Håper det løser segRegner vel med det kommer etterhvert at man ikke får reise å da får hun igjen det meste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det løser segRegner vel med det kommer etterhvert at man ikke får reise å da får hun igjen det meste
Tror nok ikke det blir feiring sv det i år
Det gjør jeg også.Ja, tenker mye på de barna som ikke har det bra hjemme
Regner vel med det kommer etterhvert at man ikke får reise å da får hun igjen det meste
gluten, melk og eggfri Jupp det er det. Kommer til å tape endel lapper uansett siden vi har betalt depositum på huset å det får vi ikke igjenDet får vi håpe. Men kjedelig er det likevel.
Å en ting er jo de som er fanget opp å dermed har plass fordi barnevernet sier det men det finnes mamge som ikke er oppdaget ogsåDet gjør jeg også.
Mine klarer seg. Kjeder seg, men klarer seg.
Men jeg vet mange barn lider under dette. Og helt til sommeren er skremmende lenge.
Fikk jobbet litt i hagentar veldig lite om gangen pga kroppen
nå har vi tatt jordbær utav fryser og fjør oss klare for å lage sjokoladekake med jordbærmoussegluten, melk og eggfri
![]()
Vi må kjøpe - tror vi går for Pro flyer oval i svart - fuglene ødelegger de blåDa var trampolinesesongen startet![]()
Så herligDa var trampolinesesongen startet![]()
Allerede startet herDa var trampolinesesongen startet![]()
Å en ting er jo de som er fanget opp å dermed har plass fordi barnevernet sier det men det finnes mamge som ikke er oppdaget også
Ja sånn halvveis
trenger du uten alt?
Klart vi gjørJaja, så var jeg her igjen, da. Gøy å se at dere fortsatt holder liv i skravletråder!
Ok, har du bakt crazy cake før?Uten melk i alle fallog evt egg
![]()