M
Moderator Amalie
Guest
Titter innom for å ønske dere alle ei riktig god helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig helg! Og her har sola varmet i hele dag og kom hjem til krokus som hadde blomstret i kassa på verandaen
Så koselig når det blomstrer Heldig dere er med været i dag da Kos deg og god helg!
Her på Nordmøre ogsåVi på Sunnmøre har hatt alle 4 årstidene om hverandre mange ganger idag, helt snålt [emoji14]
Håper virkelig detHar vært noen netter med frost her, men hagling har vi heldigvis sluppet unna. Håper det blir skikkelig vår snart
God helgTitter innom for å ønske dere alle ei riktig god helg!
Lakris!!!
Her på Nordmøre også
Romsdalen å [emoji23]Vi på Sunnmøre har hatt alle 4 årstidene om hverandre mange ganger idag, helt snålt [emoji14]
Åh, heldig! Må få se bilde. Gleder meg sykt til vi kan begynne å plante ute, men det snødde senest i dag, så tror jeg kan se lenge etter blomstring utendørs...
Kom over denne i dag og tenkte på deg
Her har det spira en stund men ingen blomster før nå så kjipt med snø! Hvor i landet bor du?
Vis vedlegget 223714
Fant den på en Coop Marked butikk langt uti hutaheiti har ikke funnet den andre plasserDu kødder!!! Diplom-is?!? Har dem sitronfromasj? Da skal jeg jammen dra direkte rett bort på fabrikken etter jobb ila. uka!
Fant den på en Coop Marked butikk langt uti hutaheiti har ikke funnet den andre plasser
Det må det Kan jo hende at de akkurat har begynt nå når det nærmer seg sommer. Sjekker med jevne mellomrom i butikkene vi handler i men ikke funnet det i de før.Nå vet jeg hvertfall at Diplom-is produserer sitronfromasj, så da må det være mulig å få tak i den på en eller annen måte!
Den er veldig god hvis den er litt halvfrossenDu kødder!!! Diplom-is?!? Har dem sitronfromasj? Da skal jeg jammen dra direkte rett bort på fabrikken etter jobb ila. uka!
Den er veldig god hvis den er litt halvfrossen