1,5 år siden siste uttak og jeg husker ikke - gjør de uttak på helgen eller er det bare innsett/kontroll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er enda lenger siden her, men husker de ikke tok i helga da. Men hadde en kontroll på første uttak. Men resten utenom helg.1,5 år siden siste uttak og jeg husker ikke - gjør de uttak på helgen eller er det bare innsett/kontroll?
Takk for svar. Lurte bare fordi det kan passe med helg denne gangen, men det kommer jo an på hvordan jeg responderer på stimulering. Og så kan de vel styre det litt.Er enda lenger siden her, men husker de ikke tok i helga da. Men hadde en kontroll på første uttak. Men resten utenom helg.
Ikke satt inn på helg heller.
De styrer nok mest mulig. De fleste har nok helg der tror jeg.Takk for svar. Lurte bare fordi det kan passe med helg denne gangen, men det kommer jo an på hvordan jeg responderer på stimulering. Og så kan de vel styre det litt.
Nei, innser at det vel er helt innafor ventetid, men tida går jo så himla sakte når man venter. Og har jo ikke villet noe annet enn å prøve på nytt siden dagen jeg fikk vite at den forrige graviditeten ikke gikk. Jeg har også ganske korte sykluser, så for min del vil det si to-tre sykluser før neste runde.Det er ikke så ille. Jeg venta 6 mnd fra andre til tredje forsøk, pga kø.
Man må ha en mens i mellom også. For og rense ut. Men hadde vært godt og slippe køen mellom.
Fikk melding i appen om at de hang etter og besvarte meldinger fra 5.september, og det var da jeg var der på mandag. Så de er litt etter ja.Er det mye pågang om dagen? Jeg sendte dialogmelding på mandag, nå er det torsdag og fremdeles ikke hørt noe..
Står det noe om svarstid på telefon? Jeg får ikke opp meldingene på appen, min mobil liker ikke appen..Fikk melding i appen om at de hang etter og besvarte meldinger fra 5.september, og det var da jeg var der på mandag. Så de er litt etter ja.
Det kom som ei pushmelding, så vet ikke om jeg kan få opp igjen den. Så tror ikke jeg finner igjen den.Står det noe om svarstid på telefon? Jeg får ikke opp meldingene på appen, min mobil liker ikke appen..
OK ingen problemDet kom som ei pushmelding, så vet ikke om jeg kan få opp igjen den. Så tror ikke jeg finner igjen den.
Hukommelsen er ikke helt på topp. Og lagra det ikke så godt, siden jeg satt på Riksen da den kom.OK ingen problem
Ja det må være utrolig stressende å jobbe der... Har ikke ringt så mye selv i det siste så var ikke klar over at det fortsatt er så ikke. Jeg venter utålmodig på svar for å avtale fryseforsøk, er så godt å ha en plan.Jeg føler det har vært standarden siden i våres nå, at svartiden er fire-fem dager (jeg har også opplevd en uke). Utrolig frustrerende, og håper i likhet med deg @Statistikern at de får flere ressurser. Føler jo med de ansatte også, som åpenbart er rimelig pressa på tid.