Skravletråd for mars. Snart vår?

Sitter og tenker på sommerferie.
Vi hadde egentlig tenkt oss tilbake til Lalandia og Legoland, men ikke sikker på om det blir noe av det.

Vil steder som Tusenfryd, Badeland i Bø, Akvariet i Bergen og lignende steder være åpent?
Vi har to telt, et stort som fint vil ha plass til de to minste og oss voksne, og et lite eldste kan være i (ved tanke på alderen hans tror jeg han vil foretrekke et eget telt). Kanskje vi rett og slett bare skal kjøre Norge rundt :rolleyes:
Leter etter alternativ ferie vi også:) Mallorca henger i tynn tråd...

God kveld:) Har bestilt sommerferie, det er en god stund siden nå. Sydentur i juni... Ser mørkt ut! Tenker endel på dette. Samboer mener det ordner seg, men jeg syns det er ubehagelig å tenke på at turen alt er bestilt. Er også helsepersonell og ser ikke for meg sommerferie i år.
God kveld:)
Syden i juli her...tviler på det blir noe av:(

Ohoi. Sitter på kontoret og perler (naborommet til ungenes rom). Frøkna finner ikke roen. Hører at hun banker forsiktig på døra, så jeg spør hva det er. "ehhh... Jeg har vondt i håret, kan du blåse?" :hilarious:
Haha:P herlig!

Legger minsten, magen min lage pipelyd og konklusjon blir: ulvunge i magen men han har utført slakting (keisersnitt) og ungen er tilbake hos familien sin:hilarious:

Forhåpentligvis bare denne siste uken igjen av hjemmeskole :bag:
Men er så å si forberedt på alt!
Blir rolig påske - håper på oppholdsvær så vi kan jobbe litt i hagen

Back
Topp