Hva har skjedd?Ja. Det er forskjell på unger
Som sagt, min eldste hadde tålt den. Frest litt, han har temperament, men ledd litt når han fikk det bak seg.
Søstra derimot. Ikke sint. Bare sår.
Jeg har vondt av henne som det er.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har skjedd?Ja. Det er forskjell på unger
Som sagt, min eldste hadde tålt den. Frest litt, han har temperament, men ledd litt når han fikk det bak seg.
Hva har skjedd?
Vi snakketbare om en aprilspøk.Hva har skjedd?
Å da gjør man det ikkeJa. Det er forskjell på unger
Dersom vi hadde fortalt vår mellomste at hun skulle på skolen hadde hun blitt så glad, eldste ikke så veldig.Ikke noe har skjedd, vi snakker om hvordan de ville reagert på en aprilspøk om at skolen er åpnet.
Og min eldste datter er sosial, ekstrovert og savner venner, lærere, FOLK rett og slett. Så å vekke henne og si at det er skole, på skolen, på spøk, ville gitt meltdown. Gitt at vi vet hvor vondt hun har det nå pga stengt skole er det ikke aktuelt. Broren hadde tålt det. Frest litt, men tatt spøken
Å da gjør man det ikke
min savner venner, livet sitt osv men hadde likeveltålt det
Jeg syns aprilspøk skal være morsomme, ikke noe som gjør de kjempeglad så lei segDersom vi hadde fortalt vår mellomste at hun skulle på skolen hadde hun blitt så glad, eldste ikke så veldig.
Frøkna hadde også blitt veldig lei seg nå hun fant ut at det ikke var riktig.
Å huff.Ja, det er ulikt.
Jeg trøstet en gråtende jente i går kveld som vsr veldig fortvilet over at dette varer så lenge. Og usikkerheten i hvor lenge.
Ikke lett å være 9 år, skjønne mye, men slett ikke skjønne alt, savne venner. Og delvis ta inn over seg at vi fakrisk ikke vet om vi kan reise på sommerferie til svigermor i sommer, besøke svigerfar og tante og onkel som er 1 og 3 år eldre enn henne, alle disse tingene vi gjør hver sommer. Vi har ikke avlyst det, men når det kom opp som spørsmål bekreftet at vi ikke vet.Å huff.![]()
Ja det skjønner jeg veldig godt. Får vondt av hu. Og veldig glad for at frøkna mi ikke forstår dette her.Ikke lett å være 9 år, skjønne mye, men slett ikke skjønne alt, savne venner. Og delvis ta inn over seg at vi fakrisk ikke vet om vi kan reise på sommerferie til svigermor i sommer, besøke svigerfar og tante og onkel som er 1 og 3 år eldre enn henne, alle disse tingene vi gjør hver sommer. Vi har ikke avlyst det, men når det kom opp som spørsmål bekreftet at vi ikke vet.
Og det er vanskelig for meg som er voksen. Så jeg skjønner det er veldig vanskelig for henne.
Her har vi tre tilfeller der smitten er kjent (reiser), og tre tilfeller med ukjent. Men relativt rolig endaJa, vi har lite smitte her og ligger nok noe bak utviklingen på deler av Østlandet.
Håper du finner noe snartIngen stillinger å søke på, færre barn der jeg jobber nå så de skal heller ikke bruke vikar fra høsten av
i dag vil jeg bare synke ned i ett hull å bli der...
Tipper det blir ekstremt vanskelig fremover og mange søknader der det blit ledigHåper du finner noe snart
JaTipper det blir ekstremt vanskelig fremover og mange søknader der det blit ledig
Må nok melde meg for noen vikarbyråer i løpet av sommeren..Jajeg må heldigvis ikke på jakt helt ennå
Krysser fingreVenter og venter på prøvesvar på korona.
Stort badebasseng er et must!Jeg ser på muligheten for et litt større badebasseng enn disse oppblåsbare vi har hatt de siste årene. For det aner meg at vi blir her....
Jeg vet ikke om ungene funker på camping.
Usikker på mannen.
Og sånnsett meg selv. Det var ikke jeg som taklet frosken som kom inn. For å si det sånn.
Men jeg liker IDEEN. Jeg har sovet i telt mye i oppveksten. I hagen. En eneste gang på fjellet.
Vi kjøpte et stort telt i fjor. Ikke til fjelltur. Til kjøre til campingplassen.