B-40244112
Blir kjent med forumet
Hei!
Noen her inne som har gått på meriofert behandling? Eventuelt hvordan gikk det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Tilhører ikke lenger på Riksen, men bruker meriofert nå. Så langt virker det greit, eggposene vokser jevne og like noe som var vanskelig å få til før.Hei!
Det var godt å høre! Idag har jeg hatt egguttak, fikk 7 stk, 4 mer enn sist så håper at den sitter denne rundenHei! Tilhører ikke lenger på Riksen, men bruker meriofert nå. Så langt virker det greit, eggposene vokser jevne og like noe som var vanskelig å få til før.
Jeg hadde anbefalt deg og ringe innimellom og høre om det er noen avbestillinger som har kommet inn, jeg fikk time i mai 2022 men fikk plass i starten av februar 2022, og det KUN fordi jeg ringte inn og spurte pent om de ikke tilfeldigvis hadde fått inn avbestillinger før mai lykke tilHei! Jeg skal nå i gang med IVF etter noen runder med inseminasjon som ikke har ført til noe. Og har egentlig først fått plass i april, som jeg jo synes er en evighet å vente. Men det jeg lurer på er om noen vet hvor vanlig det er å få plass tidligere når man står på venteliste til tidligere måneder. Pleier det å bli ledige plasser så det faktisk er et poeng å håpe på å komme i gang tidligere?
Takk! Da skal jeg gjøre det! Er det sekretær eller sykepleier du ringte da?Jeg hadde anbefalt deg og ringe innimellom og høre om det er noen avbestillinger som har kommet inn, jeg fikk time i mai 2022 men fikk plass i starten av februar 2022, og det KUN fordi jeg ringte inn og spurte pent om de ikke tilfeldigvis hadde fått inn avbestillinger før mai lykke til
Så bra! Da krysser jeg fingrene for at ventetiden ikke blir SÅ lang likevel.Vi hadde forsamtale i oktober. Vi fikk vite at vi må ringe i januar og så får vi egguttak etter påske. Jeg ringte i januar og ble satt i kø til slutten av mars. Så ringte riksen meg førrige uke og nå tar jeg allerede medisiner - egguttak i februar.
Jeg har ikke ringt eller purret selv.
SekretærTakk! Da skal jeg gjøre det! Er det sekretær eller sykepleier du ringte da?
Ja det må fylles ut. Vi gjorde det ikke første gang og fikk avslag pga manglende erklæring (vi bare visste ikke om det). Så ble hele prossessen nesten 1 år forsinket.Holder på gjøre klart søknad til søskenforsøk, har politiattest i orden og søknaden er skrevet hos legen. Men så oppdaget jeg dette: Egenerklæring for par ved assistert befruktning.
Skal vi fylle ut den også som skal sendes inn?! Står om vi har vært sykemeldt de siste års å sånt.
Såpass ja, men da skal vi ta med den å. Mye som skal på plass altsåJa det må fylles ut. Vi gjorde det ikke første gang og fikk avslag pga manglende erklæring (vi bare visste ikke om det). Så ble hele prossessen nesten 1 år forsinket.
Hvordan gikk det idag?Har nettopp avsluttet Meriofert etter 14 dager med sprøyter. Blir veldig oppblåst, tror jeg har gått opp fire kilo eller noe sånt. Ellers synes jeg det har gått greit.
Egguttak på Riksen i morgen. Noen som har erfaringer å dele på det? Første gang og jeg gruer meg litt
Beklager, så ikke denne meldingen før nå!Hvordan gikk det idag?