 1-2 dager på å følge med :happy:
 
Tror den tiden skal ca riktig, men du ser jo når en lege har vært innom eller kontorarbeider. Tok ikke så mange dager før vi fikk svar etter at legen hadde skjekka. Brevet kommer jo på min journal før den kommer i posten så «sparer» 1-2 dager på å følge med :happy:

Takk for svar ❤ har vært inne å sjekket flere ganger de siste dagene, men ingenting enda. Må vel bare smøre meg med tålmodighet :D
 
Back
Topp