Skravletråd for mars. Snart vår?

Må nok melde meg for noen vikarbyråer i løpet av sommeren..
er så dritt å bare få gode tilbakemeldinger på jobben jeg gjør men likevel ikke få noe fast.
Kjedelig
 
Vi har passe stort, hadde vi hatt plass hadde vi gått for Hakket større
Det ga meg minimalt av følelse av "stort nok" bortsett fra "så stort som det er plass til.

Og hos oss er det med mindre vi gjør alvorlig inngripen i hagens lite balanserte struktur (aka, skråning alle veier) et sånt lite oppblåsbar plaskebasseng for småunger egentlig. Vi har hatt halvstort oppblåsbart basseng for unger, og det er egentlig ikke plass, det blir såpass helling på bassenget at det er uheldig. Men vi hadde det til det sprakk.
 
Jeg har jo ikke reelt tenkt å grave for å installere basseng i hagen, men egentlig kunne jeg ha lyst. Et som holdt passe fin badetemp om sommeren.

Men egentlig ønsker jeg meg flat hage. Til telt. Trampoline. Basseng. Krokket.

Hagen vår er bare definitivt ikke flat noen vei
 
Det ga meg minimalt av følelse av "stort nok" bortsett fra "så stort som det er plass til.

Og hos oss er det med mindre vi gjør alvorlig inngripen i hagens lite balanserte struktur (aka, skråning alle veier) et sånt lite oppblåsbar plaskebasseng for småunger egentlig. Vi har hatt halvstort oppblåsbart basseng for unger, og det er egentlig ikke plass, det blir såpass helling på bassenget at det er uheldig. Men vi hadde det til det sprakk.
Er vel 3,6 tror jrg og rundt , plass til endel store barn. Vi har varmepumpe men bare billig , jeg vil gjerne ha en bedre
 
Jeg har jo ikke reelt tenkt å grave for å installere basseng i hagen, men egentlig kunne jeg ha lyst. Et som holdt passe fin badetemp om sommeren.

Men egentlig ønsker jeg meg flat hage. Til telt. Trampoline. Basseng. Krokket.

Hagen vår er bare definitivt ikke flat noen vei
Vi har heller ikke gravd , det vil ta for mye sv Hagen når det ikke er i bruk
 
Er vel 3,6 tror jrg og rundt , plass til endel store barn. Vi har varmepumpe men bare billig , jeg vil gjerne ha en bedre
Litt mindre enn trampolina. Det klarer jeg se for meg. Trampolina er 4

Vi må uansett ha nytt i sommer. Det forrige er det hull i. Stort.
 
Jeg “må” innom storsenter for å fixe påskegg til unga
gleder meg som en liten unge til jul :bag:
Finner ikke pappeggene fra i fjor så de må kjøpes, litt fyll også. Satser på få mennesker, vet de er godt utstyrt med vaskeplasser og handspritt. Skal ikke innom “alle” butikkene, bare noen få valgte.
 
Jeg “må” innom storsenter for å fixe påskegg til unga
gleder meg som en liten unge til jul :bag:
Finner ikke pappeggene fra i fjor så de må kjøpes, litt fyll også. Satser på få mennesker, vet de er godt utstyrt med vaskeplasser og handspritt. Skal ikke innom “alle” butikkene, bare noen få valgte.

Vi har sikkert minst ti egg... De får irriterende nok stadig nye

Men jeg gir alltid en liten påskepynt i egget, så det må jeg få tak i et sted.

Får sette det på handlelisten, det er mannen som handler. Hmm. Europris? Han handler vanligvis på kiwi, bunnpris og europris. Grunnet lokasjon.
 
Back
Topp