Alle er i gang herJaalle oppe og klare for skolejobbing! bakte en del i går så vi har litt drivstoff
det er bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle er i gang herJaalle oppe og klare for skolejobbing! bakte en del i går så vi har litt drivstoff
det er bra
Jeg har en som ville blitt sur for å skulle på skole. Og deretter glad for at det var spøk, mne sint for å ha blitt lurt.. Helt innafor å lure ham sånn.Jeg luftet lure-idé i gårmannen sa NEI
Er det styggt å vekke barna å si vi fikk melding når de hadde lagt seg! de skulle på skolen??
Nei det er bare slemt!Jeg luftet lure-idé i gårmannen sa NEI
Er det styggt å vekke barna å si vi fikk melding når de hadde lagt seg! de skulle på skolen??
Det kommer sn på barnaJeg luftet lure-idé i gårmannen sa NEI
Ja, tror jeg dropper denne ellers gode luringenJeg har en som ville blitt sur for å skulle på skole. Og deretter glad for at det var spøk, mne sint for å ha blitt lurt.. Helt innafor å lure ham sånn.
Og ei som hadde blitt suuuuuuperglad for å skulle på skolen, og verden i grus når det var en spøk. Helt uaktuelt å kjøre en sånn på henne. Hun gråt i ge kveld for at hun savner vennene sine og lærerene, hun liker ikke hjemmeskole, sa hun
Dvs, hjemmeskole er helt greit, mener jeg. Men hun lærer mindre (alternativt står det ILLE til med skolen....) og sosialt lider hun. Det er derfor hun savner skolen. Og det ville vært meget ondskapsfullt å lure henne.
Gjør det nok ikkeNei det er bare slemt!
Bra. Stakkars unger.Gjør det nok ikke![]()
Tror ikke det blir noe av vitsen minDet kommer sn på barna![]()
Min hadde nok sett humoren i detTror ikke det blir noe av vitsen min![]()
Det hadde elste nok også gjortMin hadde nok sett humoren i det![]()
Hvorfor mener du det er stakkars unger?Bra. Stakkars unger.
Min hadde nok sett humoren i det![]()
Hvorfor mener du det er stakkars unger?
Litt nysgjerrig kjenner jrg på det
Jo men man kjenner da vel barna sine nok til å vite om man kan eller ikke. Jeg hadde ikke syntes synd på min liksom for vi har spnn humor og tuller med det meste.Da er det hverken slemt eller stakkars barnDet hadde ikke vært greit å være min datter om hun ble lurt med den. Det hadde vært en spøk som gjorde svært vondt og såret henne på det feltet hun er såret og preget fra før. Det ville vært stygt gjort.
Så ja, stakkars unge om noen hadde utsatt henne for den. Det ville gjort vondt.
Jo men man kjenner da vel barna sine nok til å vite om man kan eller ikke. Jeg hadde ikke syntes synd på min liksom for vi har spnn humor og tuller med det meste.Da er det hverken slemt eller stakkars barn
Tenker mest på slike unger som Saras mellomste, som muligens hadde blitt knust, så klart man kjenner sine barn og om de ser humoren i det er det vel greit.Hvorfor mener du det er stakkars unger?
Litt nysgjerrig kjenner jrg på det