Skravletråd for mars. Snart vår?

Tror nok ikke det blir feiring sv det i år

Nei redd for det.
. Samtidig sitter jeg som leder av korpset og lurer på om de med fint god meters avstand kunne gått en tur gjennom bygda sånn 2 eller 3 i bilveiens bredde og spilt litt eller noe...

Tenkeboksen....

Ja, tenker mye på de barna som ikke har det bra hjemme
Det gjør jeg også.

Mine klarer seg. Kjeder seg, men klarer seg.

Men jeg vet mange barn lider under dette. Og helt til sommeren er skremmende lenge.

Fikk jobbet litt i hagen :) tar veldig lite om gangen pga kroppen :p
nå har vi tatt jordbær utav fryser og fjør oss klare for å lage sjokoladekake med jordbærmousse :cat: gluten, melk og eggfri :)

Det gjør jeg også.

Mine klarer seg. Kjeder seg, men klarer seg.

Men jeg vet mange barn lider under dette. Og helt til sommeren er skremmende lenge.
Å en ting er jo de som er fanget opp å dermed har plass fordi barnevernet sier det men det finnes mamge som ikke er oppdaget også

Da var trampolinesesongen startet :)

Å en ting er jo de som er fanget opp å dermed har plass fordi barnevernet sier det men det finnes mamge som ikke er oppdaget også

Slik eg leser om desse barna, er det ofte vold og overgrep som ikkje blir oppdaget. Det barna ikkje forteller er det som er bekymringsfullt.

Jaja, så var jeg her igjen, da. Gøy å se at dere fortsatt holder liv i skravletråder!

IMG_20200328_182749.jpg Kjedet meg. Lek med dotting for å vise jentrne litt muligheter.

Back
Topp