Så stilig!Vis vedlegget 322056 Kjedet meg. Lek med dotting for å vise jentrne litt muligheter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så stilig!Vis vedlegget 322056 Kjedet meg. Lek med dotting for å vise jentrne litt muligheter.
God kveldGod morgen
Kaldt ute i dac, minus 4...
Når mellomste har tatt i bruk den gule hun har fått så skal jeg låne den og lage en variant med sol!Så stilig!![]()
Huff da!Og det bekreftes at det har snødd mer i natt.
Leter etter alternativ ferie vi ogsåSitter og tenker på sommerferie.
Vi hadde egentlig tenkt oss tilbake til Lalandia og Legoland, men ikke sikker på om det blir noe av det.
Vil steder som Tusenfryd, Badeland i Bø, Akvariet i Bergen og lignende steder være åpent?
Vi har to telt, et stort som fint vil ha plass til de to minste og oss voksne, og et lite eldste kan være i (ved tanke på alderen hans tror jeg han vil foretrekke et eget telt). Kanskje vi rett og slett bare skal kjøre Norge rundt![]()
God kveldGod kveldHar bestilt sommerferie, det er en god stund siden nå. Sydentur i juni... Ser mørkt ut! Tenker endel på dette. Samboer mener det ordner seg, men jeg syns det er ubehagelig å tenke på at turen alt er bestilt. Er også helsepersonell og ser ikke for meg sommerferie i år.
Ble varmere heldigvisGod kvelddet var kaldt!
HahaOhoi. Sitter på kontoret og perler (naborommet til ungenes rom). Frøkna finner ikke roen. Hører at hun banker forsiktig på døra, så jeg spør hva det er. "ehhh... Jeg har vondt i håret, kan du blåse?"![]()
Åh, det er så kjedeligVenter og venter på prøvesvar på korona.

Måtte jo bare le da, hun er nå søt ogsåHahaherlig!
Awww nydelig.:Ohoi. Sitter på kontoret og perler (naborommet til ungenes rom). Frøkna finner ikke roen. Hører at hun banker forsiktig på døra, så jeg spør hva det er. "ehhh... Jeg har vondt i håret, kan du blåse?"![]()
Huff da!![]()
Ja, veldig. Ventet siden mandagÅh, det er så kjedelig![]()
OidaJa, veldig. Ventet siden mandag
Gleder meg til å få svar, samme hva svaret erOida![]()
Jeg tror det blir åpnet for småskoletrinnet men ikke de storeForhåpentligvis bare denne siste uken igjen av hjemmeskole
Men er så å si forberedt på alt!
Blir rolig påske - håper på oppholdsvær så vi kan jobbe litt i hagen
Hvertfall en pause med påske da?Jeg tror det blir åpnet for småskoletrinnet men ikke de store
Ja såklartHvertfall en pause med påske da?